Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
372.014-1 + 475.179 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Čerčany - GPS: 49°51'2.603"N, 14°42'5.82"E » - Datum: 19.9.1992 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu, přeprava zváštního vlaku do Benešova - Zobrazeno: 9299x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
04.02.2011 (12:38)
To je kombinace!!!
Rabín: Ano, z jedné z nejhezčích tratí se stala ještě hnusnější než jsme čekali.
MirKo: potvrzuji, prostředí strašné, ale pivo tam bylo dobré :)
Jinak na Benešov to není problém jen Čerčan a Říčan. Strančice jsou kapitola sama pro sebe - investor klasicky neudržel projektanta na uzdě, čímž vznikl předražený neúčelný paskvil. Dříve krásné zastávky Kolovraty, Světice, Mirošovice, Čtyřkoly či Pyšely se staly hnusnými betonovými koryty (ze zahrádky hospůdky na Pyšelce je místo do údolí řeky výhled do betonové zdi - od té doby tam nechodím). Relativně ještě dobře dopadly Mnichovice (když pomineme ten dlouhý podchod, kterým při spuštěných závorách stejně nikdo nechodí, protože než by jím prošel, závory se stejně zvednou :), Senohraby nebo Mrač.
Omlouvám se za výlev do oblasti OT...
Jinak na Benešov to není problém jen Čerčan a Říčan. Strančice jsou kapitola sama pro sebe - investor klasicky neudržel projektanta na uzdě, čímž vznikl předražený neúčelný paskvil. Dříve krásné zastávky Kolovraty, Světice, Mirošovice, Čtyřkoly či Pyšely se staly hnusnými betonovými koryty (ze zahrádky hospůdky na Pyšelce je místo do údolí řeky výhled do betonové zdi - od té doby tam nechodím). Relativně ještě dobře dopadly Mnichovice (když pomineme ten dlouhý podchod, kterým při spuštěných závorách stejně nikdo nechodí, protože než by jím prošel, závory se stejně zvednou :), Senohraby nebo Mrač.
Omlouvám se za výlev do oblasti OT...
Rabín: Ano, napsal jsi to přesně. Dnes je to mrtvé nádraží, stejně jako Říčany. Ta hospoda i když to byl pajzl, ta byla super, tam se pilo...
Fotka moc hezká, díky za vzpomínku na dobu, kdy Čerčany ještě vypadaly jako normální nádraží... Jezdím tam dost často a první, co dnes praští do očí, že na nádraží nejsou lidi, protože nemají důvod se tam zdržovat, pouze po nejnutnější dobu. V dnešních Čerčanech není hospoda, ani stánek s občerstvením, ba ani s novinami, snad tam nejsou ani lavičky. Ze železnice tam přestal být dopravní prostředek pro lidi...
02.02.2011 (22:54)
Zajímavé komenty a poznatky se tu dějí...Brejlovec s hranatými bočními okny,zelenej "Šukafon"...každopádně fotečka velmi pěkná a účastí strojů moc zajímavá a nemohu si pomoct Čerčany i jiná nádraží,která prošla modernizací se mi před rekonstrukcí líbila mnohem víc.I kdyby bylo možné toto pořídit ze stejného místa nyní...už by to nebylo ono
02.02.2011 (22:31)
gaston.g
1)Buď nepoznáte žabáka a nevíte že je to El. jednotka NEBO
2)Ste barvoslepý protože ta 810 je v červeném nátěru s žlutým pruhem * NEBO
3)Máte velice ale opravdu velice špatný monitor (doporučuju velice rychle vyměnit) .... :-)
*) jezdíme v tom udajně „zeleném“ (což je ve skutečnosti červeno-žluté) dodnes a možná ste se taky někdy svezl „legendární“ 810 ;-)
1)Buď nepoznáte žabáka a nevíte že je to El. jednotka NEBO
2)Ste barvoslepý protože ta 810 je v červeném nátěru s žlutým pruhem * NEBO
3)Máte velice ale opravdu velice špatný monitor (doporučuju velice rychle vyměnit) .... :-)
*) jezdíme v tom udajně „zeleném“ (což je ve skutečnosti červeno-žluté) dodnes a možná ste se taky někdy svezl „legendární“ 810 ;-)
Ikdyž je, vedle toho zelenýho žabotlamu je vzadu někde schovaný, ale zelený teda není
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko