Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
184.504-9 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: vlečka SD Kolejová doprava, Provoz Tušimice, Doly nástup Tušimice - Datum: 17.10.2012 - Autor: Strnda - Pozn.: vlečkový vlak se zátěží míří do ele. Prunéřov - Zobrazeno: 6671x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Keprt: omlouvám se; ten comment 13.01.2013 ve 20:39 jsem přehlédl...
Jiří Bajer: starší lokomotivy (E.626, 636, 646 i 656) dělenou skříň určitě měly; naproti tomu novější (E.631, 632, 633) určitě ne. U švýcarských Re 6/6 existovaly u prototypů obě verze, v sériovém provedení se rozhodli pro nedělenou skříň. Nejspíš má oboje své pro i proti. U dělených skříní bych subjektivně čekal lepší vlastnosti v obloucích, u nedělených v přímé...
se slzou v oku vzpominam na jeji predstaveni na DOD ve Trebove u prilezitosti 150 let Olomouc - Praha... uz tehdy ve veku odhadem 8let jsem si rikal, jaka je skoda ze musi do dolu...
Stoupo, přesně tak, nejdřív si ČSD čili stát dají požadavky na něco vyjímečného a pak je spíše zajímá, jak se udržet u koryt po revoluci:-) a skvosty jdou do hutí...
...kdyby tehdy (po revoluci) byla možnost tu mít konkurence na kolejích, třeba by to dopadlo jinak.....
...kdyby tehdy (po revoluci) byla možnost tu mít konkurence na kolejích, třeba by to dopadlo jinak.....
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko