..: Photo Gallery - Photo details 163.062-3 :..
 

163.062-3


163.062-3Informace o fotografii:
 - Section: Čermná nad Orlicí - Plchůvky
 - Datum: 30.4.2018
 - By: malard  Send mail
 - Zobrazeno: 4216x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user (gp) 
Number of user's comments761 »fotek 0
21.05.2018 (14:17)  
Tvl, Nickon, je vidět, žes u těch šraněk nikdy nestál. Voni se ty šraňky musej stahovat podle toho, jak rychle se k nim v létě dostane mašina s jedním hytlákem a ty tam pak čekáš podle toho, jak se k nim doplazí za mlhy s deseti sypákama plnejma kamení. Jsou lidi, který by Ti za řeči o obskurní modernizaci dali s chutí pěstí do rypáku, pokud bys jim vysvětloval, že čekat u čtyř závor (Rumburk u St.1, Rumburk u Strážní, Šluknov Rumburská a Šenov Lipovská) na ten samej šukafónek je normální a že ušetřit mzdu hradlařů mezi Radotínem a Berounem je podstatnější, než ušetřit čas svářečů a lisařek, co jedou do Benteleru do práce.
Světu mír! Práci čest! Lesu zdar!
19.05.2018 (21:26)  
Není třeba stále hledat extrémy, existuje i řada kompromisů. Třeba i v tom, že státní organizace může v sociálně slabém kraji klidně být i trochu zaopatřovacím ústavem, zejména když existují bezbolestné a snad i výhodnější alternativy jak přednostně ušetřit lidi jinde. Ze Šluknova se na ten problém kouká trochu jinak než odjinud.
18.05.2018 (23:45)  
SŽDC není zapoatřovací ústav a kdybychom toto hledisko (tedy sociální) aplikovali stále, tak pořád ještě jezdí páry se třemi chlapy na mašině a u každých závor by stála bába a točila klikou. Abychom náhodou nevyrobili nějaké nezaměstnané... Navíc - o těchto modernizacích se ví nějaký pátek dopředu, není to tak, že přijede jak blesk z čistého nebe kravaťák z ústředí a "zítra už pane Vomáčko nechoďte".
18.05.2018 (17:40)  
Velmi břitké. Zkusme se na to ale podívat z druhé strany. Stát, potažmo SŽDC, má určitý objem peněz na opravy tratí. A místo toho, aby je investoval do oprav/modernizací a zkapacitňování rozpadajících se hlavních tahů (011, 072, 171, 126...) či přestaveb (070, 200...), utrácí za mnohdy obskurní modernizace vedlejších tratí s mizivým efektem a ve finále i s možným negativním sociálním dopadem. Když to zobecním: proč se místo šluknovských přejezdů neautomatizovala třeba hradla na přetížené trati 171, na níž dosud slouží hradlaři, které v okolí Prahy bude asi mnohem větší problém sehnat za tabulkový plat než v pohraničí?
18.05.2018 (16:46)  
Tak zrovna v okolí Chocně by se člověk o bráci bát nemusel, když je v tom kraji nejnižší nezaměstnanost v ČR. Škodovka platí dělníkům tolik, že i promovaní lékaři zvažují kariéru ve fabrice. Kolik lékařů má okolo 50.000 hrubého a volné víkendy?
Mimochodem nejlevnější Škodovka tak vychází na celé 4 dělníkovy mzdy (hrubé).

A když už jsme u těch starých časů, tak bývávali na vlaku kromě topiče ještě brzdaři. Pak přišel nějaký američan, Westinghouse se jmenoval, a sebral brzdařům práci. Z tohoto pohledu by měla následovat 60% nezaměstnanost. Není.
Registered user (gp) 
Number of user's comments761 »fotek 0
18.05.2018 (12:58)  
Nickon: jestli to nebude tím, že v sociálně citlivém kraji jsou mzdy tak nízké, že se fabrikám vyplatí si pro zaměstnance ze vzdálenosti 20 km posílat taxík (jako fakt). Za takových okolností se pak spoustě lidí nechce pracovat, chodit na 3 směny za 75 % republikového mediánu by asi nebyl ochotnej nikdo, kdo ví, co to přesně znamená :--)
Registered user E699 
Number of user's comments36 »fotek 0
18.05.2018 (11:00)  
ukulele: Ani ne tak že se nepříjímají, jakože lidi ani zájem nemají o práci u SŽDC. Místa jsou.
18.05.2018 (10:49)  
ukulele: To asi platí jen v omezené míře, nedovedu si například moc představit, že s přepínáním tratě 080 (vedené také sociálně citlivým krajem) na dálkovinu v roce 2008 (tedy za krize) by se čekalo, až se pro všechny výpravčí a signalisty najde nové místo či důchod. Nebo se mýlím?
18.05.2018 (7:17)  
Počet nahrazených lidí technikou bývá vyrovnán odchodem lidí do důchodu. Čili staří odchází, noví se nepřijímají. Těžko bude SŽDC posílat na pracák vyškolené zaměstnance. Druhá stránka věci je, že je jim nabídnuta náhradní pozice mnohdy dále od bydliště.
17.05.2018 (21:46)  
Téměř místní jsem, ale tohle se ke mě nedoneslo. Díky.
D.C.: Když už tu zaměňujeme soudy s povzdechy (všimni si slova pravděpodobně), tak bych rád opáčil, že zdánlivá tendenčnost asi plyne z faktu, že ve Šluknově je to s prací trochu jinak než v Praze, plyšák neplyšák. A protože se tam docela často pohybuju, asi jsem vcítěný. Fakt, že to tak nedopadlo, mě potěšil.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko