Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.529-1 + 742.260-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Jihlava - Malý Beranov - Datum: 5.2.2017 - Autor: Lenka - Pozn.: Nákladní vlak do Krahulova - Zobrazeno: 4210x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
pro Fr. Plásek - podruhé:
Posoudím a rád, byt teoreticky: Teprve Kocour v puvodnim provedení byl schopen v provozu nahradit ctyrkolák - 434.2. Proste se i v puvodním provedení povedl co do velikosti, hmotnosti i výkonu. A dvojice Kocouru vykazovala mensí spotrebu nafty a mensi opotrebení kolejnic, nez sólo Sergej.
Posoudím a rád, byt teoreticky: Teprve Kocour v puvodnim provedení byl schopen v provozu nahradit ctyrkolák - 434.2. Proste se i v puvodním provedení povedl co do velikosti, hmotnosti i výkonu. A dvojice Kocouru vykazovala mensí spotrebu nafty a mensi opotrebení kolejnic, nez sólo Sergej.
10.05.2017 (11:31)
Můj názor je, že pokud se provozovatel nepustí do opravdu rekonstrukce ve smyslu CATrizace, "batoh", změna kabiny na věžovou a změna kapotáže,.....atd., tak jsou tyto stroje tak vyprojektované, že na nich není nutné moc co vylepšovat (ano, dlouhá kapota není pro provoz moc výhodná).
Drobnosti typu dosazení zásuvek DO, GC regulátor, nezávislé topení na ohřev motoru /nebo i teplozdušné vytápění kabiny při stopnutém dieselu/ jsou příspěvky k vylepšení z pohledu provozu, servisu (?)....to ale musí posoudit jiní.
Drobnosti typu dosazení zásuvek DO, GC regulátor, nezávislé topení na ohřev motoru /nebo i teplozdušné vytápění kabiny při stopnutém dieselu/ jsou příspěvky k vylepšení z pohledu provozu, servisu (?)....to ale musí posoudit jiní.
Krásně se Ti to vlní...Nejen zde to máš zkušeně vychytané na tom "nejlepším" možném místě,při reálné časové poloze jízdy vlaku. Obloha umocňuje tento nevšední okamžik.
Nejsem si úplně jistý, zda to "neustrnutí" neskončilo právě dosazením zásuvek vícečlenného řízení :) Pravdou ale je, že desítky kocourů v různých stupních zrekonstruovanosti stále tvoří páteř začínající soukromé nákladní dopravy u nás. A ČDC by si bez nich na vedlejších tratích zatím taky poradily jen velmi těžko.
pro Fr. Plásek:
Dekuji za informaci. Zejména potesí, ze Kocour v rukách provozovatele, technicky neustrnul.
Dekuji za informaci. Zejména potesí, ze Kocour v rukách provozovatele, technicky neustrnul.
08.05.2017 (21:53)
08.05.2017 (19:00)
Kabel. Lokomotivy 742 IDSC mají zásuvky DO na obou čelech (tedy odlišně od původní konstrukce ČKD).
Kocouři z nadhledu, naklonění do oblouku vždy potěší, vynikne tak jejich fotogeničnost.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742119.html
Když se k tomu ještě povede pořádná souprava, jako vám, tak je na krásnou fotku zaděláno.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742119.html
Když se k tomu ještě povede pořádná souprava, jako vám, tak je na krásnou fotku zaděláno.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko