Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
714.012-2 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Praha-Braník - Datum: 8.5.2011 - Autor: petr. - Zobrazeno: 5320x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Hezká, hezká kompozice. škoda jen, že nebylo sluníčko v zádech, případně jsi to více nevyzoomoval, aby nebyly vidět ty rušivé stíny vlevo, celkově levá třetina dost "prázdná" a vpravo již tak trochu natěsno. Ale nápadité, líbivé.
13.05.2011 (20:08)
mohac: Až bude stát benzín 100 Kč za litr, tak kolik asi bude stát nafta, na kterou ty vlaky jezdí, že...?;-)
sorry za OT
sorry za OT
M 474 003 - presne tak. Na regionalni trat, ktera ma problem se vubec uzivit, se nedaji kupovat vozidla za desitky milionu, to je fakt nesmysl. Tam musi byt jednoduchy, spolehlivy a levny stroj, autobus na zeleznych kolech, aby byl co nejlevnejsi jak na porizeni, tak na provoz. Klidne bez zasuvek, internetu, informacniho systemu, vakuovych toalet a klidne drevene sedacky a manualne otviratelne dvere. Jo az bude benzin stat 100,- za litr, to bude mozna jina, to se pak spousta lidi mozna rada do vlaku vrati, ale to uz sem utekl nekam do sci-fi.
Napadá mně srovnání s jistou fotkou od Ing. Řepky, která byla v Železničáři v 70. letech: někdy v roce 1967 byl před funkčním pivovarem focen čtyřkolák snad 434.2243 se zdvojenou soupravou pater "Bpjo", na který se hrne dav lidí. Vlak musel být plný na stojáka až po střechu. Dnes poloprázdný třívozový šukafon tažený Legem před nefunkčním pivovarem...
Nevím co pořád řešíte, už to tady bylo napsané mockrát. já pamatuju nahrazování řady M131 vozy dnešní řady 810 a nepřipadá mi to ani tak dávno, pořád jsou to pro mně nové vozy, co se dnes pro lokálky dá vymyslet? Pořád to bude vrčící a trochu kouřící krabice na 4 nebo 8 kolech. Vozy řady 810 pokud se po nich nechce víc, než na co stačí, ještě dnes vyhovují, otázka je jejich technický stav. Jednonápravové podvozky s trojbodovým zavěšením by měly zaručovat klidnou jízdu, pokud jsou správně seřízené. V dobách náhrad jezdily na stejné soupravě s M131 a M131 byl vždycky prázdný, jízdní vlastnosti se nedaly vůbec srovnávat.
Mš se stanicovky líbí, tato je fajn, na pravou stranu mi to nepřijde zase nějak moc těžké.
Jen mě trochu nemile překvapuje kresba na vagonech, přitom na budově v pozadí (pivovar?) je v pohodě. Čím to?
Jen mě trochu nemile překvapuje kresba na vagonech, přitom na budově v pozadí (pivovar?) je v pohodě. Čím to?
nojono nějakej ha**l si chtěl namazat kapsu tak se muselo rozdělit na cargo a SŽDC a teď lokálky SŽDC ruší a ČD a Cargo platí Za km a tunu na nápruvu co ujedou na kolejích + přirážka motorová vůz pod drátem(dobrý-hlavně že se ten NĚKDO válí u moře na maledivách či vesele rozkrádá dál) ;-(
12.05.2011 (20:11)
Josef Kamiš: Asi tak. Není to žádný zázrak, ale přeci jen lepší než nic, jsem rád že se alespoň něco s vozovým parkem děje. Jen mě překvapuje, že kolem těchto minimodernizací 810 a 010 bylo nějak ticho, dozvěděl jsem se to až nedávno.
Fotka mně nijak extra neoslovila, vadí mi ty dlouhé stíny od stromů a budov. 3*
Fotka mně nijak extra neoslovila, vadí mi ty dlouhé stíny od stromů a budov. 3*
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko