Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
121.055-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Polepy - Hoštka (Vrutice) - Datum: 27.9.2009 - Autor: Miroslav Just - Pozn.: postrk - Zobrazeno: 3097x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Nevím proč, mám pro tuto lokomotiva v paměti uloženou přezdívku kostrč (ústecká).
24.10.2011 (22:09)
Jsou tyto dříči ještě vůbec v provozu?
Říká se tomu jednička, bobina je 140 a 141. Nebo též se tomu říká ústecký kostitřas.
Honza: 121 je odvozená od 141, ma ale jinak udelaný převod, takže nakladní bobina se tomu nemůže říkat?
Tak nakladní bobiny se nám znova vracejí po letním spánku do provozu, 121.011 už jezdí s uhlím a časem možná i 028, 030
na K-repu to nedávno jeden fíra pěkne napsal:
fírové co u nás, tedy v Polabí na strojích 121 jezdili, tak říkali, že jsou jedničky na jízdu a obsluhu příjemnější než dvojky a tolik nekloužou.
A na velký pult se taky ledacos vejde.
U řady 123 se stále musí honit ventilátory kvůli baterkám,tak proto asi 121.
Samozžejmě všichni říkali, že není nad šestikola.
A na focení není co řešit, když ji miluješ.
Samozřejmě obsluha ví své a asi raději dnes sáhne po peršounovi než po mašině s volantem.
A oproti řadám 122/3 je pro mne osobně lepší právě "jednička".
Delší rozvor podvozků - takže líp sedí, jen tak se nesmekne (třeba oproti "trojce", která vidí mrak a už je z ní baletka)
no a IV. šunt na serii - skvělá věc, nádherně drží rychlost.
na K-repu to nedávno jeden fíra pěkne napsal:
fírové co u nás, tedy v Polabí na strojích 121 jezdili, tak říkali, že jsou jedničky na jízdu a obsluhu příjemnější než dvojky a tolik nekloužou.
A na velký pult se taky ledacos vejde.
U řady 123 se stále musí honit ventilátory kvůli baterkám,tak proto asi 121.
Samozžejmě všichni říkali, že není nad šestikola.
A na focení není co řešit, když ji miluješ.
Samozřejmě obsluha ví své a asi raději dnes sáhne po peršounovi než po mašině s volantem.
A oproti řadám 122/3 je pro mne osobně lepší právě "jednička".
Delší rozvor podvozků - takže líp sedí, jen tak se nesmekne (třeba oproti "trojce", která vidí mrak a už je z ní baletka)
no a IV. šunt na serii - skvělá věc, nádherně drží rychlost.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko