..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.701-5 :..
 

750.701-5


750.701-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Příbram - Milín
 - Datum: 17.1.2011
 - Autor: xfilipís 
 - Zobrazeno: 10260x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Hodnocení uživateli blokováno autorem

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
23.01.2011 (0:01)  
240.025: ještě jsi zapoměl sdělit,kde na to vezmeš.Argument,že to co se dalo do oprav 749,je docela kravina,ty mašiny se totiž už mnoho let v zásadě neudržují,s výjimkou nezbytné údržby a havarijních stavů.Žiješ v zemi,kde železniční doprava je v podstatě popelkou a nutným zlem,tak zapomeń na desira a podobné nesmysly...je to prostě drahý...a sem se to stejně nehodí.Buď vděčnej,že nějaký vlaky ještě vůbec jezdí.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
21.01.2011 (0:14)  
wertico :
Nechápu však účel těch "svislých", ještě k tomu šikmých (a nerovnoběžných s obrysy) pruhů na lokomotivách.

Přesně to jsem říkal hned když najbrtizace začala, že to nekopíruje obrysy vozu.
A další hrůza je na panťákách 471 a 451 ty "prodloužené dveře" až ke střeše.
20.01.2011 (14:22)  
Ta kombinace modrých a šedých barev v horizontálních pruzích by nebyla zase tak špatná. Nechápu však účel těch "svislých", ještě k tomu šikmých (a nerovnoběžných s obrysy) pruhů na lokomotivách.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
19.01.2011 (23:48)  
Vždyť tornáda 460 co takhle znám nejlépe mají už 6. barevnou verzy od svého vzniku.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
19.01.2011 (23:18)  
Ale, na barvu to nejezdí, barva se dá kdykoliv změnit tak, jak se mění po celou dobu železnice. Až se za 10, 20 let přemaluje na modro, přijde další barevná revoluce a zase budem malovat na jinou.
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
Počet komentářů uživatele39 »fotek 0
19.01.2011 (23:12)  
IR: H_Start u nas zadne vlaky neprovozuje (MAV uz vubec ne), vse je pod hlavickou CD. V obou pripadech se jedna o zlomek objemu. A barva byla podminkou CD - modra barva je jejich domena a tak chteli i modre vlaky, ne zelene.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
19.01.2011 (22:27)  
240.025: No to bohužel, hezkým a pohodlným vlakům už odzvonilo. Teď přicházejí na scénu moderní krámy s nepohodlnými sedadly, hnusnými potahy, klimatizací a determálními okny, ze kterých je vidět leda vlastní odraz. To je 21. století.
registrovaný uživatel Neonym  mail  
Počet komentářů uživatele106 »fotek 0
19.01.2011 (21:48)  
k najbrtu: Takhle to vypadá pěkně blbě, ale řekl bych, že kdyby tam bylo 10 vagonů, z toho jeden celej modrej a jeden celej bílej, tak by to mohlo vypadat docela dobře.
19.01.2011 (21:45)  
Honza: typický případ, jak nemá vypadat vlak v 21. století. Moderní jednotka by stála stejně, jelikož to co se dalo do oprav 749, to se dá na odpisy Desir.... A proč výkon 1500 kw, když lehké jednotce stačí 600 kw... A aerodynamika...
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
19.01.2011 (21:40)  
Typický příklad jak by najbrtizace neměla vypadat!
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko