..: Fotogalerie - detaily fotografie 125.840-9 + 125.839-1 + 125.838-3 + 125.837-5 :..
 

125.840-9 + 125.839-1 + 125.838-3 + 125.837-5


125.840-9 + 125.839-1 + 125.838-3 + 125.837-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Slančík ŠRT - Hornád ŠRT (v pozadí ves Vyšná Myšľa)
 - Datum: 10.6.2010
 - Autor: bazala68  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 10527x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
26.07.2015 (16:16)  
Jurik: Vzhledem ke sklonovým poměrům na trati by určitě nestačila :-) Teoreticky minimálně dvojče + třetí loko na postrku, jako se to dělá v reálu.
Maximální hmotnost rudného vlaku může být podle tabulek (bez lokomotiv) jak píše topič - 4300 tun, ovšem nevylučuju že se čas od času proveze i těžší vlak...
Provozní zatížení? Žádný ofiko zveřejněný údaj asi neexistuje, ale když si vezmeš že se za jeden den (včetně víkendů) provezou obvykle 3-4 rudné vlaky + podobný počet prázdných vlaků zpět a vynásobíš to počtem dnů, dostaneš se asi na hodně orientační číslo :-)
A celá trať měří od hranice po Hanisku 87,159 km, plus nějakých 12,5 km na druhou stranu do Užhorodu - celkem tedy téměř 100 km.
registrovaný uživatel Jurik 
Počet komentářů uživatele90 »fotek 0
19.06.2010 (15:47)  
Na takovýhle vlak by stačila jedna 184.5, nebo se pletu ?

To musí být slušné zatížení, mám 3 otázky - jakou max. hmotnost mají naplňené vlaky co jezdí na ŠRT ? Jaké je provozní zatížení v mil.tun ročně ? A kolik ta trať měří celkem (od hranic s UA až do Hanisky) ?
19.06.2010 (9:35)  
Topič: jojo, něco takového jsem chtěl taky napsat (-:

Štokr, to byla zázračná mašina. Škoda, že ji už v pravidelném provozu nepamatuji, ale starší přátelé vyprávěli úplné legendy.
19.06.2010 (2:43)  
4300 tun a čtyři mašiny? Uhelné vlaky o 4000 tunách (50wapek) zvládal kdysi jeden štokr. :-)
19.06.2010 (13:38)  


.... taky se to těžkotonážnické hnutí na nich secsakramensky podepsalo....
18.06.2010 (22:32)  
Martin Michl: je tam spřáhlo SA-3. Pro státy bývalého SSSR byly (jsou) takové zátěže běžné.
Ale fíra musí být asi sakramentsky opatrný na podélné rázy. Tohle by se urvalo jak nic.
18.06.2010 (22:31)  
Svatá prostoto, od kdy maj v zemých bývalé SSSR šroubovky? A protože tam šroubovky nemají, tak se nemusí co? Nemusí se bát, že jí přetrhnou. A lokomotiv na největším stoupání jede 6 ;-)
18.06.2010 (23:45)  


Ano, v úseku výh. Trebišov - výh. Slančík, což je vrcholové místo jedou dvě dvojičky vpředu a jedna na postrku. 12.120 kW výkon. Však také je místy trojté posilové vedení. Max stoupání 17 promile. Ten zvuk převodovek, to je hukot....
18.06.2010 (22:23)  
4300? nevedel jsem ze se tu tahaji tak obrovske naklady? 4 cinne lokomotivy?? bych se fakt hodne bal ze pretrhnu srouubovku pri takove zatezi.
pri tehle zatezi by tenhle vlak mohl mit dobrych 50 vagonu,
18.06.2010 (23:40)  


Pokud jsem dobře koukal do brzděnky, tak 60 vozů, 240 náprav. Do těch vozů se sype cca 50 tun. Takhle řazená ucelenka je na ŠRT normální.
18.06.2010 (19:41)  
Tady měl zase někdo kliku co? moc se mi to líbí :-)
19.06.2010 (0:00)  


Kliku ani tak ne. Vlak jsem si odchytil v Trebišově, kde byl ještě čas pokecat s fírou. Ostatně byl velmi příjemný a vstřícný. Honil jsem ho až sem a odchytil celkem 4x. Při znalosti terénu se to dá stihnout. Na co bych však nejraději zapomněl, bylo to těch 34 st. ve stínu, který se nakonal a mračna komárů, která mě pořádně zeštípala. Mezi těmi stromy teče Hornád a louka za náspem byla ještě necelý týden před tím pod vodou. V tomto okolí běsnila pár dní před tím povodeň. A vesnice Nižná Myšla, která je cca 500 m za mými zády byla z větší části poškozena povodní. Hovoří o ní jako o slovenských Troubkách.
18.06.2010 (17:01)  
Jedno video z tohto krásneho miesta, môžte rátať, koľko tých vozov tam je :-)
http://www.youtube.com/watch?v=FhaUWAw9hSI
18.06.2010 (16:57)  
Krásný snímek s (na širokorozchodný východ :) průměrnou zátěží. 5*
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko