..: Fotogalerie - detaily fotografie 710.525-7 :..
 

710.525-7


710.525-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Jakubčovice nad Odrou
 - GPS: 49°41'52.231"N, 17°47'5.114"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 13.10.2012
 - Autor: zirecek 
 - Pozn.: lom Jakubčovice
 - Zobrazeno: 4926x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

04.05.2014 (18:49)  
stoupa: Ještě jezdí ale nemá co dělat, lom teď nemá odbyt.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
16.09.2013 (9:45)  
Pro Rabín:

Honzo, s ohledem na skutečnost, že jsem kolem 1985 bostal od fíry z Hoyerswerdy jako dar výrobní štítek a znak ČKD jedné z těch "exulantek" ..... (dej jí pánbů věčnos slávu. Tady asi byly BR 106 lepší) :-)
registrovaný uživatel Rodney 
Počet komentářů uživatele5 »fotek 0
16.09.2013 (9:20)  
Jééé....v té jsem jako malej pětiletej kluk byl. A dokonce mě strojvedoucí pustil k řízení... :-P Bože já jsem sentimentální :-D
16.09.2013 (9:16)  
stoupa: T 334 určitě označení DR nedostala, označovat průmyslové lokomotivy do schématu DR resp. DB nebylo v DDR ani ve Spolkové republice zvykem. Značení všech lokomotiv podle EBA platí až v souvislosti s TSI a podle mne jen pro lokomotivy provozované na "veřejné" síti, tj. lokomotivy provozované interně v areálu vlečky nemají podle mne označení EBA ani dnes a mají jen nějaké "interní" označení číslem nebo podle vlastního schématu vlečkaře (viz např. kdysi Leuna-Werke měly vlastní V 180, které se jmenovaly 201 a výše - a ty dnes možná mají nějaké označení podle EBA, pokud ještě existují).
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
16.09.2013 (8:51)  
Chuděrka - ještě to jezdí? Hezká byla. Nejhezčí byla/je od TT, (Zeuke, dnes Tillig), ale slova dobrýho jsem o originálu neslyšel. Když jsem ji při posunu zažil, byla dychavíčná jako "tuberák po cigaretě". A v bojovém nátěru Železničního vojska budila i ne zrovna přijemné asociace.

Známí z NDR s nimi taky měli zkušenosti. BR 107 (T 435.0 s kývačkovými podvozky) dostalo nejen Leipzig Hbf. (Chválili si je), ale i hnědouhelné lomy (doly) u Hoyerswerdy. A k nim (asi na tehdy osvědčeném principu: "chceš svíčkovou? - Tak si vem i kousek flaxy), dostali na posun mezi dolem a úpravnou i pár kousků T 334.0. A zaplakali. Myslím že nedostala ani označení DR.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko