Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Dok Ostrava a zakotvené 701.062-2, 770.061-0, 750.121-6 a další | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Ostrava hlavní nádraží - GPS: 49°51'3.198"N, 18°15'48.722"E » - Datum: 9.7.1997 - Autor: PaMir - Pozn.: Sken negativu - Nikon Super CoolScan 8000 ED - Zobrazeno: 10317x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Taky jsem viděl fotku takto utopeného panťáku 460, taky ještě jezdil, možná jezdí dodnes.
18.09.2015 (18:09)
Pěkný dokument přístavu ... ne moc pěkné události. Spousta lidí v té době řešila nikoliv pračku, ale vodou podemleté základy domu nebo dům a sesuv půdy: Zůstane stát?
Pokud je to nejvyšší hladina, tak nezasáhla spalováky, ani generátory, ani řídící obvody. Převinutí trakčních motorů je u ČD častá oprava. Nic, co by se předtím nedělalo. Proti pračce celkem rozdíl.
Pokud je to nejvyšší hladina, tak nezasáhla spalováky, ani generátory, ani řídící obvody. Převinutí trakčních motorů je u ČD častá oprava. Nic, co by se předtím nedělalo. Proti pračce celkem rozdíl.
Keprt: ty utopené soupravy metra se vzaly na tehdy probíhající modernizaci, což bylo asi jediné možné rozumné využití. Takže z nich zůstaly asi jen skříně a podvozky bez trakčních motorů, patrně se následně instalovaly jiné. Kompletní elektrická část vozů je nová, vnitřky nové atd. Nicméně, ty trakční motory se následně mohly vysušit, vyčistit, převinout, jak říkáte - a pak použít výměnou do jiných souprav. Na takové práce jsou ve velkém podniku jako je DP Praha vybaveni. Podobně, jako zhruba ve stejné době vzaly ČD zbořenou 810.613 a udělala se z ní Esmeralda.
Mirek S. Jsem chtěl říct, že když lokomotivu takhle poměrně decentně přejde velká voda, není to důvod k její likvidaci, ale že se dá zprovoznit (což samozřejmě nějakou dobu trvá a něco stojí). Stějně jako ta pračka. Jestli tu konkrétní akci má či nemá smysl provádět, pak závisí na mnoha okolnostech. Vzpomeňme na utopené soupravy metra.
Keprt: spíš bych řekl, že když Vám voda vytopí barák, to poslední co budete dělat je, že rozmontujete pračku a ledničku, abyste z toho dostal dokonale bahno, navíc pokud něco vykratovalo, vyplatí se někde řešit opravu?
Z vlastní zkušenosti vím, že bahno z povodně se dostane absolutně všude, i do níst, kde by to člověk nečekal.
Fotka je opravdu super a historicky cenná.
Z vlastní zkušenosti vím, že bahno z povodně se dostane absolutně všude, i do níst, kde by to člověk nečekal.
Fotka je opravdu super a historicky cenná.
str: třeba ten brejlák jezdil poté ještě dlouhá léta (a po reinkarnaci jezdí dodnes). Jako účastník povodní vždycky kroutím hlavou, když vidím vytopené spoluobčany histericky likvidující všechny zaplavené ledničky, elektromotory, pračky - obvykle stačí vysušit, vyškrábat bahno a funguje to dál (já vím, pojistka, tak proč si nepolepšit).
Dostali se pak jeste do provozu?
18.09.2015 (17:58)
Přesně si to už nepamatuji, záznamy nenám zrovna u sebe, ale prase nemělo problém, navíc pak tuším ten samý rok na podzim šlo na reko a Adelu, 61 Čmelák to měl spočítané už dříve po nehodě a ostaní na fotce zachycené diesly se postupně zprovozňovaly. Horší to bylo s plotem šestikol na pravém, ty se pak rušily jak na běžícím páse a jen některé se dostaly dál do provozu.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko