Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
371 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Úholičky - Roztoky-Žalov - Datum: 15.5.2008 - Autor: RegioNova - Bem.: EN 353 Johannes Kepler - Zobrazeno: 6999x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Re Twix: Žalov-Úholičky 950 metrů, Úholičky-Řež 1200 metrů.Byla to taková glosa na délku mezistaničního úseku v místě, kde je na obě strany do obou sousedních zastávek vidět.Znám to tam dobře.Tedy myslel jsem právě ten úsek, který je v popisku.
22.05.2008 (14:59)
Tak tohle je fakt perfektní fotka, netradiční pohled na vlak, navíc řeka tomu dává takovou zajímavou náladu. Za 5*.
22.05.2008 (14:14)
Stoupa) Tak s tím se dá jen souhlasit. Něco obdobného jsem zažil v EC100, když jsem se vracel od Salzburgu, v Linzi přestoupím do Plečnika narvaného řvoucí omladinou, která jela ze školy a naše chlouba mezinárodních spojů se stala obyčejným školním autobusem. Utichlo to za Summerau, a pak už jsem se bavil jen tím, jak průvodčí Asijatům v Ampzu vysvětloval, že tohle je fakt jednička, tak ať si doplatí, nebo jdou vedle (jídelák na soupravě chyběl). A holky šikmooký trucovaly, že se to moc houpe, a že půjdou ve stanici, a venkem ...
2 J. Petrák a Twix:
Sorry, drobná záměna Keplera a jiného hvězdopravce, tuším Kopernika. Ale z Lipska "to" má obdobnou nevýhodu.
Text v kurzivě jsem myslel spíše jako nadsázku - proto v kurzivě. On totiž odpadl (zrušen) večerní spoj Berlin - Praha a poslední jede již v cca 16:30. To zřídka kdy skončí jednání, neřku-li pracovní doba. Pak, je-li jednání ráno/dopoledne v Praze, nezbývá, než velmi časný ranní z Bln. Ostbahnhof (tedy 3 kočáry čekají s mašinou - Bastardem - až jim tam zezadu šoupnou kus nočního vlaku od severu). Klasické řešení = náhrada gumokolem.
Beru-li jízdné Bln Praha a zpět cca 100 Euro, pak možná touha, by s mezinárodními vlaky bylo alspoň trochu zacházeno jako s vlak vyšší kvality (třeba zahraniční/paritní ceně úměrný přepočet tuzemské ceny při vnitrostátním použití). Přeci jen je v nich o něco vyšší pohodlí, uklizenost, jízdní řád či neomšelý časopis ČD atp., než v "810", nebo panťáku, vnitrostátnímu R, nebo Sp zajišťujícímu ranní návoz do páráce. Můj postesk s nadsázkou se týká zejména úseku Děčín - Ústí a zejména ráno. To se vlak slušně naplnil a po pár minutách vyprázdnil - ale už neusneš (pořádně). A zrovinka tam je těch alternativ více, než "dálkový mezinárodní spoj" pro ZDO do roboty.
Sorry, drobná záměna Keplera a jiného hvězdopravce, tuším Kopernika. Ale z Lipska "to" má obdobnou nevýhodu.
Text v kurzivě jsem myslel spíše jako nadsázku - proto v kurzivě. On totiž odpadl (zrušen) večerní spoj Berlin - Praha a poslední jede již v cca 16:30. To zřídka kdy skončí jednání, neřku-li pracovní doba. Pak, je-li jednání ráno/dopoledne v Praze, nezbývá, než velmi časný ranní z Bln. Ostbahnhof (tedy 3 kočáry čekají s mašinou - Bastardem - až jim tam zezadu šoupnou kus nočního vlaku od severu). Klasické řešení = náhrada gumokolem.
Beru-li jízdné Bln Praha a zpět cca 100 Euro, pak možná touha, by s mezinárodními vlaky bylo alspoň trochu zacházeno jako s vlak vyšší kvality (třeba zahraniční/paritní ceně úměrný přepočet tuzemské ceny při vnitrostátním použití). Přeci jen je v nich o něco vyšší pohodlí, uklizenost, jízdní řád či neomšelý časopis ČD atp., než v "810", nebo panťáku, vnitrostátnímu R, nebo Sp zajišťujícímu ranní návoz do páráce. Můj postesk s nadsázkou se týká zejména úseku Děčín - Ústí a zejména ráno. To se vlak slušně naplnil a po pár minutách vyprázdnil - ale už neusneš (pořádně). A zrovinka tam je těch alternativ více, než "dálkový mezinárodní spoj" pro ZDO do roboty.
22.05.2008 (13:29)
Twix) Stoupův nápad by asi šlo efektivněji (z dražního hlediska) řešit zastavováním jen pro výstup, jak je u západních EN zvykem, ale víte, co na to řeknou čeští amatérští cestující? Že je to blbost, a kašlou na to.
22.05.2008 (12:38)
Nevím jestli jsem to pochopil špatně, ale "nejdelším" mezistaničním úsekem myslel Bazala podle mě úsek mezi zastávkami Úholičky a Roztoky-Žalov. Když přijdu v Žalově na nástupiště, můžu se mrknout jestli můj vlak už stojí v Úholičkách. A z Úholiček je zase přímo vidět zastávka v Řeži.
stoupa: Kdyby vlaky EN v Ústí a Děčíně nestavěly, bylo by první "ranní" spojení z Drážďan do Ústí Hungarií na půl jedenáctou? Šukafony z Bad Schandau neuvažuji.
stoupa: Kdyby vlaky EN v Ústí a Děčíně nestavěly, bylo by první "ranní" spojení z Drážďan do Ústí Hungarií na půl jedenáctou? Šukafony z Bad Schandau neuvažuji.
22.05.2008 (12:01)
stoupa: Pokud vím, tak Kepler jede z Lipska, poté Riesa - Dresden - Bad Schandau - Děčín - ÚL - Praha.
22.05.2008 (11:51)
Stoupa) Keplerem z Berlína? To bylo s přestupem?
Občas jezdím Keplerem z rachoty domů. V těch předních kočárech směrem opačným. Nýbrž nehovořím, nestrkám leč v klidu poklimbávám. Foto 5*
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko