..: Fotogalerie - detaily fotografie 210.023-8 :..
 

210.023-8


210.023-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Kuřim - Čebín
 - Datum: 30.6.2017
 - Autor: Adam Hasoň  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 4982
 - Zobrazeno: 5275x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
08.07.2017 (22:11)  
Tohle se opravdu hned tak nevidí.Vychytané.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
07.07.2017 (19:17)  
NicKON: střídavá je malinko "vlakovější" než stejnosměrná, ale pod dřívějším pojmem "lehká traťová služba" je třeba chápat "nějak, a úplně jedno, jak rychle".
07.07.2017 (18:57)  
žehličky (2) dělají jen přetahy ONJ-Hln a jeden přetah soupravy do Holeš, zpět Lv.
I kdyby 111ka jela opačně, tak z Holeš. jede odbočkou 40 k tunelu a před Libní zas odbočkou...takže tam opravdu nikdo neřeší, zdali by 111 vytáhla nějakou traťovou, nadto je ot.jakou rychlost má ta Sv.

A co se týče srovnání. Téměř zanedbatelné, byť hodnoty jsou ve výkonu rozdílné a to i vč tažné síly. Srovnání jak jsem psal zkus google a nebo tohle:
http://www.atlaslokomotiv.net/images/header_panel_bottom.jpg

Prostě jsou to posunovací loko, na lehké Mn a v případě osobky: zálohy, přetahy, lehlé Os, kde je traťová 60-70 bez nějakých závratných požadavků na rychlost a krácení JD. Viz Lipno, viz trať 073, i ten Lichkov...
07.07.2017 (17:52)  
Z Holešovic na wilsonku se jezdí víc než čtyřicítkou a navíc je to do kopce, jinak bych to sem netahal. Ale jinak díky za vyčerpávající odpověď.
A je tedy v tomto ohledu rozdíl mezi ss a střídavou žehličkou?
07.07.2017 (16:28)  
Střídavá žehlička má sice odpich, ale tak do 40 km/h pak už je potřeba kopec dolů, aby trochu zrychlovala :-D
07.07.2017 (16:01)  
Tak srovnávat 163 s 210 (110,111) je jako srovnávat třílitr BMW s jednadvojkou Felinou. Zkuste viz google - trakční charakteristiky loko a bude vám jasné, že je to trošku jinak než píšete.

Ono už z logiky věci, když vezmu v potaz to, k čemu má sloužit 210 a 163 a za jakým účelem byla ona řada stvořena.

163 se bude courat, když má volné JD, ale když se jí dá vyšší poměrný tah, tak vyrve koleje z pražců. Nasazení 111 vs 163 na Lichkov bylo o něčem jiném, tam se řešilo časté projetí kol, což bylo dáno profilem tratě.

V pražském uzlu se jezdí závratných 40, kdežto na trati 70 až 160...Takže je zcela jasné, kde žehle stačí a kde už bude mít co dělat.
07.07.2017 (13:50)  
NIcKON: stejnosmerne zehlicky dlouho vozili Os z Usti n O do Letohradu, a odpych mely dobry. Skoro bych az rekl, ze persing za to tak vzit neumi.
06.07.2017 (23:54)  
Jak je na tom žehlička s dynamikou? Někde jsem slyšel že nic moc, na druhou stranu ale zvládá po pražském uzlu (pravda, ss verze) přetahy docela dlouhých EN vlaků. Jak tedy vypadají rozjezdy se dvěma kočáry?
06.07.2017 (18:55)  
Keprt: díky za info "2009-01-27 K osobní dopravě se vrátila dne 26. 1. 2009 od ČD Cargo lokomotiva 210.023" http://www.alanbutschek.cz/obehy0809/ob_210_0809.htm
06.07.2017 (14:22)  
Jiří navrátil: se vznikem Carga byla u CDC, ale od ledna 2009 přešla k osobce; viz stránky pana Butscheka o DKV Brno.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko