Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
709.524-3 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Lišnice - Datum: 10.1.2011 - Autor: Robert Velechovský - Pozn.: Trat čepirohy-Počerady - Zobrazeno: 5579x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
12.04.2011 (19:44)
krásná fotka. Oni se ty mašinky nezdají, ale opravdu si s tím poradí a že to zrovna lehký vlak není. A jestli mohu upozornit, je špatně uvedé číslo lokomotivy, není to lokomotiva 709.524 ale 709.704 dulního čísla 311. Lokomotivy 709.5 jsou z ČKD tzv.Mercedesky viz. fotografie 709.534
Před pár lety jsme to měli o pár kiláků dál, na vlečce Chemoptrolu. Ale jezdili tam dvě na kablíku. Nemohli jsme si to vynachválit, v podstatě to mělo vlastnosti čmeláka - utáhlo a ubrzdilo to to samé, mělo to ARR, motory Mercedes, které neukápli... Říkalo se jim Bob a Bobek :-) Když jsem s tím vážil, šlo tam nastavit 3 km/hod a vono to ty 3 kiláky drželo. Ty mašinky neměli chybu.
Neměl by někdo vyfoceného čmeláka MUS na tomto flíčku? Třeba 770 516?
PROST: V pohodě, kdyby tě zajímalo ještě něco, pisni SZ
PROST: V pohodě, kdyby tě zajímalo ještě něco, pisni SZ
PROST: Ta oj je spřáhlo používané u důlních vozů. Lokomotivy jsou vybavené pro jízdu konvenčních vozidel i vozidel důlních, čili vozy LH40 a Talbot. Všechna důlní HV jsou takto vybavena všetně důlních 127, ta ale nemá tuto oj, pouze čep, do kterého se místo oka oje dá oko šroubovky...
15.02.2011 (19:57)
To je indiánský číro.
Krásná, netradiční mašinka, která navazuje na vcelku bohatou tradici výroby lokomotiv v Česku. A je potěšitelné, že si i pouze se dvěmi nápravami a 36 tunami živé váhy poradí s tolika vozy, ve kterých se veze asi něco pod kotel nedaleké elektrárny. Zaujal mě vcelku netradičně řešený výfuk, skoro jako na traktoru. A i ta oj na předním spřáhlu vypadá jako z traktorové vlečky. (doufám, že ji něde na přejezdu nepřibral). Kompozičně bych možná nechal ještě pár desítek metrů popojet, abych neměl osamocený strom přímo v mašině a stožáry to mohly po stranách orámovat, zde vlevo již dost natěsno.
15.02.2011 (18:31)
Jedou tady dost pomalu.Tak jsou v práci a nikam nepospíchají.
Zaza: o téhle lokomotivní řadě mám info v podstatě jen z výrobního prospektu a z Atlaslokomotiv.net, neviděl jsem ty mašiny nikdy naživo, ale proslýchá se, že prý umějí zastat i práci banglád. Po pohledu na tuhle fotku tomu už i věřím. Fakt se nezdají (-:
Autorovi ještě dík za pěkný a zajímavý dokument.
Autorovi ještě dík za pěkný a zajímavý dokument.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko