..: Photo Gallery - Photo details 140.079-5 :..
 

140.079-5


140.079-5Informace o fotografii:
 - Section: Kostomlaty nad Labem - Kamenné Zboží
 - Datum: 20.3.2019
 - By: Jiří Navrátil  Send mail
 - Zobrazeno: 2372x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

Registered user Dlho 
Number of user's comments14 »fotek 0
28.03.2019 (7:44)  
Pane autore, co odpověď na kvízovou otázku, byla by?
28.03.2019 (11:59)  


Ano ano, je to obchozí vedení nahrazující přerušené kolejnice během jejich výměny pro ukolejnění sloupů TV, které jsou na zemnící drát připojené. Trolej bude v tomto úseku zřejmě pod proudem, dělič bude až dál v trati, mě za zády.
26.03.2019 (13:25)  
55p: Kolej je sice vyloučená, ale nějaký ten stroj na stavbu a údržbu koleje se po ní může pohybovat :)
26.03.2019 (12:58)  
Rabín: Kolej už je vyloučená, nepřetržitě do 5.4. :)
26.03.2019 (10:57)  
Že by obdoba někdejších pastí na československé západní hranici před r. 1989? Zde tedy pokud nějaké silniční vozidlo z té účelové komunikace přejede drát, dostane se tak do průjezdného průřezu a následně musí být vydán rozkaz k zastavení provozu na té koleji...?
Registered user MiŠ 
Number of user's comments40 »fotek 0
26.03.2019 (10:20)  
To je past na nepozorné šotouše.
26.03.2019 (10:06)  
A ještě tu mám jednu kvízovou otázku - k čemu slouží drát položený v trávě mezi cestou a tratí?
Registered user JB 
Number of user's comments310 »fotek 0
26.03.2019 (7:41)  
Zeptám se, když už Vás mám na drátě, co je důvodem k té stovce, kterou vidíme? Na této trati, provedené v popsaných parametrech, přece bývaly úseky s povolenou 120? oblouk to nebude.
26.03.2019 (10:04)  


Myslím, že jde hlavně o nevhodné směrové uspořádání zhlaví, kde jsou mezi výhybkami vloženy krátké mezilehlé oblouky bez přechodnic.
Když jsem před 20 rokama nastupoval do školy, tak to bylo jedno z témat diplomových prací, které tenkrát škola nabízela - přeprojektování nymburského zhlaví 6st. Kostomlaty n/L na min. 120 km/h.
Následujících 20 let se tam velmi pravidelně objevovaly pomalé jízdy 50 nebo dokonce 30 km/h, kvůli nevyhovujícímu stavu GPK a výhybek. Aktuální stav je trochu lepší, kdy všechny výhybky jsou na nových dřevěných pražcích, poměněné důležité součásti za nové a vše v čistém štěrku.
Ovšem výhledově se bude trať přestavovat na 160km/h a bude potřeba celé zhlaví předělat :)
25.03.2019 (22:07)  
Probíhající výluka 1. TK v úseku Kostomlaty nad Labem - Nymburk pomohla vzniknout tomuto záběru vlaku jedoucího proti srsti po loni opravené 2. koleji.
V popředí je vidět již vyměněné kolejnice 60E2, nová pružná upevňovadla Skl24 a nové pryžové podložky. Mimo podkladnice jsou položeny rozřezané původní kolejnice R65 pocházející z kvalitou velmi plodných let osmdesátých, dělajících radost každému traťmistrovi i defektoskopistovi, který je měl ve své správě. Výrazně rezavé kolejnice ležící v ose os jsou zřejmě nové kolejnice 60E2 určené pro kolejnicové vložky při budoucím zřízení bezstykové koleje.
V dalších dnech následovalo svaření kolejnic do dlouhých pasů (mimo závěrné svary), od soboty do dnes celý úsek projela čistička štěrkového lože RM75 rakouské firmy Swietelsky a následující dny bude probíhat podbíjení, doplnění štěrku, svaření do BK, zřízení nových konstrukcí přejezdů, nástupiště v zastávce Kamenné Zboží a další práce obvyklé při opravě koleje tohoto rozsahu.

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko