Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
150.002-4 + 680.003 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Střeň - Červenka - Datum: 5.9.2005 - Autor: Johník - Pozn.: Jedna starší dokumentačka přijde vhod, zvlášť po tom co se 680.003 narypala. :-) - Zobrazeno: 12218x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
24.08.2009 (20:28)
Moc moc zajmavá a hezká fotka *5
15.10.2008 (13:36)
to se zas na pendolínu posraly cederomy :) ..To se jentak nevidí.Ale pěkné 5*
04.12.2007 (18:16)
obyčejný flek ale fotečka moc pěkná. 5*
to se jen tak nevidí!!!
to se jen tak nevidí!!!
Dokument isto nie na zahodenie, ale škoda kompozície... Prikláňam sa minimálne k tomu, čo napísal Josef Petrák - zľava ubrať, vpravo pridať. Možno by bolo i lepšie, nefotiť to silou-mocou zhora, ale zdola a trebars aj na niektorú branku, ktorá nie je taká vysoká (na fotke vidno, že sú tam i také).
Holt ako správne napísal Johník, človek sa stále učí a "trému" z fotenia niečoho nevšedného isto poznáme takmer všetci! 4* (za dokumentačnú hdnotu)
Holt ako správne napísal Johník, človek sa stále učí a "trému" z fotenia niečoho nevšedného isto poznáme takmer všetci! 4* (za dokumentačnú hdnotu)
04.12.2007 (13:54)
Johni) Mně víc, než TIS v závěsu, se líbí ten nový lak na banánu! A k tomu tři kokosi v kokpitu :) Osobně bych asi tu bránu kompozičně umístil trochu víc k levému okraji, ale čert to vem. Jsem ale rád, že chápeš, jak je tato fotografie výjimečná z šotoušského hledista, a přitom klasika pohledem fotografa! - a narypala jsem naposled slyšel od svého mladšího bráchy bráchy :D který není zkažený českou/pražskou mluvou.
04.12.2007 (14:54)
Pepi :) no jasně. Nový lak na 150tce je žůžo a ten fakt, že 150tka táhne nemohoucí bimbadlo je hřejivý. Co víc si může zarytý fanoušek této řady přát? :-)
To bylo ale v té době progresivní ŘEŠENÍ kompatibility bimbadla s českou kolejí. Škoda, že u toho nezůstalo... :-)
A ke kompozici. Původně měla tato fotka ještě hromadu prázdného místa vlevo. To jsem uřízl, ale víc jsem řezat nechtěl, abych to nestavil moc do výšky. Dal bych tak více vyniknout svatobráně. :-) Vpravo není kde brát.
Jsou to dva roky, nějak jsem to asi ještě neuměl, fotoaparát byl novou neznámou hračkou. Každopádně když jsem viděl, že už to jede, tak mi naběhla žíla na krku, zatmělo se mi před očima a zmocnil se mě třes, že jsem málem slítnul do škarpy pode mnou. A pak to nepokaz... :-))
Dnes bych to odfotil asi jinak, ale to je přirozený vývoj.
To bylo ale v té době progresivní ŘEŠENÍ kompatibility bimbadla s českou kolejí. Škoda, že u toho nezůstalo... :-)
A ke kompozici. Původně měla tato fotka ještě hromadu prázdného místa vlevo. To jsem uřízl, ale víc jsem řezat nechtěl, abych to nestavil moc do výšky. Dal bych tak více vyniknout svatobráně. :-) Vpravo není kde brát.
Jsou to dva roky, nějak jsem to asi ještě neuměl, fotoaparát byl novou neznámou hračkou. Každopádně když jsem viděl, že už to jede, tak mi naběhla žíla na krku, zatmělo se mi před očima a zmocnil se mě třes, že jsem málem slítnul do škarpy pode mnou. A pak to nepokaz... :-))
Dnes bych to odfotil asi jinak, ale to je přirozený vývoj.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko