..: Fotogalerie - detaily fotografie 714.231-8 :..
 

714.231-8


714.231-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Pavlov - Unhošť
 - Datum: 4.4.2019
 - Autor: Martin Švancar 
 - Pozn.: Sp 1894 (Praha-Bubny Vltavská
- Kladno-Ostrovec)
 - Zobrazeno: 2934x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

09.04.2019 (7:01)  
JTB: to je asi pozůstatek činnosti z nějakého posprejování, viz třeba mnohé 471.

MŠ: ale to bys honil hydru stejně, 843 totéž...Pokud bys chtěl trakčně lepší vozidlo, pak už jedině 844 nebo 754, nadto současná 750.7 jsou výborná volba.
Řekněme že mám ty informace od lidí, s kterými často řeším třeba směny a i to nasazování HV. Včera jsem dal tedy opětovný dotaz a minimálně Luna zůstane, zde je zajímavé občas sledovat výkony těch 714 v LN, kam všude jezdí. A to ostatní bych nechal stále s otazníkem. V dubnu je první nástřel a v létě špinavé kreslení. Zatím dělat závěry je hodně předčasné a určitě na nějakých výkonech z PH 714 potkáme...
09.04.2019 (7:47)  


Neříkám, že zmizí zcela všude, ale minimálně na trati 120 už nebudou. Ano, na Luně jezdí také 714 z OCU Plzeň, ale tam mají sólo jednodenní turnus pro 1650/1651, takže to je trochu něco jiného než toto.
S těmi 750.7 souhlasím, ale ty jezdí v současnosti na R, ale od grafikonu tam půjde Arriva, a rakovnické 750.7 půjdou spolu s celými soupravami od R Praha - Rakovník do Beskyd jako provizorní řešení než budou dodány nové push pull jednotky ze Škodovky. Ale jinak je mi jasné, že to je stejné jako se vším na dráze, ještě se to může 400x změnit.
09.04.2019 (1:38)  
Fíra z nás musí mít docela legraci. Já ho ten samý den fotil mezi Ruzyní a Hostivicí. :)

Mimochodem, ty zadní dvě 054 jsou z druhý strany podivně flekatý a částečně vybledlý.
09.04.2019 (6:35)  


Hlavně jí musel mít ze mě, ráno jsem s ním ve 4:39 začínal šichtu, a pak jsem ještě fotil toto :)
registrovaný uživatel Honnzok  mail  
Počet komentářů uživatele571 »fotek 0
08.04.2019 (20:20)  
Martin Švancar: To radování s 854 je poněkud nereálné. Pkud se sem nasadí 854 + 2x Bdtn není nad čím jásat. Jelikož to pojede stejně nebo hůř a ještě k tomu ubude míst k sezení :-) Takže jásání není zcela na místě.
08.04.2019 (18:24)  
To víš víc, než samotné ČD ! jenže tento zbytkový oběh zde byl i v minulosti, ale s ř. 751, která pak přešla k ČDC, na Luně pro změnu s 742...stejně tak podobné výkony má Opava, v loňském GVD Znojmo, nyní Brno...
A proč tam nejsou jiná vozidla? Tak třeba proto, že dříve 714ky k tomu měly různé posuny, přetahy v PH. Nadto 714 vyjde pro objednavatele kupodivu levněji než ona 854. A světe div se, 714 od Luny resp. záložní 714 opravdu nejezdí jen tyhle Sp, ale má i jinou práci, což 854 nezastane. Takže vykřikovat na žp něco víc, než vůbec ví a nebo vyřešil dopravce, to mi přijde trošku předčasné a ještě to vydávat jako hotovou věc...Ono s těmi 854 to bylo původně v souvislosti s prooběhováním s Sp Žatec - UL, byť to jde provázat i s 843. Jenže Sp jsou s otazníkem...a dost možná se s 854 setkáme i úplně jinde. Víc nemám co dodat. GVD se řeší až po 15.4. (vyjma žp, tam je už vyřešeno) Hodnocení příspěvku - 25, ať ušetřím želpídžákům mlácení do klávesnice.
09.04.2019 (6:41)  


Jak můžu vědět víc, než samotné ČD, když tyhle informace mám od relavantních zdrojů přímo z ČD. Každopádně já myslím, že je v dnešní době úplně jedno, jak to bylo před dvaceti lety, kdy do Rakovníka ty 714 chodily. Hlavní je, že na to, co dneska tahají nikdy nebyly stavěny, a jediný efekt který to má jsou neustálá zpoždění, a neschopnosti přímo na trati způsobené krom jiného tím, že ty mašiny musí člověk hnát na 110% aby aby to vůbec nějak jelo.
08.04.2019 (16:16)  
Nemyslím, že by 854 vznikl takový nadbytek. Nadto na podobný výkony 714 stačí a je levnější než 854. Na rozjezdech jsou na tom stejně, do RK a LN stejně traťová 100 není a není důvod tam tu 714 nemít.
Nadto oběh pro 714 je zde od nepaměti.

N: někdy mi přijde, že žiješ v jiném světě nebo jen na žp a kouknout na krp je trestné, abys občas měl představu, co jezdí v ČR.
08.04.2019 (17:14)  


Tak určitě, 714 je tak akorát dimenzovaná na tři Bdtn a jízdní doby dimenzované na 854 (jízdní doby Sp PHA - KDN jsou stejné jako má R, a ty přetrvávají ještě z dob působení 854 na této trati).
Argumentu, že "oběh pro 714 je zde od nepaměti" se musím smát. Jasně, jen proto, že je někde něco dlouho, tak se to prostě nebude měnit, to je argument jak Brno. Jistě, 714 jsou zde nasazovány od devadesátých let, ale tehdy to bylo opravdu se třemi, čtyřmi 021, nebo stejným počtem 010. Rozhodně to nebyly tři 054. Mimochodem, po příchodu těchto vozů na Sp místo starých 021 musel být zvýšen normativ pro řadu 714 do stoupání na Veleslavín.
08.04.2019 (11:04)  
Kterých bude zanedlouho k dispozici hojný dostatek, klidně by mohly jezdit i zdvojené :)
08.04.2019 (10:19)  
Vida, díky za info. To je tedy velká bída.
08.04.2019 (10:29)  


Ale už jen do grafikonu, pak nahradí 714 854 z Prahy.
07.04.2019 (21:16)  
To musel být ale boj s větrnými mlýny, hlavně v kopci na Veleslavín. Pro veselou krávu jsou tak akorát dva bixy. Praha už zase nemá čím jezdit?
07.04.2019 (22:16)  


Tohle je pravidelné řazení Sp 1881, stejně tak 1888, 1895 a 1894. 714 není z Prahy, ale z Rakovníka.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko