..: Fotogalerie - detaily fotografie 742.515-0 + 740.723-2 :..
 

742.515-0 + 740.723-2


742.515-0 + 740.723-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Kojetice na Moravě - Stařeč
 - Datum: 5.6.2015
 - Autor: Lenka  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4618x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
10.06.2015 (10:41)  
s tím výhledem naděláte, čmelda má ještě delší kapotu a byla (je) to mašina hlavně na posun a tam je dobrý výhled ještě potřebnější než u traťové lokomotivy a to nemluvím o páře, zkuste si někdy vlézt do boudy třeba pětasedmy, štokra, albatrosa nebo němky a podívejte se předním okénkem a uvidíte, že moc nevidíte :-)
10.06.2015 (9:45)  
Ešus: Snad se ozve někdo znalejší věci. Ale nedivil bych se tomu, že zásuvky řízení jsou tak zapojené a přepnout se to prostě nedá.
09.06.2015 (21:15)  
Jack Jag: To jako že by každá loko zabírala na jinou stranu? Copak by se to nedalo nějak přepnout?
09.06.2015 (13:45)  
Z výroby byly lokomotivy 742 vybaveny mnohočlenným řízením počínaje ev. číslem 061 a se zásuvkami pouze na zadním čele. Na přední čelo se montovaly dodatečně od r.2004. Nevýhodou spojení zadními čely k sobě je samozřejmě to, že není ani na jednu stranu pořádně vidět, ale zase jak píše Sim, není to daleko na tu druhou a navíc je aspoň vidět na přístroje řízené lokomotivy, jelikož krom sdružené kontrolky poruchy (jen na některých lok.),požáru a nebezpečné teploty dieselu, fíra o řízené lok. nic neví.
09.06.2015 (11:17)  
Ešus: Tak by se jejich vzájemné silové působení vynulovalo a nejelo byse nikam;-).
08.06.2015 (21:35)  
Zdenku, je to jak pise mRKEF ... z vyroby byla jedina mozna kombinace kratkymi cumaky k sobe, takze at dvojice jela kam jela, bylo videt vzdy kulovy. Jedina vyhoda byla, ze to fira pri prebihani ze stanoviste na druhe stanoviste nemel daleko.
08.06.2015 (20:53)  
ZS: Zásuvky na obou koncích rozhodně bangle od prvopočátku nemají. Snad až novější série a potom ty, co se u čd podrobily nějakým větším opravám a zásuvky dostaly i na dlouhých koncích.

Zde například není: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/742038.jpg

a zde zrovna ano - ač nižší číslo (zřejmě osazeno dodatečně)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/742598.jpg
08.06.2015 (20:50)  
Liška: A co kdyby byly stejně otočené?
08.06.2015 (18:27)  
Zdeněk Štěpánek: A proč by jezdily na triangl, když stačí jen objet?
08.06.2015 (17:56)  
Vždyť to má zásuvky řízení na obou koncích, takže jde o to, jak si ty mašiny otočej, nebo spíše jak jim zrovna přijedou otočený...

Je jasný, že krátkým čumákem napřed to je lepší a určitě to maj fírové radši, ale nikdo kvůlu tomu mašinu na točnu nebo triangl nepožene, tohle neni pára, kterou tam do 50km/h taky nikdo nehnal.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko