Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
183.718 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Vyšehrad výhybna - Praha-Smíchov - Datum: 10.9.2014 - Autor: Strnda - Pozn.: mimořádné nasazení HV Taurus AWT na vlak RegioJet z důvodu neschopné 162.117 - Zobrazeno: 9203x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
dle dnes ověřených informací, jel taurus z důvodu neschopnosti HV 162.117. Původní informace, kterou jsem měl, byla ta, kterou jsem uváděl v poznámce: "mimořádné nasazení HV
Taurus AWT na vlak RegioJet (nebylo to z důvodu neschopnosti HV RJ)" - omlouvám se, byla to mylná informace. Na zpáteční cestě to jelo ve složení 183.718 + 162.120.
Strnda
Taurus AWT na vlak RegioJet (nebylo to z důvodu neschopnosti HV RJ)" - omlouvám se, byla to mylná informace. Na zpáteční cestě to jelo ve složení 183.718 + 162.120.
Strnda
15.09.2014 (15:48)
Zvláštní. Já bych řekl, že to neschopnost HV byla. Sehnat fíru na noční přesun Taurusu do Návsí nebylo jednoduché. Chtěli nám sebrat i ty naše :-) Pokud by se mašina AWT jen provážela, rozhodně by nejela na přípřeži.
A 1216 do Košic rozhodně ne-e. Zatím nejsou plně schválené ani 1116, i když chybí už jen velmi málo...
A 1216 do Košic rozhodně ne-e. Zatím nejsou plně schválené ani 1116, i když chybí už jen velmi málo...
15.09.2014 (15:07)
Jonáš: Zajímaví ale je to vrozporu stim co napsal autor do poznámky. Tak skutečnost bude tentokrát nejspíš jiná máli to autor zprávně.
Je zcela běžné že v případě neschopnosti HV u Regiojetu, vypomůže vhodná lokomotiva jiného dopravce, většinou dochází k operativnímu nasazení lokomotiv PKP Cargo, nebo AWT na Ostravsku. Není v tom nic jiného než záskok za porouchaného 162.
15.09.2014 (10:59)
JiP: Viděl bych to na pronájem nějakých vícesystémových lokomotiv. Takových poolů už je v dnešní době dostatek ;-)
Skoda jen ze ta souprava ma stale Vmax 140. Zajimalo by me co kuje Jancura ohlasovanym navysenim souprav az na 15 vozu a dodrzenim soucasnych jizdnich dob, nejake vykonnejsi lokomotivy (na 160 ???). nevite nekdo?
Tipnul bych si, ze mohlo jit o vyuziti jedne pridelene kapacity, aby se nemuselo platit solo Lv. Soukromnici takto casto spolupracuji i mezi sebou, kdy si na vlacich pretahuji solo HDV.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko