..: Fotogalerie - detaily fotografie 386.005-3 :..
 

386.005-3


386.005-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Libice nad Cidlinou - Poděbrady
 - Datum: 8.2.2015
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4778x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
22.02.2015 (14:57)  
Nevím jestli to tady někde už padlo, ale ten drát přes mašinu jsi asi mazal v počítači že? :D Nebo nevím jak jsi to vyfotil.
10.02.2015 (19:44)  
Janick: Po dnešním rozhovoru s šéfem už mě to nepřekvapuje. ČD Cargo potom, co Metrans koupil nové lokomotivy, vypovědělo Metransu služby. Metrans tedy trpí nedostatkem lokomotiv, protože nejsou všechny vyrobeny a i nedostatkem strojvůdců. Proto ta i několikadenní zpoždění. Jen mi není jasné, jak na tomhle může Cargo vydělat.
A tou chybou v řízení managementu jsem měl na mysli třeba případ, kdy stojím ve frontě pod jeřábem, za dvě hodiny mám být s kontejnerem třeba v Pardubicích a za další dvě hodiny stále stojím pod jeřábem, protože se přednostně překládá vlak, který má odjet až někdy v noci.
09.02.2015 (17:05)  
Janick: Tak to mě hodně překvapuje, protože od listopadu není týdne, kdy by auta nestála. Až na výjimky stojí ve čtvrtek a pátek cca 60 aut!
09.02.2015 (15:49)  
Totální neschopnost managementu kamionové dopravy na Metransu v Uhříněvsi potvrzuji jako zákazník také. Opravdu dochází ke zdržení a to hlavně v posledním čtvrtletí roku pravidelně. Pokud chcete na druhý nebo třetí den vykládku u vás na firmě, tak je vám sděleno, že již není volný kamion, a to proto, že Metrans není ochoten nasmlouvat víc kamionů, po kterých by v takovém případě sáhl. Prostě omezený počet dopravců a žádný navíc, klidně si čekej na kontejner i 3 dny. Takže se rezervuje i 5 dní dopředu, když ještě ani není jasné, zda dorazí vlak na čas.
Poslední čtvrtletí minulého roku jsme absolvovali přes překladiště na Žižkově a musím uznat výrazně lepší výsledky.
09.02.2015 (12:00)  
Jack Jag: posli mi jmeno toho velicicho na mail, nebo do vzkazu...
09.02.2015 (11:03)  
A ještě doplním, že pokud se přesune velící z Prahy na jiný terminál, vypadá to tam pod jeho vedením stejně.
09.02.2015 (11:00)  
Ne ne, jde o proces překládky z vagonu a kamion. Jeřáb nejdřív shodí kontejner na zem, i když stojí auto pod ním a klidně ho tam nechá dvě hodiny stát. Nepíšu o kolonách před kruhovým objezdem, kvůli nim na firmy pozdě nejezdíme. Řízení vlakové dopravy se stará jen o vlaky a na zlepšení procesu překládky na auta mu nezáleží. Měl jsem tedy na mysli frontu na příjezdové silnici (ulice Podleská) na terminál;-).
09.02.2015 (10:26)  
Jack Jag: A v čem je ta neschpnost Metransu? Jeho manažeři mohou za to, že chybí obchvat Uhříněvsi a jihovýchodní část Pražského okruhu?
09.02.2015 (10:08)  
JiP: I Metrans má svoje mezery. Konkrétně obyvatelé Uhříněvsi o tom ví své, když jedou odpoledne kolem terminálu a fronta kamionů čeká až na silnici. Je pěkné překládat vlaky, ale zákazníci čekají právě na ty kamiony, které jim ty kontejnery vezou. Když Metrans takhle vždycky zklame, tak bude pro zákazníka lepší to zase posílat postaru jen kamionem, než kvůli neschopnému českému managementu Metransu si nechat zastavit výrobu.
09.02.2015 (8:40)  
Co se týče AWT tak je to stejný jako S Mladoboleslavskou škodovkou. Firma se jmenuje stále stejně i když většinovým vlastníkem je Volkswgen. A jednotlivé automobilky si v rámci koncernu konkurují.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko