Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
365.001-7 + 750.202-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velim - Nová Ves u Kolína - Datum: 14.8.2018 - Autor: Chary - Zobrazeno: 5088x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 3 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Možná ta třetí varianta. Ráda bych i viděla tu druhou variantu, kdy se sloupu dotýká lokmotiva v čele, ale brejlovec nikoliv. ten sloup s brejlovcem je hodně viditelný a bije do očí.
Tak ještě mám variantu, kde se brejlovec nelepí, ale pralinka je najetá do dalšího sloupu. Bylo by to lepší? Případně jsem zvažoval variantu víc ke kolejím, aby se v ostrém úhlu mezi ty sloupy ty dvě lokomotivy vešly, a byl by vpředu vpravo dole sloup z další brány, s uřezaným výložníkem, aby se to zase dalo do kompozice a nebyla to středovka. Která z těch nabízených variant by byla lepší?
16.08.2018 (3:59)
Fotka se mi líbí, "kolize" se sloupem být sice nemusela, ale beru to jako momentku, tedy 5*.
Nasazení této kombinace lokomotiv bylo pro KDS zřejmě "cestou nejmenšího odporu", tedy brejlovce vlastní, nemusela si ho tedy pronajímat a je tam třeba kvůli kabelu elektrického napájení soupravy, který "Belgičanka" nemá. "Belgičanka" byla třeba kvůli tažné síle a vyšla KDS asi nejlevněji. Jinak ale dvě lokomotivy určitě nutné nebyly, jedno pomalé Eso řady 363 by to samo zvládlo bez problémů a rychlejší mašina třeba nebyla, když jsou tam vozy Bdt s max. rychlostí 120 km/h.
Nasazení této kombinace lokomotiv bylo pro KDS zřejmě "cestou nejmenšího odporu", tedy brejlovce vlastní, nemusela si ho tedy pronajímat a je tam třeba kvůli kabelu elektrického napájení soupravy, který "Belgičanka" nemá. "Belgičanka" byla třeba kvůli tažné síle a vyšla KDS asi nejlevněji. Jinak ale dvě lokomotivy určitě nutné nebyly, jedno pomalé Eso řady 363 by to samo zvládlo bez problémů a rychlejší mašina třeba nebyla, když jsou tam vozy Bdt s max. rychlostí 120 km/h.
Z jakého důvodu byla zvolena tato kombinace lokomotiv? Proč ne dvě elektriky?
Já myslím, že fotka je fajn. Slunce proti nevadí, navíc s digi fotkou se dá dobře pracovat. Snad jen ta kolize se sloupem... Chary vůbec v poslední době představuje zajímavé provozní fotky.
Udržovat jedno dřevěné nástupiště celý rok pro jeden vlak nebo jednou za rok udělat dopravní opatření jako u ostatních míst zastavení?
Kdyby v Brně nechali to prodloužené dřevěné,tak jich tam vešlo 17.
15.08.2018 (15:25)
Jednou za čas se tam nevejde celý: https://mapy.cz/s/2Xfp5
Vešlo se 14 z 18 vozů, dle vyjádření v novinách jen kousek z něj. :D
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/do-banatu-opet-jede-pulkilometrovy-vlak-na-brnenske-nadrazi-se-z-nej-vejde-jenom-kousek-53512?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Vešlo se 14 z 18 vozů, dle vyjádření v novinách jen kousek z něj. :D
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/do-banatu-opet-jede-pulkilometrovy-vlak-na-brnenske-nadrazi-se-z-nej-vejde-jenom-kousek-53512?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Co s tím? No však jsi si odpověděl sám, z minulosti zde proběhlo pár dobrých rad: fotit jinde, přefotit to, nemít to...atd. zvláště si vzpomínám na jednu lokalitu na lokálce do Lubů.
A ta strostlice 750 a sloupu je taky dílo hodno začátečníka...
A ta strostlice 750 a sloupu je taky dílo hodno začátečníka...
Speciální expres na Banát. Dvě lokomotivy, osmnáct vozů a slunce do proti. Co s tim jako uděláš, hele. Míst, kde je vůbec vidět celý vlak zase tolik není a mírným přitažením teleobjektivem se dá alespoň trošku stačit perspektiva. Záchvěv sluníčka přinesl alespoň nějaké barvy. No. Zpět mají jet zase se sluncem za vlakem, a ještě brzy ráno. To teprve bude sranda...
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko