Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
705.911-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Hůrky - Albeř - Datum: 24.2.2014 - Autor: metys - Zobrazeno: 5052x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Mad_Noodle, tak mně to zrovna moc jasné není...
Volně cituji z toho rozhovoru na konci dokumentu:
odpověď 3) "trať vede krásnou krajinou"
odpověď 6) "při plné obsazennosti vozidla má každý cestující výhled z vlastního okna"
strana 4 toho dokumentu, záběry z interiéru, vlevo 4,2,4 v uspořádání stoleček, letadlo, stoleček, vpravo 8 v řadě zády k oknu. Jak mají lidé zády k oknu z toho okna výhled? Mají si ukroutit krky nebo koukat přes ty na druhé straně?
zirecku, taky bych to viděl na nutnou vlastní zkušenost. Už to jezdí?
Volně cituji z toho rozhovoru na konci dokumentu:
odpověď 3) "trať vede krásnou krajinou"
odpověď 6) "při plné obsazennosti vozidla má každý cestující výhled z vlastního okna"
strana 4 toho dokumentu, záběry z interiéru, vlevo 4,2,4 v uspořádání stoleček, letadlo, stoleček, vpravo 8 v řadě zády k oknu. Jak mají lidé zády k oknu z toho okna výhled? Mají si ukroutit krky nebo koukat přes ty na druhé straně?
zirecku, taky bych to viděl na nutnou vlastní zkušenost. Už to jezdí?
Výhled do krajiny musí být opravdu vskutku ponorkový, protože ven neuvidíte skoro nic a v interiéru se bude muset pořád svítit, jaká tam bude tma...
Když jsem viděl prvně "Nautilus", připadlo mi to strašné. Pak jsem si přečetl zde odkazovaný článek (http://jhmd.cz/storage/files/126/Clanek-ZM-2-2014.pdf), především jeho poslední část (orámečkovaný rozhovor s tvůrci vzhledu), a změnil jsem názor a chci se tím svézt. Především fotka interiéru a odpovědi architektů mě lákají vyzkoušet to, co je psáno v závěru: "Jeďte si to zkusit". Přinejmenším má to vozidlo alespoň "ksicht" a není to "eurovlak". Těším se na svezení, posezení na sedačkách s ponorkovým výhledem do krajiny, :-).
Koukám, že JHMD padá hluboko z mých priorit, kam na výlet vlakem. Být zavřenej v ponorce, to ani děcka nebude bavit.
Mad Noodle: A ještě 3) jejich rekonstrukci spolufinancoval ROP Jihovýchod (Jihomoravský kraj + Kraj Vysočina), takže po dobu udržitelnosti musí jezdit po trati, co vede přes Vysočinu
Zdeněk Štěpánek: Nikoliv maďarské, ale rumunské.
Zdeněk Štěpánek: Nikoliv maďarské, ale rumunské.
Docela by mě u M27 zajímalo, jak se jeho skříň bude chovat po pevnostní stránce - ty velké dveře uprostřed budí dojem, že se vozidlo musí časem zlomit v půlce...
Názory na provedení designu (viz odkazovaný článek) ve mně asociují "podnikatelské velikášství" raných 90. let... Prostě originalita a nabubřelost za každou cenu. Podepsalo se to na mnoha příkladech maloměstské architektury té doby...
Dlouho jsem si nemohl vzpomenout, co mi to připomíná, ale už to vím: řadu TU2 bývalých Sovětských železnic, zvanou též "dlabaný ingot"...
Názory na provedení designu (viz odkazovaný článek) ve mně asociují "podnikatelské velikášství" raných 90. let... Prostě originalita a nabubřelost za každou cenu. Podepsalo se to na mnoha příkladech maloměstské architektury té doby...
Dlouho jsem si nemohl vzpomenout, co mi to připomíná, ale už to vím: řadu TU2 bývalých Sovětských železnic, zvanou též "dlabaný ingot"...
06.03.2014 (8:35)
Zdeněk Štěpánek: Doporučuji si přečíst toto http://jhmd.cz/aktuality/modernizace-m27-v-zeleznicnim-magazinu , hlavně uplný konec, kde kladou pár otázek právě ,,designérům". Po jeho přečtení Vám bude vše jasné...
Ony by ty "ponorky" měli jezdit spíše na Obrataňské větvi a nebude jich naštěstí tolik, aby vytlačily tyto obrázky.
05.03.2014 (23:46)
Ježiši, vždyť je ten Nautilus ještě hnusnější než na fotkách z fabriky. To byl ten designér zfetovanej nebo co???
Mě se ty původní maďarský docela líbily, stačila by jen důkladná modernizace, ale bez zásadních změn skříně.
Mě se ty původní maďarský docela líbily, stačila by jen důkladná modernizace, ale bez zásadních změn skříně.
05.03.2014 (16:43)
Rybízek: Minimálně v létě se určitě na trati budou TUčka objevovat nadále, i když povětšinou reko, protože 1) v létě je turnusová potřeba strojů větší, než počet motoráků 2)na bystřičce nebude M27 v létě stačit kapacitně (do jednoho motoru nenacpeš tolik lidí a kol, jako do dvou balm/u a ,,cyklovozu")... A to nezmiňuju fakt, že poněkud nevěřím ve spolehlivost těch ,,nautilusů"...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko