..: Photo Gallery - Photo details 380.014-1 :..
 

380.014-1


380.014-1Informace o fotografii:
 - Section: Dolní Loučky - Řikonín
 - GPS: 49°21'44.517"N, 16°19'2.338"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 7.7.2013
 - By: Dobromil Retych  Send mail
 - Comm.: Ex1470 - D1 Expres přes
Vysočinu
 - Zobrazeno: 6804x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
13.10.2014 (9:00)  
JP: no právě to je otázka, jestli je těch 120 kaštanů (1,5 vagonu, pokud má ty busy plné celý den). Nedokážu posoudit, jestli to náhodou není málo, Antone Pavloviči.

Nicméně je pravda, že narozdíl od autobusu by vlak obsloužil i další relace, takže 4 vozy by snad taky dal...
11.10.2014 (18:06)  
Pikehead: Čistě do teoretické diskuse - jezdit žluté vlaky do Brna, pokusí se přetáhnout všechny cestující ze svých autobusů. Za hodinu mu jedou dva po cca. 50-60 místech, to je 120 lidí do vlaků, pokud by se jezdilo po hodině. :) Ale do Brna nejezdí.

K fotce - nechce to autor trochu prosvětlit? Foťák evidentně to zatažené počasí nepobral moc dobře.
Registered user JB 
Number of user's comments597 »fotek 0
11.10.2014 (18:03)  
Ano, já si to taky tak pamatuju (archiv mám na externím disku, který zrovna nemám po ruce), ale prakticky přes den EC jezdily co hodinu. Čili mezera tam nebyla, nýbrž chyba v propagaci, která neprezentovala systém, ale D1E jako extra produkt.
11.10.2014 (16:37)  
Pikehead: No samozřejmě - velkej celohytlák a/nebo počta. A minimálně osm - deset vozů; ideálně ještě nějaké lehátko/lůžko.
11.10.2014 (16:29)  
JB: já si je pamatuju tak, že ten hodinový takt doplňujou - pokud nejelo EC, jel D1E. Pokud tomu tak nebylo, tak to je jasná díra v konceptu.

DC: Když brejle, tak ale PG500, ať je tam ta pára aspoň v topení. A zapomněl jste eště na počtu a velkej hytlák, ne tydlety dnešní srágory půlený nebo samoobslužný...

SYN: vono se to tak metaforicky vod těch lodí bere, aj autobusy to maj... :)))
Registered user SYN 
Number of user's comments49 »fotek 0
11.10.2014 (15:57)  
onboard služby - za prvé nevím co to je a za druhé mě to uráží! Ještě tak pokud to má něco společného s palubou tedy s lodí, to by šlo... :)
11.10.2014 (15:21)  
Pikehead: Tfuj, takhle se rouhat. Jančura, lepší služby! Jediné správné jsou celozelené koženky tahané párou, se zavřenýma očima ještě brejlovcem. A vy tady o nějakých onboard službách!
:-)
Registered user JB 
Number of user's comments597 »fotek 0
11.10.2014 (13:03)  
Problém D1E byl mj. právě v tom, že nejezdily v hodinovém taktu, ale jen několik spojů ráno a večer - čili ne podle poptávky, ale kdy to zrovna šlo. A to souvisí s "Bmz za 60 mega" - vozy byly jednotlivě posbírány odjinud, 380 byly tehdy jaksi navíc.
11.10.2014 (12:14)  
JB: no to právě taky nevím. :)

Cena lístku mi na D1E přišla velmi slušná, cestovní doba rozumná, na začátku i na konci trasy jsou aglomerace s (na české poměry) excelentními IDS. Jančura k tomu umí výrazně lepší on-board služby, má lepší marketing, nekupuje Bmz za 60 mega a k tomu je vlastně z Brna. :)

Nápad D1E byl od ČD celkem dobrý, hlavně ta dálnice bude i po opravě hnusná dlouhá štreka plná nevypočítatelných kamionů a magorů jedoucích 250 - a se zacpaným městem na jedné i druhé straně, takže to stále je příležitost k dlouhodobému byznysu. Problém je jak skočit objemem kaštanů z půlhodinového taktu autobusů (=2x1 vagon) na hodinový takt vlaku... (aspoň na tyto 4 na obrázku).
Registered user JB 
Number of user's comments597 »fotek 0
11.10.2014 (9:19)  
Odklony byly v době výluky Brandýs n. O. - UO takřka pravidlem. Dopad na jízdní dobu Brno - Kolín byl asi 30 minut, do Prahy šlo ještě něco zkrátit. Jednou jsem měl ještě v Kyjích naději, že to dá i přes HB pod 3 hodiny, ale pak v Libni byla nějaká nehoda.

FK: Kolik máte doma ve špajzu dvousystémových lokomotiv, že byste ČD nějaké zapůjčil ... 380 byla ve zkušebním provozu a její turnus byl všelijak poskládaný.

Pikehead: Asi by ho dokázal zaplnit, to jo. Jiná věc je, za jakou cenu.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko