Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
121.041-8 + 3 150.751 + 365.001-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Otradovice - Lysá nad Labem-Dvorce - GPS: 50°12'21.399"N, 14°44'56.486"E » - Datum: 22.11.2020 - Autor: Štěpán Havlín - Pozn.: 3 150.751 je pův. 121.077 - Zobrazeno: 3568x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
09.12.2020 (23:36)
PD: No, vzhledem k tomu, že se oficiálně jedná o zahraniční lokomotivy tak ano, protože tam jsou registrované. To, že toho času jezdí po ČR je věc druhá.
No, a teď vemze, že vyfotím přípřež 121 041 + 121 077. Zařadím ji normálně do 121.
Pak vyfotím přípřež 121 077 + 121 041. Ty bych pak měl v galerii zařadit do Zahraniční/Polsko?
Pak vyfotím přípřež 121 077 + 121 041. Ty bych pak měl v galerii zařadit do Zahraniční/Polsko?
Děkuji za debatu kolem značení :)
Podle mne je správné lokomotivu uvádět pod správným registrovaným označením a k tomu je vhodné dát do poznámky původní označení, jedná-li se o původně českou lokomotivu. Ne každý si tyto nuance pamatuje :)
Podle mne je správné lokomotivu uvádět pod správným registrovaným označením a k tomu je vhodné dát do poznámky původní označení, jedná-li se o původně českou lokomotivu. Ne každý si tyto nuance pamatuje :)
07.12.2020 (16:46)
Tak opraveno na správné - na polské značení
07.12.2020 (15:56)
... No já nevím, jestli je správné napsat české označení, když mašina je registrovaná v Polsku, a pod tímto označením jela oficiálně naposledy někdy kolem roku 2005. :)
07.12.2020 (11:32)
Dobře, dám tam tedy správné - české označení.
07.12.2020 (10:33)
PD: Tak hlavně je blbost při psaní polského označení psát jen 6 čísel, protože Poláci používají jako řadové označení 4 čísla. Je to stejné jako rakouské 1216, 1144, 1293 apod. Tam taky nedává smysl napsat například tauruse 1216.235 jako 216.235. Čili by to správně mělo vypadat takhle: 3 150.751.
150.751 je 121.077. Po prodeji do Polska získala tamní označení. Od nějakého data (+/- 2015?) se lokomotivy při prodeji (a uvedení do provozu v ČR) zpět nepřečíslovávaly a tak jsou oficiálně vedeny pod polskou registrací.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko