..: Fotogalerie - detaily fotografie 263.003-6 :..
 

263.003-6


263.003-6Informace o fotografii:
 - Místo focení: Bratislava hlavná stanica
 - GPS: 48°9'44.717"N, 17°5'59.118"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 7.7.1990
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z negativu
 - Zobrazeno: 4971x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
14.10.2013 (14:20)  
eurostar - no a já myslel, že je to u Vás jinak.. ale podle toho, co píšete, je to stejné..

Takto to vyzera, ked vladnu zlodeji, a ked si nieje z koho vybrat.
14.10.2013 (13:54)  
týnec - super odkazy - díkes

funn - koukám, že trolej je jak jsem myslel - bez nosného vodiče na fixních výložnících bez možnosti napínání - a taky koukám na super stránečky - asi to bude na těsno sběrač vs. stěna tunelu..
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
12.10.2013 (16:02)  
Pikehead: To neviem, nikde som sa to nedocital, mozno sa nad tym zacne uvazovat az ked bude trat spravena po Zilinu, to je minimalne 5-6 rokov. A netreba ani zabudat, ze modernizaciu potrebuju aj ine useky, ako napriklad BA-Sturovo/Kuty a x regionalnych trati. Vidim to tak, ze sa to skor nezrealizuje, lebo okolite staty uz budu mat mozno aj rychlotrate. Takto to vyzera, ked vladnu zlodeji, a ked si nieje z koho vybrat.
12.10.2013 (15:44)  
jj, a netusis jak Zilina? Druhym nejvyznamnejsim uzlem jsem myslel ji :)
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
12.10.2013 (15:25)  
Pikehead:

Ano tempo je pomale, velka chyba sa stala aj za prvej ficovej vlady, ked modernizacia 3 roky stala, dokoncene bolo len po NMnV. Az v poslednych rokoch sa stavia intenzivnym tempom, ale neviem neviem ci sa to vobec stihne do roku 2025 po Poprad. To najnarocnejsie, usek Puchov-Povazska Bystrica, Strecno, Vysoke Tatry a vlastne cele kopcovite vychodne Slovensko nas len caka. Bratislavsky uzol by sa mal modernizovat od roku 2015, tunel popod Blavu nebude (co by vyriesilo problem dopravy v tom odpornom nechutnom meste a prepojilo zapad so zvyskom Slovenska - jeb..ty Pociatek proste), kosicky uzol neviem kedy. Asi tolko...
11.10.2013 (23:03)  
Z náhledu to vypadalo jako další velmi podařený počin kolegy Trainmaniaka :-D Krásná fotka.
11.10.2013 (21:46)  
eurostar: s tím souhlasím a tuším, že kde v ČR byly zeměpisné podmínky podobné koridoru BA-ZA, se tak snad i udělalo (Ferdinandka) - pravděpodobně s výjimkou prvních staveb typu Praha-Ústí.

Nemám nic proti soustředění úsilí do bezpochyby nejvýznamnější slovenské tratě, ale tempo tomu prakticky absolutnímu soustředění do jedné stavby neodpovídá, na KBD bude pro rekonstrukci výrazně složitější terén a do Popradu to dorazí tak roku 2025... Jaký je časový plán s dvěma největšími uzly netuším už vůbec...
11.10.2013 (19:13)  
Nádhera.Když vydím tuhle část Bratislavského nádraží tak si vždycky vzpomenu na nehodu mezinárodního rychlíku 377 Meridian a na lokomotivu řady ES 499.0010, který tam vykolejil a tohle jsem si našel na lokostránkách.Podle lokomotivy typuji na Os vlak Brno Hl.n.- Bratislava Hl.st.
11.10.2013 (20:04)  


Nikoliv, jde o do depa odstupující lokomotivu z osobního vlaku Štůrovo - Bratislava. Kdyby to byl Os z Brna, tak bych asi tuto fotku již neviděl ;-)
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
11.10.2013 (18:53)  
Niekomu by sa zisli poriadne horčičáky asi... Oba tunely su elektrifikovane a je to jasne vidiet aj na fotke!

Pikehead: Ono to je fakt, ze oproti CR sa zrekonstruoval prd, ale radsej modernizovat dokladne a na plynulu 160tku s fakt minimom obmedzeni ako len vymenit kolaje a zo 100vky spravit 110nu, s urovnovymi priecestiami :-) a ked uz niekde tych 160 je tak je to kratky usek a hned obmedzenie. To nie su koridory, to je nieco na styl zapadnych lokalok.
11.10.2013 (16:36)  
to Komín a Ross:...škoda že jsem sem vložil dva skvostné odkazy, ze kterých lze vyčíst úplně vše o tomto tunelu...:-(
...takže ještě jednou a pomalu...:-)

http://rail.sk/skhist/tunely.htm
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko