..: Galerie - Daten des Bildes 162.119-2 :..
 

162.119-2


162.119-2Informace o fotografii:
 - Ort: Nedakonice
 - Datum: 29.1.2011
 - Autor: Honza P. 
 - Zobrazeno: 13188x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
02.02.2011 (19:09)  
topič: já nefantazíruji, jen konstatuji fakta!

a také se ptám, zda tato loko jezdila nebo byla odstavená, protože má oba sběrače dole, Honzu P. neznam, a proto nemohu vědět nic ani o něm, ani o jeho informacích...
02.02.2011 (18:41)  
Jo a ještě jedna věc. Fotil jsem pak ze stejného místa i mašinu se sběrači nahoře, ale nějak se mi nepovedla. Spíš se divím, že tahle vyšla docela pěkně :-)
02.02.2011 (18:39)  
Milí návštěvníci fotogalerie :-)
1. Nečekal jsem takový "úspěch" své první fotky na zelpage. Poslal jsem ji spíš jako takovou aktualitku, ale jsem moc rád, že se líbí.
2. Diskuse o provozu... Jsme teď tak trochu víc potichu, protože situace se pořád nějak vyvíjí. S vozy máme rozjednáno několik různých variant. Víme jistě, že budou. Jen je tam vcelku velké spektrum možností a kombinací těchhle možností.
Je strašně těžké mluvit o něčem, na co máte s partnerem nějakou dohodu včetně podmínek a najednou se nějaká podmínka změní a může to ohrozit celou dohodu.
Máme opravdu ve hře několik variant a snažíme se dojít k té optimální. Raději taky nemluvíme o ničem, dokud to opravdu není. Zrovna teď jsme užuž byli před podpisem jedné důležité smlouvy a najednou přišel e-mail "....po všech našich úvahách, nejsme bohužel schopni s Vámi uzavřít smlouvu na..." Tečka, žádné další vysvětlení. Ještě že jsem dopředu někde neřekl, že tohle a tohle bude tady a tady... Pak by bylo hrozně negativně vnímáno, že to tak není a že se nějak vykrucujeme...
Vsupuje do toho i spousta dalších faktorů. Legilativa, provoz, údržba, peníze (pořizovací náklady), peníze (provozní náklady), peníze (rekonstrukce, zkoušky, homologace), další spousta peněz,....vlastní infrastruktura, vlastní personál, školení, IT, marketing, .... Mám rozepsaný celý projekt. Co všechno se musí udělat. Je toho zatraceně moc. A hlavně... Celý projekt stojí na nějaké kalkulaci výnosy - náklady = 0 + zisk. Např. Teď se třeba změnil dost výrazně polatek za použití ŽDC (doprava veřejná x neveřejná se změnila za doprava objednaná krajem x neobjednaná krajem). Do celé rovnice to vneslo nerovnováhu (což je u rovnice špatně). Něco se musí v té rovnici změnit. A to jsou parametry, které musíte zohlednit. Vozy budou. Vlaky pojedou. Ale není to všechno jen tak samo. Tak buďte trpěliví. My dáme včas vědět :-) Já nevím, možná to popisuju složitě nebo nesrozumitelně. Já bych byl jen rád, kdybyste věděli, že na tom opravdu hodně děláme a moc se snažíme. Díky.
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
02.02.2011 (17:53)  
topič: jaký fantazírování? Já jen že všichni na Jančuru nadávají, že to nesplní a kdesi cosi, je to konkurence, no a co? To je dneska přece normální.
02.02.2011 (17:45)  
Honza, JV, KK, Joki atd.: Co kdybyste se raději zeptali přímo autora fotky, který je tou pravou osobou, jež může podat zasvěcené informace o přípravách na vyjetí a dalších záležitostí týkajících se Jančurových vlaků, na rozdíl od vašeho planého fantazírování, kterým akorát plevelíte diskusi pod fotkou.
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
02.02.2011 (16:51)  
240.025: nejlepší byl ten první ten bílomodrý! To dělá panťák panťákem. Ten eliptický modročervený nesnáším, je to takové přeplácaný a moc křiklavý. Ten najbrt je až na ty "prodloužený" dveře až do střechy moc pěkný!!

Když začal od 022 ten modročervený, tak se mi docela i líbil, ale brzo se mi zprotivil i tím jak to vypadá když je "černej" od střechy až dolů. Ten původní je celkem pěkný i když se takhle za...e.
02.02.2011 (16:47)  
Honza: červenomodrá (2.) na CE je to nejpovedenější co může být. Tento nátěr od studia Konting má hroznej šmrnc a nápad, vlak oživuje o 20 let do 21.století :-)) Najbrt je dle mého názoru na CE krok zpět.

A také záleží, jak budou mašinu mýt a udržovat v porovnání s jedním konkrétním dopravcem.
Registrierter Benutzer Honza  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare2712 »fotek 0
02.02.2011 (16:29)  
Proč pořát házet Vančurovi klacky pod nohy?
Já mám raději ČD, protože je to tradiční dopravce, ale když chce jezdit, ať jezdí, pokud bude levnější, určitě bude úspěšný.
To že nemá moc hezkou korporátní identitu, je věc druhá, jestli tímhle žlutým peršingem nebude cestující spíš odrazovat.
Registrierter Benutzer joki  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare11 »fotek 0
02.02.2011 (16:20)  
Josef Petrák
Takže vozy asi nejsou? ten mi tvrdil že ano!!! To jsem četl že chce nějaký soukromý dopravce na trase Hamburk-Köln n.R. konkurovat ICE ale nevím tímhle. Kdysi jsem se ve Vídni na Westbanhofu na chvíli do toho posadil byl to luxus, na tehdejší dobu.
02.02.2011 (15:58)  
Karel Kovařík: Takže jsme se posunuli do další fáze. Už mu sice jezdí lokomotiva, ale nemá vagony, takže nevyjede?

Žádný supervlak se šesti třídami nebude. Vždyť se už dlouho ví, že se rozhodl pro klasikou soupravu. A nedávno někde on sám prohlásil, že to byly trochu nadnesené řeči na přilákání pozornosti.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko