Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
140.071-2 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Český Těšín (Czeski Cieszyn) - GPS: 49°44'34.087"N, 18°37'19.578"E » - Datum: 5.7.1990 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu, Os 3303 - Zobrazeno: 6797x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
pro Drahoš Svestka:
Asi omylem jsem takle viděl (1965, 6) ve výtvarné dílně spolužákova otce "sýdrové" Brejle. A tak i vyběhly.
Asi omylem jsem takle viděl (1965, 6) ve výtvarné dílně spolužákova otce "sýdrové" Brejle. A tak i vyběhly.
23.05.2014 (21:07)
Astartoth: pane "kolego", co vy v poslední době vyplodíte, opravdu jedna perla větší než druhá. Pak sem má člověk dávat něco z minulosti...zbytečná snaha. Nátěr bobiny je zrůdný...souhlas. Ale mašiny co šly po válce z výroby, jak páry, tak i motory a elektriky v pozdější době...jedna mašina hezčí než druhá. Jenom s tím rozdílem, že tenkrát se těm machrům , co to uměli vymyslet a navrhnouit, neříkalo "designéři" nýbrž výtvarníci. Takže nelze všechno házet do jednoho pytle. Tyhlety paskvilní unifiky přinesla až 80.léta (u motorů o pár let dříve). A dnes se to akorát všechno opakuje...za nadšených ovací...a focení těch nýmandů, co ty naše krásný mašiny tímhle nesmyslem dočista zprznili...na titulních stránkách časopisů. A pokud vím, uhlí se v "budovatelském" Slezsku těžilo...a s tím související průmysl tam existoval už drahnou dobu před "budovatelským úsilím". Konec hlášení.
Podivuhodna uvaha, ze ohyzdny nater lokomotiv vyzene cestujici k IAD :)
Skoda, ze ten tezkopadny budovatelsko-prumyslovy duch zeleznic Ceskeho Slezska s koridorisaci zmizi.
Skoda, ze ten tezkopadny budovatelsko-prumyslovy duch zeleznic Ceskeho Slezska s koridorisaci zmizi.
Pro Rabín:
Jo, tahle jednobatevná zrůdonost tuším z let 70. "hnala lid do S 120" (a v Norsku zPět do vlaku) :)
Jo, tahle jednobatevná zrůdonost tuším z let 70. "hnala lid do S 120" (a v Norsku zPět do vlaku) :)
No nejhezčí byl ten modrošedý zde: https://drive.google.com/file/d/0B8qN6a0OuL9DTzZWOGRDSV9LZEU/edit?usp=sharing
I když někteří řeknou, že je to moc Najbrt :-)
I když někteří řeknou, že je to moc Najbrt :-)
Nejlepší nátěr měly Bobiny do čísla 38, nebo model TT katalogové číslo 2311.
I přes ten značně zemědělský nátěr to bude za chvíli cenný dokument, jak se do Těšína začíná kopat.
P.S.: V levé hraně snímku legračně koukají stupačky od stožáru návěstidla
P.S.: V levé hraně snímku legračně koukají stupačky od stožáru návěstidla
Druhý nejošklivější nátěr, jaký kdy bobiny nosily (první byl ten celozelený bez jakéhokoliv pruhu a respektování plastického klínu, tady je respektován aspoň trochu)... Dovolil bych si připomenout, že tato varianta se objevila už v polovině let osmdesátých.
klasicka fotka z 90.let ale jinak pekna bobina v tomto specifickem nateru tez z 90.let
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko