..: Fotogalerie - detaily fotografie 726.030-0 :..
 

726.030-0


726.030-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Žilina - Brodno
 - GPS: 49°14'4.096"N, 18°44'4.955"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 25.9.1992
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z negativu
 - Zobrazeno: 5102x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
08.10.2014 (14:57)  
Tyhle věci se daly či dají zjistit jak?
07.10.2014 (16:25)  
Astartoth: busy měly mít ještě třetí využití: odvoz těch méně zmasakrovaných vojáků na ošetření, aby mohli být posléze znovu masakrováni...
07.10.2014 (15:14)  
Ruseni trolejbusu bylo z duvodu planovani utocne komunisticke valky, kdy elektricke vozidlo je obecne k nicemu, kdezto naftovy bus se muze napred pouzit k evakuaci mest a posleze k prisunu vojaku na zmasakrovani mnohem pokrocilejsimi zapadnimi armadami, ktere bylo planovano prevalcovat a postupovat za cenu zniceni celeho Ceska i vyhlazeni cechu ku Rynu. Moskevsti planovaci rozhodli o nalozeni s civilisovanymi narody stredni evropy stejne, jako se svymi stepnimi mongoloidy - meli zahltit zbrane NATO svymi tely tak, jako cpt. Brannigan zastavil utok vrazdicich droidu. Mit tu smulu a byt tankistou zapadniho okruhu, planuji jedine - v plne polni mit prosteradlo, ve vozidle zalozni a v pripade utoku jej vyvesit a jet vpred s hlavni otocenou dozadu a doufat, ze to nemcum a americanum dojde a ze nikde nebude ekvivalent kulometu NKVD u Stalingradu.
07.10.2014 (13:52)  
To co Chary říkáš je pravda, fér je ale dodat, že kdyby někdo měl důvod něco takového dělat, šlo by dnes množství vypouštěných kouřových zplodin z parní lokomotivy relativně snadno výrazně snížit za současného zlepšení účinnosti na míru, řekněme relativně přijatelnou. Například vícestupňovým spalováním a přesnějším dávkováním topiva a vzduchu. Topit by ostatně šlo i biomasou. Kdyby pak někomu vadila vypouštěná pára, pomůže kondenzátor.
07.10.2014 (13:24)  
Taky by se muselo pálit uhlí a ne ty náhražky z Polska jako dnes. Bolševik měl za úkol pálit co nejvíce nafty, například rušení trolejbusů a tramvají je dokladem. Osobně jsem raději na venkově, než dýchat neviditelné zplodiny z aut, upravené katalyzátorem na rakovinotvorné.
07.10.2014 (13:06)  
Jenomže omezení nákladního provozu souvisí s koncem socialismu, že. Čili tohle těžko mohli plánovat.

Dále, DH lokomotivy byly u nás jako levnější varianta/následek nedostatku drahých kovů na lokomotivy DE (měď atp.) a elektrifikace by vyžadovala... právě tu měď.

Představa, že parní lokomotivy jezdí až do devadesátých let je sice krásným vlhkým snem kdejakého šotouše, ale zkuste si uvědomit, jaké to je, když z města (plynofikace, dálkové topení) vyjedete v zimě někam na venkov (lokální TP). Smrad z kamen, nad obcemi v údolích se táhnou mraky dýmu. No a teď si představte, že se párou jezdí v centrech měst dodnes...
07.10.2014 (12:49)  
Nickon: takoveto taskarice spachali prekotni moderniste. Kdyby nechali jezdit stokry az do postupne elektrisace / ukonceni tezkych nakladu na neel. tratich v 90's, mohlo se usetrit plno penez, ropy, vzacnych kovu i lidskeho usili. To vse se mohlo investovat do vyroby spotrebniho zbozi a tedy i udrzeni socialismu.
07.10.2014 (11:28)  
Je fakt, že já byl zase svědkem nejdříve zaseklého reverzátoru, který se osvědčenou metodou "vlézt pod mašinu a kopat do něj tak dlouho, až si dá říct" přivést k rozumu podařilo, a následně zdechlého motoru, s nímž už si na širé trati neporadili. Naštěstí byla v soupravě druhá mašina, která ji dopravila do cíle, zatímco zhaslá karkule, jedoucí na přípřeži, to celé brzdila, a její posádka dávala fírovi vlakového sergeje pokyny pažemi z okna. Nicméně o převodovkách pánové vyprávěli neuvěřitelné věci.
registrovaný uživatel Kolmix  mail  
Počet komentářů uživatele106 »fotek 0
06.10.2014 (21:14)  
NIcKON - No, ony ty mašinky mají více neduhů než jen hydrodynamickou převodovku, ale tu bych naopak neoznačoval za extrémně nespolehlivou. Pokud se mašina nepřetěžovala, dokázala sloužit i docela spolehlivě. Ostatně třeba v Poličce sloužily dlouhá léta a dalo se to s nimi...
Ty občasné nedojezdy nostalgických strojů mají různé příčiny, ale převodovka rozhodně nedominuje. Nám k neschopnosti stačil např. "bordel" v naftové nádrži, kterou vyčistit je docela oříšek ;-)
06.10.2014 (21:05)  
Děkuju za opravu na 725.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko