Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
710.525-7 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Jakubčovice nad Odrou - GPS: 49°41'52.231"N, 17°47'5.114"E » - Datum: 13.10.2012 - Autor: zirecek - Pozn.: lom Jakubčovice - Zobrazeno: 4926x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pro Rabín:
Honzo, s ohledem na skutečnost, že jsem kolem 1985 bostal od fíry z Hoyerswerdy jako dar výrobní štítek a znak ČKD jedné z těch "exulantek" ..... (dej jí pánbů věčnos slávu. Tady asi byly BR 106 lepší) :-)
Honzo, s ohledem na skutečnost, že jsem kolem 1985 bostal od fíry z Hoyerswerdy jako dar výrobní štítek a znak ČKD jedné z těch "exulantek" ..... (dej jí pánbů věčnos slávu. Tady asi byly BR 106 lepší) :-)
Jééé....v té jsem jako malej pětiletej kluk byl. A dokonce mě strojvedoucí pustil k řízení... :-P Bože já jsem sentimentální :-D
stoupa: T 334 určitě označení DR nedostala, označovat průmyslové lokomotivy do schématu DR resp. DB nebylo v DDR ani ve Spolkové republice zvykem. Značení všech lokomotiv podle EBA platí až v souvislosti s TSI a podle mne jen pro lokomotivy provozované na "veřejné" síti, tj. lokomotivy provozované interně v areálu vlečky nemají podle mne označení EBA ani dnes a mají jen nějaké "interní" označení číslem nebo podle vlastního schématu vlečkaře (viz např. kdysi Leuna-Werke měly vlastní V 180, které se jmenovaly 201 a výše - a ty dnes možná mají nějaké označení podle EBA, pokud ještě existují).
Chuděrka - ještě to jezdí? Hezká byla. Nejhezčí byla/je od TT, (Zeuke, dnes Tillig), ale slova dobrýho jsem o originálu neslyšel. Když jsem ji při posunu zažil, byla dychavíčná jako "tuberák po cigaretě". A v bojovém nátěru Železničního vojska budila i ne zrovna přijemné asociace.
Známí z NDR s nimi taky měli zkušenosti. BR 107 (T 435.0 s kývačkovými podvozky) dostalo nejen Leipzig Hbf. (Chválili si je), ale i hnědouhelné lomy (doly) u Hoyerswerdy. A k nim (asi na tehdy osvědčeném principu: "chceš svíčkovou? - Tak si vem i kousek flaxy), dostali na posun mezi dolem a úpravnou i pár kousků T 334.0. A zaplakali. Myslím že nedostala ani označení DR.
Známí z NDR s nimi taky měli zkušenosti. BR 107 (T 435.0 s kývačkovými podvozky) dostalo nejen Leipzig Hbf. (Chválili si je), ale i hnědouhelné lomy (doly) u Hoyerswerdy. A k nim (asi na tehdy osvědčeném principu: "chceš svíčkovou? - Tak si vem i kousek flaxy), dostali na posun mezi dolem a úpravnou i pár kousků T 334.0. A zaplakali. Myslím že nedostala ani označení DR.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko