..: Galerie - Daten des Bildes 750.163-8 + 750.277-6 + pk750.333-6 :..
 

750.163-8 + 750.277-6 + pk750.333-6


750.163-8 + 750.277-6 + pk750.333-6Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Nevojice - Nesovice
 - GPS: 49°8'21.474"N, 17°3'11.001"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 10.8.2010
 - Autor: Pavel Šturm  Neues Email senden
 - Bem.: Pn66263
 - Zobrazeno: 5736x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
12.12.2014 (22:41)  
Náhodou těch +- 7,50 Kč za kilometr se platí, ale pro vozidla nad 3,5 tuny se čtyřmi a více nápravami;-). Nezáleží, jak moc to máte naložený. Když potáhnete za naloženou dodávkou vlek se dvěma nápravama, už budete platit jak za celý kamion. A peníze z mýta víme, do jaké firmy tečou. Proč asi na Slovensku upustili od mýtných bran jako naprostého nesmyslu a přešli na satelitní systém? Pokud by se platilo 7,50 Kč za kilometr a tunu, tak kamion na dálnici ani nepáchne a raději pojede přes dědiny i za cenu, že si zaplatí nějakou tu pokutu za projetí zákazu a projede víc nafty. Za to, jak to tu vypadá, je zodpovědný stát. Až se tu objeví strana, která zruší poplatky na železnici a zavede mýto plošně a ne jen pro vybrané silnice, rád ji zvolím. A s tou částkou bych byl opatrný, koleje nevedou všude, na to bysme doplatili všichni.
K Bruselu bych dodal, že nechápu, proč nesjednotil mýtný systém pro celou EU? Technické řešení by bylo společné a výroba a provozování systému řešeno licencemi. Takhle má auťák přední sklo zaprasené samými krabicemi a nevidím pořádně ven. Brusel bych nejradši poslal řešit problémy tam, kde opravdu jsou. Místo mýta a napájení elektrické trakce sjednocuje okurky.
12.12.2014 (22:04)  
ešus : Přeprava zboží po železnici...to už se tady nesčetněkrát probíralo. Zrovna na této trati by to nebyl žádný problém, na rozdíl od některých není přetížená osobní dopravou v nesmyslném 10 minutovém taktu. Jenže je tu jeden zásadní problém. Pokud železniční nákladní přeprava nemá rovnocenné, srovnatelné ekonomické podmínky s kamionovou dopravou, nemá šanci být konkurence schopná, byť by se snažila sebevíce. Dnes už si asi málokdo vzpomene, že na přelomu tisíciletí, tedy někdy kolem roku 2000, došlo k několika krokům , které železniční nákladní dopravu nejen znevýhodnily...ale v podstatě lze říct na dlouho dobu zcela vyloučily. Tím nejzásadnějším bylo zpoplatnění infrastruktury (dopravní cesty), která byla stanovena velmi progresivně, zatímco kamionáři ještě několik dlouhých let neplatili za dopravní cestu v podstatě nic. Pokud si pamatuji, mýtné jako takové začali platit teprve od roku 2007. Teprve až začala být situace na silnicích neúnosná až kritická, ozvaly se hlasy volající po nápravě. Velice dobře si pamatuju první návrhy, snažící se prosadit aspoň vzdáleně srovnatelné podmínky...najakých 7,50 Kč za km a tunu...myslím ,že to nakonec skončilo na nějaké směšné poloviční sazbě. Je to prostě mafie, která si hlídá svoje zisky...a má zatraceně dlouhé prsty...až do Bruselu. V posledních pár letech se sice podíl gumových kol na přepravě zboží poněkud snížil, ale v porovnání s ostatními evropskými zeměmi je stále co napravovat. A není to zdaleka problém jenom naší země, potýká se s tím téměř celá EU. Za naprostý výsměch zdravému rozumu pak považuji kauzu, když před pár lety Švýcaři a Norové se rozhodli nenechat si ničit svoje země něčím takovým a sáhli k výraznému zpoplatnění a omezení tohoto druhu dopravy, načež byli z Bruselu obviněni, že brání volnému trhu a pohybu zboží. Co k tomu dodat?
12.12.2014 (21:56)  
Samozřejmě ironie. A taky doufám, že je ironie tahat náklady na konci osobáku. U Os energeticky velice náročné, EC by to akorát brzdilo...
11.12.2014 (22:40)  
Ešus: To je ironie nebo už holý fakt? Podle mě by ve špičce byla lepší trasa Pha - Lysá - Kolín - H.Brod - Brno - (Břeclav) - Přerov - Ostrava. Jen mezi Brnem a Přerovem je takový jednokolejný špunt. Nebylo by rychlejší to posílat přes Německo a Polsko? Zvláštní, kolik ty krátké vláčky osobáčky zaberou na kolejích místa. Co ty nákladní vagony rovnou zapřáhnout za osobák? Jeden dva vagony navíc by mohl skousnout;-). Ale ta představa tahat všechno přes Ramzovou mě pobavila:-).
11.12.2014 (20:52)  
Dát náklady na železnici... To by pro ně muselo být dost místa, aby nevznikaly situace, kdy by vlak Praha - Ostrava jel přes Lysou, Velký Osek, Chlumec n. C., Hradec Králové, Letohrad, Hanušovice, Glucholazy, Krnov a Opavu.

Nebo myslíte, že by byla nejlepší kombinace kamion - místní dráha - kamion (překlenutí přetížené hlavní trati) - místní dráha - kamion?
11.12.2014 (9:01)  
krasna letni fotka z nasi jedine tak dlouhe 2kolejne neelektrifikovane trati,skoda ze uz tady nejezdi klasicke soupravy na rychlicich do trencina v cele s rehtajici nejakou alespon 754,klasiky uz bohuzl pomalu mizi z nasich trati uplne souhlasim s honzou jandou,dnes potrebuji vsude stavet protihlukove zdi,kdyby daly kamionovou dopravu zpet na zeleznici tak jak to ma byt tak by to nebylo potrba,dneska to j par manipulaku do tydne a nejake prubezky na tech naftovych trati uvidite jednou do mesice-samozrejm n vsude,tam kde he uhli(v severnich cechach),tam se jezdi dal
10.12.2014 (19:40)  
Zdeněk Štěpánek: Jaký zrní? Ten vlak veze zcela jinou komoditu...

Zrovna ten kamion to tam teda kazí... Minimálně - odpoutává pozornost!
10.12.2014 (11:55)  
Honza Janda: Rozčilování nic nevyřeší, ani tuhle diskuzi :)
Drahoš: S tou 230kou máte samozřejmě pravdu, ostatně kdo jiný by to měl vědět, než vy? :) Měl jsem to víc zobecnit na hluk z železniční dopravy. A mám i konkrétní příklad. Hnutí Beskydčan, známé zablokováním mnoha staveb na severní Moravě i ve Slezsku, zabránilo zkapacitnění a elektrifikaci úseku trati 322 k nové automobilce Hyundai v Nošovicích, takže centrem Frýdku-Místku nadále projíždí o pár desítek kamionů denně více (stejné sdružení zastavilo i výstavbu silničního obchvatu tamtéž). I když nám to může připadat jako absurdita, tak se našlo dost lidí z relativně velkého města, kteří si hlučnější železnici (mělo se tam jezdit stovkou) nepřáli.
10.12.2014 (11:07)  
Nemodernosť železničných vozidiel a infraštruktúry nie je ani tak problém čo do hluku a emisných noriem, ale hlavne do konkurencieschopnosti. A keď sa k tomu ešte pridá rádovo vyššie mýto než za cestu, tak potom sa môžeme diviť, prečo na relácii Brno-Trenčín už vlaky moc nefičia, ale naopak cesta je silne vyťažená osobnou aj nákladnou dopravou.
10.12.2014 (9:35)  
Honza Janda: Tak tak. Ta přetížená silnice do Uh.Hradiště je 1000x horší než trať, spíš tam by měli postavit PHS...v celé délce. A to platí o většině silnic všeobecně.
Láďo, motor 230 žádnej velkej randál nedělá, i když jede mašina na plnej knedlík, slyšíš většinou jen kňučet trakčáky. I kdyby to tam jezdilo každou hodinu (jako dřív)...ta silnice je opravdu mnohem a mnohem větší zdroj hluku.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko