Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
263.003-6 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Bratislava hlavná stanica - GPS: 48°9'44.717"N, 17°5'59.118"E » - Datum: 7.7.1990 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu - Zobrazeno: 4971x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
eurostar - no a já myslel, že je to u Vás jinak.. ale podle toho, co píšete, je to stejné..
Takto to vyzera, ked vladnu zlodeji, a ked si nieje z koho vybrat.
Takto to vyzera, ked vladnu zlodeji, a ked si nieje z koho vybrat.
týnec - super odkazy - díkes
funn - koukám, že trolej je jak jsem myslel - bez nosného vodiče na fixních výložnících bez možnosti napínání - a taky koukám na super stránečky - asi to bude na těsno sběrač vs. stěna tunelu..
funn - koukám, že trolej je jak jsem myslel - bez nosného vodiče na fixních výložnících bez možnosti napínání - a taky koukám na super stránečky - asi to bude na těsno sběrač vs. stěna tunelu..
Pikehead: To neviem, nikde som sa to nedocital, mozno sa nad tym zacne uvazovat az ked bude trat spravena po Zilinu, to je minimalne 5-6 rokov. A netreba ani zabudat, ze modernizaciu potrebuju aj ine useky, ako napriklad BA-Sturovo/Kuty a x regionalnych trati. Vidim to tak, ze sa to skor nezrealizuje, lebo okolite staty uz budu mat mozno aj rychlotrate. Takto to vyzera, ked vladnu zlodeji, a ked si nieje z koho vybrat.
jj, a netusis jak Zilina? Druhym nejvyznamnejsim uzlem jsem myslel ji :)
Pikehead:
Ano tempo je pomale, velka chyba sa stala aj za prvej ficovej vlady, ked modernizacia 3 roky stala, dokoncene bolo len po NMnV. Az v poslednych rokoch sa stavia intenzivnym tempom, ale neviem neviem ci sa to vobec stihne do roku 2025 po Poprad. To najnarocnejsie, usek Puchov-Povazska Bystrica, Strecno, Vysoke Tatry a vlastne cele kopcovite vychodne Slovensko nas len caka. Bratislavsky uzol by sa mal modernizovat od roku 2015, tunel popod Blavu nebude (co by vyriesilo problem dopravy v tom odpornom nechutnom meste a prepojilo zapad so zvyskom Slovenska - jeb..ty Pociatek proste), kosicky uzol neviem kedy. Asi tolko...
Ano tempo je pomale, velka chyba sa stala aj za prvej ficovej vlady, ked modernizacia 3 roky stala, dokoncene bolo len po NMnV. Az v poslednych rokoch sa stavia intenzivnym tempom, ale neviem neviem ci sa to vobec stihne do roku 2025 po Poprad. To najnarocnejsie, usek Puchov-Povazska Bystrica, Strecno, Vysoke Tatry a vlastne cele kopcovite vychodne Slovensko nas len caka. Bratislavsky uzol by sa mal modernizovat od roku 2015, tunel popod Blavu nebude (co by vyriesilo problem dopravy v tom odpornom nechutnom meste a prepojilo zapad so zvyskom Slovenska - jeb..ty Pociatek proste), kosicky uzol neviem kedy. Asi tolko...
11.10.2013 (23:03)
Z náhledu to vypadalo jako další velmi podařený počin kolegy Trainmaniaka :-D Krásná fotka.
eurostar: s tím souhlasím a tuším, že kde v ČR byly zeměpisné podmínky podobné koridoru BA-ZA, se tak snad i udělalo (Ferdinandka) - pravděpodobně s výjimkou prvních staveb typu Praha-Ústí.
Nemám nic proti soustředění úsilí do bezpochyby nejvýznamnější slovenské tratě, ale tempo tomu prakticky absolutnímu soustředění do jedné stavby neodpovídá, na KBD bude pro rekonstrukci výrazně složitější terén a do Popradu to dorazí tak roku 2025... Jaký je časový plán s dvěma největšími uzly netuším už vůbec...
Nemám nic proti soustředění úsilí do bezpochyby nejvýznamnější slovenské tratě, ale tempo tomu prakticky absolutnímu soustředění do jedné stavby neodpovídá, na KBD bude pro rekonstrukci výrazně složitější terén a do Popradu to dorazí tak roku 2025... Jaký je časový plán s dvěma největšími uzly netuším už vůbec...
Nádhera.Když vydím tuhle část Bratislavského nádraží tak si vždycky vzpomenu na nehodu mezinárodního rychlíku 377 Meridian a na lokomotivu řady ES 499.0010, který tam vykolejil a tohle jsem si našel na lokostránkách.Podle lokomotivy typuji na Os vlak Brno Hl.n.- Bratislava Hl.st.
Niekomu by sa zisli poriadne horčičáky asi... Oba tunely su elektrifikovane a je to jasne vidiet aj na fotke!
Pikehead: Ono to je fakt, ze oproti CR sa zrekonstruoval prd, ale radsej modernizovat dokladne a na plynulu 160tku s fakt minimom obmedzeni ako len vymenit kolaje a zo 100vky spravit 110nu, s urovnovymi priecestiami :-) a ked uz niekde tych 160 je tak je to kratky usek a hned obmedzenie. To nie su koridory, to je nieco na styl zapadnych lokalok.
Pikehead: Ono to je fakt, ze oproti CR sa zrekonstruoval prd, ale radsej modernizovat dokladne a na plynulu 160tku s fakt minimom obmedzeni ako len vymenit kolaje a zo 100vky spravit 110nu, s urovnovymi priecestiami :-) a ked uz niekde tych 160 je tak je to kratky usek a hned obmedzenie. To nie su koridory, to je nieco na styl zapadnych lokalok.
to Komín a Ross:...škoda že jsem sem vložil dva skvostné odkazy, ze kterých lze vyčíst úplně vše o tomto tunelu...:-(
...takže ještě jednou a pomalu...:-)
http://rail.sk/skhist/tunely.htm
...takže ještě jednou a pomalu...:-)
http://rail.sk/skhist/tunely.htm
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko