Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
163.020-1 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Děčín hlavní nádraží - GPS: 50°46'19.701"N, 14°12'3.035"E » - Datum: 1.2.1992 - Autor: BBvK - Pozn.: Os 9623 - Zobrazeno: 7333x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Milan Cibulka: to je přece běžné že se předtápí na 2 smetáky, už se tu řešilo.
Milan Cibulka: Stačil, ten proud by jedním taky prošel, o to nejde. Ale takto je to bezpečnější - vlak stojí, je únor, takže topí, a když se procházející proud rozdělí na dva smetáky (resp. čtyři ližiny), je menší riziko přepálení troleje.
23.11.2012 (15:58)
Fotka krásdná, ale můžu se zeptat, vysvětlí mi někdo, proč má nahoře oba smetáky, když by bohatě stačil jeden?
Honza, stoupa: tak tahle ještě (sice nedlouho, ale přece) s kryšpínovským číslem E 499.3020 jezdila...
stoupa: Ještě že už má číslo, podle kterého, my později narozené, poznáme co je to za stroj :-)
22.11.2012 (14:42)
Opět připojuji poděkování za snímek dokládající jak jednoduše a přitom elegantně lze natřít lokomotivu. Podobně jako v níže napsaném příspěvku obdivuji Lva (případně znaky příslušných měst a dep) namísto dnešních znaků ČD...
Z fotky je vidět (jako z více Vašich "historických" fotografií), že lokomotiva měla budoucnost, že někomu patřila, že jezdit na ní bylo prestižní. Proč jen se to nemůže vrátit?:(
Oceňuji i kvalitní provedení barevného a dokonce nočního snímku z té doby!
Z fotky je vidět (jako z více Vašich "historických" fotografií), že lokomotiva měla budoucnost, že někomu patřila, že jezdit na ní bylo prestižní. Proč jen se to nemůže vrátit?:(
Oceňuji i kvalitní provedení barevného a dokonce nočního snímku z té doby!
Jó, to je histórie, (i přes to odporně moderní, NEKryšpínovské číslo stroje). :-) Tý blaho, to bylo období, kdy dráhy byly "ohroženým" druhem, na kolejích se začaly hromadit odstavené vozy i mašiny a jiné mašiny stály u Škodů - objednané, nezaplacené a nepřevzaté. Mně se tehdy moc líbily znovu se objevující znaky, jak Český, tak měst s příslušným depem. Na druhou stranu počal jezdit EC Toník Dvořák .. (nekamenujte mně prosím vztažmo k datu 1.2.92 - mám na mysli první půlku onoho desetiletí...) :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko