Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.218-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velké Karlovice - Velké Karlovice zastávka - Datum: 21.10.2009 - Autor: KuTom - Pozn.: Os 13272 - Zobrazeno: 3785x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
19.12.2009 (20:51)
Vidím že autor má odhad aby mu telefonní kabel neuříznul štřechu lokomotivy, bod plus. Já zde fotil 810 a nějak to nedopadlo, toto je stokrát luxusnější.
A další z nekonečné řady diskusí proč to neveze 810 :-D už vidím 810se dvěma 010 jak proráží třeba na prvním ranním vlaku půlmetrovou sněhovou vrstvu :-D mj i zde pokud mě paměť neplete byl jeden pár vlaků v této sestavě pravidlem.
ad Jiří Pekárek:na 010 a spol. to musí být zvlášť druhá zásuvka - teda stejného tvaru jako na dvojčlenné řízení,ale má je jen menší část strojů 742, měly je i některé 735 resp 735007 ji má dodnes, mj větší množství lok 742 má dodnes zásuvky dvojčlenného řízení vyvedeny jen na stranu kratší kapoty a proto většina dvojčat stále jezdí kabinami k sobě, viz např. dvojče o pár fotek výše za Mimoní.
A další z nekonečné řady diskusí proč to neveze 810 :-D už vidím 810se dvěma 010 jak proráží třeba na prvním ranním vlaku půlmetrovou sněhovou vrstvu :-D mj i zde pokud mě paměť neplete byl jeden pár vlaků v této sestavě pravidlem.
ad Jiří Pekárek:na 010 a spol. to musí být zvlášť druhá zásuvka - teda stejného tvaru jako na dvojčlenné řízení,ale má je jen menší část strojů 742, měly je i některé 735 resp 735007 ji má dodnes, mj větší množství lok 742 má dodnes zásuvky dvojčlenného řízení vyvedeny jen na stranu kratší kapoty a proto většina dvojčat stále jezdí kabinami k sobě, viz např. dvojče o pár fotek výše za Mimoní.
18.12.2009 (23:03)
Drahos Svestka: A ten kabel je stejný jako kabel k propojení do dvojčete nebo to musí být nějaký speciální. Zásuvky jsou totiž stejné, tak jestli tam někde není přehozený drát.
M 474 003: ...ano, a ještě dlouho se jich díky novým nemravným smlouvám s ČD nezbavíme. Fotka je dobrá, ale taky se při pohledu na ni nemohu zbavit těchto pocitů.
Čs průmysl v 70tých letech, který měl vyrábět 4nápravové motorové vozy. Dodneška máme následky této neschopnosti.
17.12.2009 (22:58)
M 474 003:Který čs.průmysl máte na mysli?Ten co z něj zbyly jen rozkradené trosky?
Důsledek neschopnosti čs průmyslu vyrobit schopné motorové vozy je nedozírný.
17.12.2009 (16:45)
Martin:Vozy ř.010 mají nezávislý topný agregát,některé bangle 742 mají zásuvku a propojovací kabel sloužící k nabíjení aku a ovládání dveří u těchto vozů,takže je v případě potřeby můžou tahat místo 810.
Fotka velmi pěkná.
Fotka velmi pěkná.
Můžu se zeptat?
Ta 742 má topení na vytápění vagónů nebo ty 010 mají vlastní topení?
Krásná fotka 5*
Ta 742 má topení na vytápění vagónů nebo ty 010 mají vlastní topení?
Krásná fotka 5*
Krasny to kraj a i foto 5* :-)
Jinak u nas na 026 taky letali kocouri s Btaxy, to byl mazec, ta akcelerace, kdyz tam fira kopnul ostrejsi rozjezd :-D
Jinak u nas na 026 taky letali kocouri s Btaxy, to byl mazec, ta akcelerace, kdyz tam fira kopnul ostrejsi rozjezd :-D
17.12.2009 (11:48)
Dík za vysvětlení
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko