..: Fotogalerie - detaily fotografie 162.119-2 :..
 

162.119-2


162.119-2Informace o fotografii:
 - Místo focení: Nedakonice
 - Datum: 29.1.2011
 - Autor: Honza P. 
 - Zobrazeno: 13186x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
02.02.2011 (19:09)  
topič: já nefantazíruji, jen konstatuji fakta!

a také se ptám, zda tato loko jezdila nebo byla odstavená, protože má oba sběrače dole, Honzu P. neznam, a proto nemohu vědět nic ani o něm, ani o jeho informacích...
02.02.2011 (18:41)  
Jo a ještě jedna věc. Fotil jsem pak ze stejného místa i mašinu se sběrači nahoře, ale nějak se mi nepovedla. Spíš se divím, že tahle vyšla docela pěkně :-)
02.02.2011 (18:39)  
Milí návštěvníci fotogalerie :-)
1. Nečekal jsem takový "úspěch" své první fotky na zelpage. Poslal jsem ji spíš jako takovou aktualitku, ale jsem moc rád, že se líbí.
2. Diskuse o provozu... Jsme teď tak trochu víc potichu, protože situace se pořád nějak vyvíjí. S vozy máme rozjednáno několik různých variant. Víme jistě, že budou. Jen je tam vcelku velké spektrum možností a kombinací těchhle možností.
Je strašně těžké mluvit o něčem, na co máte s partnerem nějakou dohodu včetně podmínek a najednou se nějaká podmínka změní a může to ohrozit celou dohodu.
Máme opravdu ve hře několik variant a snažíme se dojít k té optimální. Raději taky nemluvíme o ničem, dokud to opravdu není. Zrovna teď jsme užuž byli před podpisem jedné důležité smlouvy a najednou přišel e-mail "....po všech našich úvahách, nejsme bohužel schopni s Vámi uzavřít smlouvu na..." Tečka, žádné další vysvětlení. Ještě že jsem dopředu někde neřekl, že tohle a tohle bude tady a tady... Pak by bylo hrozně negativně vnímáno, že to tak není a že se nějak vykrucujeme...
Vsupuje do toho i spousta dalších faktorů. Legilativa, provoz, údržba, peníze (pořizovací náklady), peníze (provozní náklady), peníze (rekonstrukce, zkoušky, homologace), další spousta peněz,....vlastní infrastruktura, vlastní personál, školení, IT, marketing, .... Mám rozepsaný celý projekt. Co všechno se musí udělat. Je toho zatraceně moc. A hlavně... Celý projekt stojí na nějaké kalkulaci výnosy - náklady = 0 + zisk. Např. Teď se třeba změnil dost výrazně polatek za použití ŽDC (doprava veřejná x neveřejná se změnila za doprava objednaná krajem x neobjednaná krajem). Do celé rovnice to vneslo nerovnováhu (což je u rovnice špatně). Něco se musí v té rovnici změnit. A to jsou parametry, které musíte zohlednit. Vozy budou. Vlaky pojedou. Ale není to všechno jen tak samo. Tak buďte trpěliví. My dáme včas vědět :-) Já nevím, možná to popisuju složitě nebo nesrozumitelně. Já bych byl jen rád, kdybyste věděli, že na tom opravdu hodně děláme a moc se snažíme. Díky.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
02.02.2011 (17:53)  
topič: jaký fantazírování? Já jen že všichni na Jančuru nadávají, že to nesplní a kdesi cosi, je to konkurence, no a co? To je dneska přece normální.
02.02.2011 (17:45)  
Honza, JV, KK, Joki atd.: Co kdybyste se raději zeptali přímo autora fotky, který je tou pravou osobou, jež může podat zasvěcené informace o přípravách na vyjetí a dalších záležitostí týkajících se Jančurových vlaků, na rozdíl od vašeho planého fantazírování, kterým akorát plevelíte diskusi pod fotkou.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
02.02.2011 (16:51)  
240.025: nejlepší byl ten první ten bílomodrý! To dělá panťák panťákem. Ten eliptický modročervený nesnáším, je to takové přeplácaný a moc křiklavý. Ten najbrt je až na ty "prodloužený" dveře až do střechy moc pěkný!!

Když začal od 022 ten modročervený, tak se mi docela i líbil, ale brzo se mi zprotivil i tím jak to vypadá když je "černej" od střechy až dolů. Ten původní je celkem pěkný i když se takhle za...e.
02.02.2011 (16:47)  
Honza: červenomodrá (2.) na CE je to nejpovedenější co může být. Tento nátěr od studia Konting má hroznej šmrnc a nápad, vlak oživuje o 20 let do 21.století :-)) Najbrt je dle mého názoru na CE krok zpět.

A také záleží, jak budou mašinu mýt a udržovat v porovnání s jedním konkrétním dopravcem.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
02.02.2011 (16:29)  
Proč pořát házet Vančurovi klacky pod nohy?
Já mám raději ČD, protože je to tradiční dopravce, ale když chce jezdit, ať jezdí, pokud bude levnější, určitě bude úspěšný.
To že nemá moc hezkou korporátní identitu, je věc druhá, jestli tímhle žlutým peršingem nebude cestující spíš odrazovat.
registrovaný uživatel joki  mail  
Počet komentářů uživatele11 »fotek 0
02.02.2011 (16:20)  
Josef Petrák
Takže vozy asi nejsou? ten mi tvrdil že ano!!! To jsem četl že chce nějaký soukromý dopravce na trase Hamburk-Köln n.R. konkurovat ICE ale nevím tímhle. Kdysi jsem se ve Vídni na Westbanhofu na chvíli do toho posadil byl to luxus, na tehdejší dobu.
02.02.2011 (15:58)  
Karel Kovařík: Takže jsme se posunuli do další fáze. Už mu sice jezdí lokomotiva, ale nemá vagony, takže nevyjede?

Žádný supervlak se šesti třídami nebude. Vždyť se už dlouho ví, že se rozhodl pro klasikou soupravu. A nedávno někde on sám prohlásil, že to byly trochu nadnesené řeči na přilákání pozornosti.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko