Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
162.046-7 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Ústí nad Labem hlavní nádraží - Datum: 10.1.2010 - Autor: Karel Málek - Zobrazeno: 4949x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
K přepálení troleje může dojít hravě a smykadlo to v drtivé většině případů vydrží.Horší je to se sběračem.Pro používání obouch sběračů platí pro strojvedoucí dost pravidel.
26.01.2010 (21:02)
Mařin: ani ne "přepálení troleje" (co to je sakra za pojem?:)), nýbrž propálení smetáku, respektive jeho lyžiny. Poměrně oblíbený estrádní kousek československých stejnosměrných důlních lokomotiv. U nich totiž tečou skrz smeták mnohonásobně vyšší proudy.
MS: Na ss systému pokud stojíš u peronu a máš větší odběr proudu (topíš) tak by jsi měl mít oba smetáky nahoře. Menší nebezpečí přepálení troleje. Vlaky většinou zastavují + - na stejném místě a v tomto místě je pak trolej nejvíce opotřebována, protože přes tato místa prochází nejvíce proudu jak při topení tak i při rozjezdu...
Nějak tu chybí, co je to za vlak. Tak tedy: dle polohy na 5.koleji u 2.nástupiště, rychlého peršinku a času na "Pragotronu" 17:13 by to měl být R609 Svatava.
Pokud jde o úroveň infrazvuků na stanovišti strojvedoucího, tak jsou opravdu bezkonkurenčně ,,nejlepší", bohužel.
Martine krabice to určitě nejsou... Tohle jsou nejhezčí a nejlepší mašiny co kdy vyjely :-).
jestli ta skála vzadu vypadá jako nebe, jak se tady někteří hloupě ptají, tak jsem asi čínskej bůh srandy...jinak fotka velmi povedená 5*
25.01.2010 (19:17)
Ďula: Krabice jsou u mě celá tahle řada škodovek. A proč? Prostě tak vypadají, ať chceš, nebo nechceš. Ad plechy vs. obložení stanoviště - já zapomněl, že jsi na všem jel, ve zbytku aspoň stál, anebo to máš aspoň nastudované z encyklopedie. My, co jsme jeli na peršinku jen jednou, se raději koukali před sebe...omlouvám se a pokud budu mít ještě někdy příležitost, otočím se proti směru jízdy a budu studovat materiály zadní stěny stanoviště.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko