Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
729.506-6 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Arcelor Mittal Ostrava (AMO) - Datum: 3.12.2009 - Autor: Zdeněk Šnajdr - Pozn.: Vlajková loď AMO na své pravidelné cestě s žhavým železem na Ocelárnu. - Zobrazeno: 5666x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
05.12.2009 (14:42)
Nevšední fotka z nevšedního provozu. Pěkné.... Jen bych si dovolil podotknout, že mi byl objasněn účel komentářů pod fotografiemi jako nástroj jejich hodnocení, případně sdelování připomínek autorovi. Vaše poznámky jsou sice čtivé a podnětné, bezprostřední souvislost s fotkou mi však uniká....
05.12.2009 (11:11)
Těžko uvěřit, že jde o tutéž mašinu jako zde :
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/729/729001.html
Pár let... :o)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/729/729001.html
Pár let... :o)
Ne, Zdenku, železo ve veronách se od vás vozí do Evrazu, to je nová ocelárna a nemá už s Vítkovicemi nic společného. Já psal o Elektrohuti, to je závod vedle těžké mechanky patřící Vítkovicím, tam se v elekktrických pecích taví ze šrotu a přísad velice kvalitní ocel kterou bys jinak nevyrobil( 32 MW má příkon 1 pec), po odlití a vytržení z kokil se to vozí do kovárny k vám.
Ano, je to přesně tak jak píšeš. Víš, mě vždycky dožere naše vedení, my musíme řešit i jejich průsery. Oni prostě svému zákazníku nedají vědět tak důležitou věc, jako že se nebude dát někam jezdit. 24 hodinové chladnutí 100 t. ingotu a jeho znovu ohřev bude stát odhadem kolem 60 000 Kč.
05.12.2009 (7:53)
Mmt, my vám uděláme železo v pecích, vy si odvezete naše Veroniky do Vítkovic, tam si to přetavíte bo co a pak si to vezete v tom speciálu do Kovárny?
Zdenku, moc pěkná fotka. Nejdříve jsem si taky v náhledu myslel že je to naše vítkovická 419ctka....Jo, ta vaše výluka ze severu dolů nám dala pěkně zabrat, naše vedení se vůbec nenamáhalo elektrohuti dát vědět o výluce, ti měli odtavené ingoty pro kovárnu na Mittalu a neměli je tam jak dostat neb s našimi speciály (http://zelam-vzd.ic.cz/foto/zelam_vzd_007.jpg)se nesmí jezdit přes osobní na Mittalu...Pěkný den Zel.am
05.12.2009 (7:43)
Jo jo, vašeho Mercedesa jsem zkoušel nahánět na VH, ale ten mě ujel :-D Tipuju že přes osobní nemůžete k vůli velké výšce soupravy?
Zdeněk Šnajdr: omlouvám se za mystifikaci, blbě jsem se koukl. Mašinu jsem moc nezkoumal, jen jsem na ni mrknul a "viděl" něco co nebylo. Tedy 729.605. Zase tak moc se neliší... ;-)
Payus: to radší ne... I když bych tam zarobil víc, než v mé "firmě"... :-)
Payus: to radší ne... I když bych tam zarobil víc, než v mé "firmě"... :-)
IC540: drobná oprava - je to firemní nátěr Vítkovických železáren, jejichž mašina v současnosti s těmi veronikami na huť zajiždí. Huťácké mašiny v novém "unifiku" (aspoň 740 a část 721) jsou modré s černošedým rámem
Zdeněk Šnajdr: co musím udělat, abych se tam taky dostal? Aniž bych riskoval honičku s rusáky...
Zdeněk Šnajdr: co musím udělat, abych se tam taky dostal? Aniž bych riskoval honičku s rusáky...
04.12.2009 (22:06)
No, to se pleteš, toto je Mittalovská mašina. Osobně jsem na ní pomáhal lakovat ten výstražný pruh a lepil výstražné reflexní pásky ;-) Vítkovické mašiny přebírají Veroniky na jiném nádraží.
A samozřejmně musíš být zaměstananec a mít povolení k fotografování. To se mi naštěstí poštěstilo.
Mmch...u nás ve výtopně byla prý i nějáká delegace KŽC nebo něco takového, ale to je už pár let. To jsem ještě na huti nedělal.
A samozřejmně musíš být zaměstananec a mít povolení k fotografování. To se mi naštěstí poštěstilo.
Mmch...u nás ve výtopně byla prý i nějáká delegace KŽC nebo něco takového, ale to je už pár let. To jsem ještě na huti nedělal.
Krásné a v krásném místě. Jen doplním, že tato lokomotiva je již v novém nátěru alá Arcellor Mittal. Takový Ostravski-ý Najbrt.
04.12.2009 (19:04)
thingie: Nosnost je 130t, hmotnost snad doplní Zdenda...doporučuji počtení na http://www.parostroj.net/katalog/nv/clanky/Hutni_vozy/hutni_vozy.php3
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko