Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
E 499.085 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Plačice odbočka - Praskačka - Datum: 16.3.2019 - Autor: Petr Kaiser - Zobrazeno: 3029x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Rádo se stalo :)
To zřejmě nespadlo, nicméně do jeho uskutečnění vozy asi stejně musely jezdit řádně označené třetí třídou i správnou vozovou řadou. Ovšem to už jen spekuluju.
To zřejmě nespadlo, nicméně do jeho uskutečnění vozy asi stejně musely jezdit řádně označené třetí třídou i správnou vozovou řadou. Ovšem to už jen spekuluju.
NIcKON: Dík za upřesnění, bral jsem ta data z hlavy. (Ale na druhou stranu - zrušení 3. třídy nespadlo ze dne na den, ale zdroj po ruce nemám, ...)
JB: Třetí třída byla zrušena skutečně v roce 1956, ale osmidveřáky vznikaly už od roku 1952 a v dotyčném roce 1956 již naplno běžela druhá série (výroba od 1955). Čili bych se domníval, že se elektrické topení s označením Cai ještě potkalo.
Jo, asi je tu nedorozumění. Ano, na té fotce je pravidelný vlak. Spartakiády totiž fungovaly tak, že se vozy z kopřiv dávaly na pravidelné vlaky a jejich původní vozidla na návoz cvičenců.
"Za mlada" slo o to, ze to vubec jelo a brzdio. Za Bobinou, nebo za Banánem.
JB: naštěstí každá nová generace ví, že na každého, kdo má přehnanou péči o její zdárný vývoj, se má zvysoka vykašlat.
Vraťme se k fotce. Jednalo se o přepravu historické soupravy na jízdu, filmování, revizi...?
18.03.2019 (12:15)
Týnec: Jo, to je ona. Mezitím jsem si to našel.
Týnec: Pobavilo. Jistěže to lze vnímat tak, že spartakiádní provoz s periodicitou pět let byl v jistém smyslu "běžný". Není to muzejní jízda. Takhle vznikají legendy. Nová generace příznivců železnice zůstane přesvědčena, že elektrické lokomotivy jezdily s rybáky.
Dale Cooper: Ta kniha se jmenuje Naše lokomotivy, autoři Miroslav Malec a Michal Martinek. Ta fotka tam skutečně je a je z běžného provozu.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko