Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
150.514-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Třebovice v Čechách - Rudoltice v Čechách - Datum: 30.9.2017 - Szerző: Jan Zelenda - Zobrazeno: 3588x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Luxusně dokonalá foto. A i zde navrch to Werichovo:" ...a ono to jde. A ono to šlo! A pořád to šlo!!"
Fandím každému soukromníkovi, který z těch poctivých strojů uměl dostat více, než zabedněné nábřeží. A také se o ně uměl lépe postarat. Viz toto foto Oto.
Fandím každému soukromníkovi, který z těch poctivých strojů uměl dostat více, než zabedněné nábřeží. A také se o ně uměl lépe postarat. Viz toto foto Oto.
Rabín: Tomu by se jistě dalo věřit. Jenže většina těch nulkových bobin před návratem k českým soukromníkům prošla Polskem. A tam lehký život chudinky věru také neměly.
NIcKON: nevím, provoz tolik neznám. Je ale možné, že ty o 10 let starší "nulky" 140 jsou v lepším stavu než ty 122. Přece jen mohly být lokomotivy z osobní a rychlíkové dopravy lépe hleděné než ty "uhelky", které se do roztrhání těla točily mezi pánví a elektrárnami. Možná také 140 mohly být solidněji vyrobeny.
Za situace, kdy je řada českých soukromníků ráda za nulovou bobinu, která je ještě o deset let starší, slabší a dnes už kvůli své atypičnosti obtížně uservisovatelná, by je mohl čekat i lepší osud. Schválená mašina za pár korun pořád něco znamená. Ale to by někdo musel chtít. Ostatně na západ od našich hranic bývají stroje 50+ v provozu docela běžně.
Rabín: Já z toho obavu nemám ;-) Je jim 50+, svou práci odvedly, jejich parametry nejsou dnes nijak oslnive, v provozu nechybí. Prostě normální běh času.
Keprt: mám podobnou obavu. Nutno si přiznat, že jsou to 50 let staré lokomotivy.
Rabín: spíš autogen. Polští dopravci se už těch našich dřevěnek zbavují, tím jak si postupně pořizují/najímají moderní stroje (Traxx, Vectron, domácí výrobci). Navíc vždy měli větší zájem o šestikola, čtyřkol našich řad 121 a 14O už v Polsku moc v provozu není.
V SOKV Ústí nad Labem stojí momentálně asi 25 odstavených lokomotiv ř. 122 coby důsledek převodu většího počtu lokomotiv ř. 163 od ČD k ČD Cargo. Zatím jsou v relativně slušném stavu. Čeká je autogen anebo, když budou mít štěstí, prodej do Polska???
Přiznám se, že řadu 150 si představuju spíš jako banán než jako šestikolo. U sebe na PC vidím čísla na tabulkách kostičkovaně, ale pravděpodobně o omyl nejde. Jak k tomu tahle loko přišla?
09.10.2017 (0:06)
Máte pravdu, o omyl nejde. Je to sice zvláštní, ale je to způsobeno polskou registrací. Jde o to, že na přelomu tisíciletí se státní dopravce zbavoval starých a přebytečných strojů - některé skončily autogenem, jiné byly odprodány do zahraničí. Konkrétně u lokomotiv soukromích dopravců jako je BFL nebo IDS jde o případ, že lokomotivy které unikly šrotišti do Polska, se nám vracejí zpět, ovšem s jejich registrací vozidla. Tato lokomotiva není jediná, u které by jste v papírech české číslo nenašel, byť má i na boku českou "tabulku" s číslem. Krásným příkladem tomu je 150.754 alias po Česku 121.084 jezdící u IDSka.
08.10.2017 (17:47)
Děkuju :). Musím se ale přiznat, že jeho objevitelem nejsem ;).
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko