Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
169.001-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Mělník - GPS: 50°21'9.148"N, 14°29'35.07"E » - Datum: 9.2.1992 - Autor: BBvK - Pozn.: Ze zkušebního provozního nasazení v LD Nymburk, zde na R 919 - Zobrazeno: 15206x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
12.12.2019 (9:22)
Škoda že taková kráska nebrázdí české koleje i dnes.
12.10.2010 (14:29)
Škoda, že ČSD neodjednaly další takové lokomotivy. Mám zvláštní pocit, že ta lokomotiva vypadá skoro tak dobře jako 380.
Nádhera, škoda že se nedočkala tato řada série, mouchy by se vychytaly. Myslím, že jsem jej viděl v Brně v roce 1989, při příležitosti 150. let železnice u nás- byl tam nebo se mýlím?
Snímek má perfektní ponurou atmosféru .-)
Snímek má perfektní ponurou atmosféru .-)
12.10.2010 (11:17)
Po delší době opět hvězdičkuji, samozřejmě 5* PetrP
Děčín - Nymburk, ale možná až do Jihlavy, to nevím přesně, jestli už tento GVD, další určitě.
Není to R 919, ale Sp 919 skutečně z Děčína (5.13) do Nymburka (7.24) a za tím služebákem by se měly nacházet tři celozené Bymáky ;-)
Není to R 919, ale Sp 919 skutečně z Děčína (5.13) do Nymburka (7.24) a za tím služebákem by se měly nacházet tři celozené Bymáky ;-)
Tak to je faktyš unikát. Jak tím vzácným strojem, a ještě zachyceným v provozu, tak atmosférou. Připojuju se ke gratulantům.
Tak tuto se mi hodně líbí! Autentický fotky z provozu (původního) takových nedostatkových strojů mam fakt rád :)
Jinak že nešla do výroby bych zas tak na odbyt neházel, i když v tu dobu už to taky mělo vliv. Horší to bylo spíš s tim, že ta mašina prostě na trati nechodila tak, jak měla. Na zkušebně šlapala v pohodě, ba až optimisticky. Elektrika v opravdovej (ne zkušební škodováckej) troleji ale vykazovala horší parametry, zvlnění a další jevy. Použitý proudový střídače v mašině prostě nebyly ta správná volba, jako už v tej době běžně používaný napěťový střídače (ale v rámci socialistickýho Československa technologicky eště nezvládnutý v potřebnej výkonovej verzi). Unikátní mašina to teda rozhodně byla, na naše poměry právě až moc, což lokomotivam zrovna nesvědčí (viď A219.0, TA436.0, ba i třeba T449.0 či T499.0 a další...), minimálně použitím proudovýho střídače a zpočátku i pomaluběžnýma (přímýma) asynchroňákama.
Jinak že nešla do výroby bych zas tak na odbyt neházel, i když v tu dobu už to taky mělo vliv. Horší to bylo spíš s tim, že ta mašina prostě na trati nechodila tak, jak měla. Na zkušebně šlapala v pohodě, ba až optimisticky. Elektrika v opravdovej (ne zkušební škodováckej) troleji ale vykazovala horší parametry, zvlnění a další jevy. Použitý proudový střídače v mašině prostě nebyly ta správná volba, jako už v tej době běžně používaný napěťový střídače (ale v rámci socialistickýho Československa technologicky eště nezvládnutý v potřebnej výkonovej verzi). Unikátní mašina to teda rozhodně byla, na naše poměry právě až moc, což lokomotivam zrovna nesvědčí (viď A219.0, TA436.0, ba i třeba T449.0 či T499.0 a další...), minimálně použitím proudovýho střídače a zpočátku i pomaluběžnýma (přímýma) asynchroňákama.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko