..: Photo Gallery - Photo details Dok Ostrava a zakotvené 701.062-2, 770.061-0, 750.121-6 a další :..
 

Dok Ostrava a zakotvené 701.062-2, 770.061-0, 750.121-6 a další


Dok Ostrava a zakotvené 701.062-2, 770.061-0, 750.121-6 a dalšíInformace o fotografii:
 - Place: Ostrava hlavní nádraží
 - GPS: 49°51'3.198"N, 18°15'48.722"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 9.7.1997
 - By: PaMir 
 - Comm.: Sken negativu - Nikon Super
CoolScan 8000 ED
 - Zobrazeno: 9467x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
19.09.2015 (13:12)  
Co se stalo tomu čmelákovi za prasátkem?
18.09.2015 (23:32)  
Nebuť taková histerka. Hystorie ukáže, kam se jazik vivine.
18.09.2015 (23:01)  
histericky? to snad ne, proboha...
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2690 »fotek 0
18.09.2015 (22:37)  
Taky jsem viděl fotku takto utopeného panťáku 460, taky ještě jezdil, možná jezdí dodnes.
18.09.2015 (18:09)  
Pěkný dokument přístavu ... ne moc pěkné události. Spousta lidí v té době řešila nikoliv pračku, ale vodou podemleté základy domu nebo dům a sesuv půdy: Zůstane stát?
Pokud je to nejvyšší hladina, tak nezasáhla spalováky, ani generátory, ani řídící obvody. Převinutí trakčních motorů je u ČD častá oprava. Nic, co by se předtím nedělalo. Proti pračce celkem rozdíl.
18.09.2015 (16:27)  
Keprt: ty utopené soupravy metra se vzaly na tehdy probíhající modernizaci, což bylo asi jediné možné rozumné využití. Takže z nich zůstaly asi jen skříně a podvozky bez trakčních motorů, patrně se následně instalovaly jiné. Kompletní elektrická část vozů je nová, vnitřky nové atd. Nicméně, ty trakční motory se následně mohly vysušit, vyčistit, převinout, jak říkáte - a pak použít výměnou do jiných souprav. Na takové práce jsou ve velkém podniku jako je DP Praha vybaveni. Podobně, jako zhruba ve stejné době vzaly ČD zbořenou 810.613 a udělala se z ní Esmeralda.
18.09.2015 (15:49)  
Mirek S. Jsem chtěl říct, že když lokomotivu takhle poměrně decentně přejde velká voda, není to důvod k její likvidaci, ale že se dá zprovoznit (což samozřejmě nějakou dobu trvá a něco stojí). Stějně jako ta pračka. Jestli tu konkrétní akci má či nemá smysl provádět, pak závisí na mnoha okolnostech. Vzpomeňme na utopené soupravy metra.
18.09.2015 (15:13)  
Keprt: spíš bych řekl, že když Vám voda vytopí barák, to poslední co budete dělat je, že rozmontujete pračku a ledničku, abyste z toho dostal dokonale bahno, navíc pokud něco vykratovalo, vyplatí se někde řešit opravu?

Z vlastní zkušenosti vím, že bahno z povodně se dostane absolutně všude, i do níst, kde by to člověk nečekal.

Fotka je opravdu super a historicky cenná.
18.09.2015 (11:13)  
str: třeba ten brejlák jezdil poté ještě dlouhá léta (a po reinkarnaci jezdí dodnes). Jako účastník povodní vždycky kroutím hlavou, když vidím vytopené spoluobčany histericky likvidující všechny zaplavené ledničky, elektromotory, pračky - obvykle stačí vysušit, vyškrábat bahno a funguje to dál (já vím, pojistka, tak proč si nepolepšit).
18.09.2015 (10:54)  
Dostali se pak jeste do provozu?
18.09.2015 (17:58)  


Přesně si to už nepamatuji, záznamy nenám zrovna u sebe, ale prase nemělo problém, navíc pak tuším ten samý rok na podzim šlo na reko a Adelu, 61 Čmelák to měl spočítané už dříve po nehodě a ostaní na fotce zachycené diesly se postupně zprovozňovaly. Horší to bylo s plotem šestikol na pravém, ty se pak rušily jak na běžícím páse a jen některé se dostaly dál do provozu.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko