..: Photo Gallery - Photo details E 499.085 :..
 

E 499.085


E 499.085Informace o fotografii:
 - Section: Odb. Plačice odbočka - Praskačka
 - Datum: 16.3.2019
 - By: Petr Kaiser 
 - Zobrazeno: 2704x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
18.03.2019 (8:53)  
JB: manipulace ve Zdicích se v té době prováděla i za normálních okolností, ale jednodušeji: patra se pověsila dozadu za Baiky. Když jely Rybáky, dávala se pro jistotu dopředu před ně (kvůli váze, brzdě...). Tehdy ještě samozřejmě fungovala ve Zdicích nádražka a během té manipulace se pohodlně stihlo pivo :)
Registered user JB 
Number of user's comments323 »fotek 0
18.03.2019 (7:34)  
To je ta spartakiáda. To nepopírám, jel jsem tím. Spartakiády byly velké šotosvátky (to slovo nebylo tenkrát známo). Normálně na tom vlaku jezdily maďarské Baiky (pozdější Bh) promíšené Baikami ze Studénky (Bt).

V neděli na osobák od Plzně ve Zdicích najel zezadu hektor a vytáhl rybáky zpět do trati. Za mašinou zůstaly dva nebo tři velké vozy - hytlák a pošta. Jiný hektor za ně připojil čtyřvozovou patrovou jednotku, která přijela nedělní posilou od Protivína. Znovu připojili rybáky a odjelo to do Berouna, kde to přepřáhlo za elektriku, někdy za zmíněného banána. Výlet na dlouho!
17.03.2019 (21:36)  
V nějaké knize o železnici z osmdesátých let je fotka banánu s rybáky. Někde u Berouna, nebo tam někde. Takže to až tak zcestné není...
Registered user JB 
Number of user's comments323 »fotek 0
17.03.2019 (19:41)  
Osmidveřáky byly zpočátku dodávány s kluznými ložisky a jen parním topením. To asi byly Caiky, ale třetí třída byla tuším zrušena právě 1956, takže těch s el. topením se to netýká.

Fotku jsem viděl, ale je to dávno, nevím už kde a nemám.

Jó, spartakiády! To s rybáky jezdily i banány.
17.03.2019 (19:22)  
Zajímavé, o těch topných vozech prozradíte něco víc? Ideálně i fotku?
Mmch, nebyly osmidveřáky zpočátku spíš Caiky?
Registered user JB 
Number of user's comments323 »fotek 0
17.03.2019 (18:37)  
Bavím se o "celoročně" a o "osobákách". To topení tam prostě není, co s tím chcete dělat? Projděte si časovou souslednost, Bobiny jsou dodané 1957, Baiky chodily od 1956 - nakupovaly se s elektrickým topením, aby jím topily - Bobiny tahaly rychlíky, na Slovensku zpočátku přechodně s topnými vozy! a od 1960 už přicházely čtyřdveřové Baiky. Taky Bobiny byly zamýšlené jako univerzální, tahaly i náklady, teprve po těch zkušenostech přišly specializované nákladní stroje.
17.03.2019 (18:27)  
No to není jen jako. Samozřejmě to tak jezdilo. Pro nás už mladší jen o spartakiádách. Ale určitě všechny bobiny neměly hned za sebou Baiky.
Registered user JB 
Number of user's comments323 »fotek 0
17.03.2019 (14:52)  
To úplně ne, ty vozy nemají elektrické vytápění, je to jen jako. První, co mohlo jezdit celoročně v osobáku za Bobinou, byly osmidveřové Baiky, a to ještě jen druhá série.
Registered user stoupa  mail  
Number of user's comments3750 »fotek 0
17.03.2019 (11:35)  
jako za mlada... :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko