Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
724.804-0 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Třinec - Datum: 22.01.2011 - Autor: Payus - Zobrazeno: 6801x - Detailní EXIF informace » | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
C.M.Burns: díky za vysvětlení. S teplotou železa vím, uchování po dobu 24 hodin ve veronikách, popř. mísičích také. Jen mi to nebylo jasné s tím grafitem. Já se spíše orientuji na provoz VZD, i když princip je stejný :-)
to E499_2002: Ano, to co září je surové železo v kapalné podobě... jeho teplota je něco málo kolem 1150°C až 1400°C. Vozy se zde úmyslně nechladí, každá ztráta tepla je nežádoucí. Ale na druhou stranu je surové železo schopno v torpédu vydržet i 24 hodin v kapalném stavu. Sálavé teplo nemůže být odsáváno, protože se jedná o elektromagnetické záření. To odsávání nad torpédy (případně veronikami, které jsou vyobrazeny na vaší fotografii) slouží k odsávání grafitu, který se vylučuje během přelévání... (uhlík má při svém vysokém obsahu v surovém železe poměrně vysokou tenzi par, takže se jeho malá část vypaří a grafitizuje)
Ještě dotaz: to červené světlo z těch pojízdných mísičů je roztavené železo, které tak svítí a vozy se zde chladí? Popř. sálající teplo je zachytáváno nějakým odvětráváním jako zde? (kvalitu prosím omluvte, neměl jsem s sebou stativ)
http://e499-2002-msts.wgz.cz/image/16560416
http://e499-2002-msts.wgz.cz/image/17251753
http://e499-2002-msts.wgz.cz/image/16560416
http://e499-2002-msts.wgz.cz/image/17251753
Téoz: Do žádného vozu se na obrázku nic nesype.
Zleva první dva vozy (za lokomotivou) jsou vozy k transportu surového železa z vysokých pecí na ocelárnu (na obrázku to není vidět, ale klopením válce se surové železo lije do připravené pánve)
Vozy uprostřed, ze kterých unikají horké plyny, je určen k převozu konvertorové, případně rafinační strusky, k dalšímu zpracování nebo uložení na skládku.
Vozy úplně v pravo slouží k přepravě sázecích koryt, ve kterých je ocelový odpad (šrot), jež se sází spolu se surovým železem do kyslíkového konvertoru.
Zleva první dva vozy (za lokomotivou) jsou vozy k transportu surového železa z vysokých pecí na ocelárnu (na obrázku to není vidět, ale klopením válce se surové železo lije do připravené pánve)
Vozy uprostřed, ze kterých unikají horké plyny, je určen k převozu konvertorové, případně rafinační strusky, k dalšímu zpracování nebo uložení na skládku.
Vozy úplně v pravo slouží k přepravě sázecích koryt, ve kterých je ocelový odpad (šrot), jež se sází spolu se surovým železem do kyslíkového konvertoru.
09.02.2011 (9:58)
Luxusní.
Typycký Payus styl. Ani se nedivím, že zamítl hodnocení. Protože by byly samé 5* :D Jen bych prosil, kdyby byly také nějaké snímečky s ještě drsnějším industriálem, kolibami nebo hlavně těmi pojízdnými mísiči vyrobenými ve Vítkovicích. Na VZD nic takového není :-(
...ano ano, payusovka pravá :) záběr i místo jedinečné! díky též!! a jen tak dál!
08.02.2011 (19:19)
klasická payusovka, payusův styl focení je prostě jedinečný...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko