Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
383.101-3 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Šenkvice - Pezinok - GPS: 48°17'31.517"N, 17°17'32.621"E » - Datum: 25.12.2017 - Autor: Richard Sadloň - Bem.: R 602 Tatralandia - Zobrazeno: 5628x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Za povšimnutí u konfigurací Vectronů stojí PIMK rail Vectron z Bulharska. http://www.railcolor.net/index.php?nav=1412394
Jedná se o čistě střídavou verzi, 5.6 MW výkon, max rychlost 160 km/h a je to zatím jediný Vectron v Bulharsku.
Jedná se o čistě střídavou verzi, 5.6 MW výkon, max rychlost 160 km/h a je to zatím jediný Vectron v Bulharsku.
Vectron kromě základních pro dvoustovku nabízí i hardwarově jiné, odlišně uchycené trakčáky pro 230 km/h. Existují tři výkonové stupně od 5,2 (pouze DC), přes 5,6 (AC medium) do 6,4 MW (AC high a MS) a v neposlední řadě i dvousilová (s malým posunovacím dieselem 180 kW) a diesel-elektrická verze 2,4 MW/160 km/h. Kromě 1435 umějí přinejmenším i 1520 mm.
S tou maximálkou to taky není tak jednoznačné. Dělají se vectroni na 200 a na 160 km/h. Hardwareově se neliší, rozdíl je v nastavení řídícího systému. Z nižší rychlosti zřejmě plynou nějaké benefity - legislativní?? Kupují je čistě nákladní zákazníci - třeba stroje pro ČD cargo nebo Hupac jsou/budou na 160.
27.12.2017 (18:32)
Rubmgaakutkt: zkus wikipedii, není tam úplně všechno, ale základy tam jsou :) https://cs.wikipedia.org/wiki/Siemens_Vectron
Vectron MS, vícesystémová lokomotiva s výkonem 6400 kW a maximální rychlostí 200 km/h - jiné provedení se asi ani nedělá. Provedení osobní a nákladní už asi ani nemá smysl řešit.
Vectron MS, vícesystémová lokomotiva s výkonem 6400 kW a maximální rychlostí 200 km/h - jiné provedení se asi ani nedělá. Provedení osobní a nákladní už asi ani nemá smysl řešit.
27.12.2017 (19:02)
Trošku poopravím, že sú aj iba jednosmerné verzie a aj iba striedavé :-) napríklad 193.246 od ELL, jazdí s ním maďarský Gysev a je len pre striedavé systémy. Má len striedavé zberače. Ďalej napríklad DB Schenker jazdiaci v Poľsu má Vectrony len pre jednosmerný systém :-). Je to všetko na požiadavke objednávateľa.
Bližší info k počtu kusů:
http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r383&loko=10100
Technické parametry bych očekával jak u ČD: 200 km/h; 6,4 MW.
http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r383&loko=10100
Technické parametry bych očekával jak u ČD: 200 km/h; 6,4 MW.
27.12.2017 (10:24)
Nevíte někdo, kde bych se dočetl o základních výkonových parametrech těchto strojů.
Zajímavé by bylo, kdyby třeba Hungarii do Prahy přitáhl Vectron 193.2xx ČD a dále by tento vlak pokračoval s nějakým Vectronem ZSSK 383.1xx místo 380-ky.
Zajímavé by bylo, kdyby třeba Hungarii do Prahy přitáhl Vectron 193.2xx ČD a dále by tento vlak pokračoval s nějakým Vectronem ZSSK 383.1xx místo 380-ky.
Chocholouš: mají je najate. Ted 3 kusy, cílový stav 10 kusů (konec 2018).
26.12.2017 (23:34)
Nevíte, kolik těch vectronů Železničná společnosť má?
26.12.2017 (23:55)
Momentálne troch, mali by pribudnúť dva a potom k novému GVD ešte 5ks :)
26.12.2017 (21:37)
Vidím tam samostatné předvěsti. Proč na tak vytížené trati není autoblok?
26.12.2017 (22:12)
Logické odôvodnenie na to z mojej strany asi nie je. Ale ono to v podstate stačí okrem rannej špičky v okolí Bratislavy. Odôvodnením je: ŽSR. Osadili tam ETCS, neviem prečo to neskombinovali aj s autoblokom ako na sieti SŽDC.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko