..: Fotogalerie - detaily fotografie 263.011-9 :..
 

263.011-9


263.011-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Jesenské údolie - Beša
 - GPS: 48°9'7.669"N, 18°24'42.268"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 26.8.2011
 - Autor: Jozef Sarňák  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 5716
 - Zobrazeno: 5485x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
31.08.2011 (9:03)  
ufo: o tom schválení jsem nevěděl, díky za info. Bohužel nejsem tak technicky zdatný, aby nahlédl všechny souvislosti tohoto kroku. Tak snad to bude fungovat :o)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
31.08.2011 (0:36)  
eurostar: jak funguje 263 vůbec netuším. Trochu něco málo vím o 163 a 363, ale jenom malinko.
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
31.08.2011 (0:30)  
Honza: Urobi. Ved ma predsa trakcne motory na jednosmerny prud a medzi podvozkami transformator.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
31.08.2011 (0:16)  
ufo: aha, dík. Takže jestli jsem to správně pochopil, všechny pomocné pohony a přístroje se u pušpůlek napájí přes topnou spojku (přímo ve voze se upraví na potřebné napětí), kdežto ešus (Jánošík) vytvoří různá napájecí napětí už v elektrickém voze a z něj se přivedou do vložených (řídících).
A ta 263 udělá z 25kV 50Hz 3kV SS?
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
30.08.2011 (23:54)  
Presne tak: nemala BY... kazdopadne zssk uz teraz akutne potrebuje nove masiny hlavne na elitne vykony. A nakup zatial len dvoch 381 v ramci OPD a europskych penazi je mudre riesenie na ich otestovanie a potom pripadny objemnejsi nakup, ktory uz pojde z vlastnej penazenky.
30.08.2011 (21:45)  
Martin Keppert: ŽSR na 25 Hz KO schválilo Traxx Bombardier aj ES64F4 Siemens, tak ak je 380 schopná mašina, nemala by s tým mať problém, nie?
30.08.2011 (21:41)  
Honza: Push pull vozne (teda 051 a 951) s 671 nevedia jazdiť, lebo majú vlastné CZE a preto musia byť napájané cez napájací kábel vykurovacím napätím, čo 671 nevie dať. 671 napája svoje 071 a 971 už upraveným napätím podľa toho, či je to na kúrenie, osvetlenie cez konkrétne káble...
30.08.2011 (20:35)  
vrbam:

S těmi KO se budou muset ŽSR/ZSSK popasovat, jinak ten nákup 381 pro bratislavkou příměstskou dopravu bude těžko nositel projektu obhajovat před evropskou komisí, která to platí a sleduje využití prostředků..
30.08.2011 (16:48)  
Martin Keppert: Já měl za to, že 380/1 se nakamarádí s kolejovými obvody 25Hz, proto se 380 vyhýbá Plzni a Kutné Hoře. Proto se i měly kupovat soupravy 951 + 2x051 a zapřahat k nim 263, aby to jezdilo i v okolí Bratislavy (KO 25Hz).
30.08.2011 (13:00)  
Novější myšlenka je, že ty "381" budou v turnusu a dvě 263 záloha, tak uvidíme.

ufo: díky za odpověď. Já právě někde četl, že ty 263 přejdou do NZ za soupravami, ale moc logické se mi to nezdálo.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko