Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
110.021-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Tatce - Pečky - Datum: 20.2.2021 - Autor: Chary - Zobrazeno: 2866x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
23.02.2021 (23:18)
Šimon P., JB: Komfortnost se mi těžko soudí, jízda v 80km/h na žehličce (s Lv se to dá...) je stále mnohem klidnější než například na 242. Je fakt že je rychlost celkem znát.
Pokud by někdo namítal že 210 je jiná řada - pokud se nemýlím, konstrukce podvozků a vypružení je u 110 a 210 totožná.
Pokud by někdo namítal že 210 je jiná řada - pokud se nemýlím, konstrukce podvozků a vypružení je u 110 a 210 totožná.
V Libni a na Mn do Uhříněvse s kusovkama dál jezdí 111 021 a další stroje Carga.
V grafikonu 2017 a 2018 se vozilo Sv do Holešovic, kdy byla možnost jet s "žehličkou" 80 km/h. No a musím konstatovat, že vyšší rychlosti jak 40 km/h jsou velmi nekomfortní.
V grafikonu 2017 a 2018 se vozilo Sv do Holešovic, kdy byla možnost jet s "žehličkou" 80 km/h. No a musím konstatovat, že vyšší rychlosti jak 40 km/h jsou velmi nekomfortní.
K odkazu na Pozor vlak! předpokládám, že k přezdívce žehlička nepřispěl jen pohled zboku, jak říká Kolmix, ale především způsob práce, že se s ní cuká dopředu dozadu.
Jinak, kdo jste se na ní svezl či na ní pracujete - má vždycky tak mizerné chodové vlastnosti, jak jsem zažil já? To vypružení prakticky nefunguje, jízda je utrpení.
Neposunují už ani v Libni na pahrbku, je tam poctivý kocour.
Jinak, kdo jste se na ní svezl či na ní pracujete - má vždycky tak mizerné chodové vlastnosti, jak jsem zažil já? To vypružení prakticky nefunguje, jízda je utrpení.
Neposunují už ani v Libni na pahrbku, je tam poctivý kocour.
22.02.2021 (10:00)
Šimon P.: Ze zkušeností s řadou 210 můžu tvoje slova potvrdit, žehlička na traťovém výkonu (korm lipenky) je skutečně bolest. S dvouvozovým (nedej bože třívozovým...) osobákem v 40 km/h úplně ztrácí tah.
Smůlou řady 110 je ještě nehospodárná odporová regulace.
Smůlou řady 110 je ještě nehospodárná odporová regulace.
V prosinci vyšel i Pozor vlak, kde je pojednání o řadě 110. https://youtu.be/0_VWQOg10gE?t=498
Kdyby náhodou někdo nevěřil, tomu co píšu já a měl nutnou potřebu mínusovat komentář. :-)
Kdyby náhodou někdo nevěřil, tomu co píšu já a měl nutnou potřebu mínusovat komentář. :-)
Přeprava po koridoru pro odporovou žehličku rozhodně není vhodný výkon. Žehličky nejsou slabé ale zcela viditelně určené pro posun a soukromý dopravci v drtivé většině případů opravdu nepotřebují zálohu. A když už chtějí zálohu, tak k čemu elektrickou ...
20.02.2021 (22:25)
Fotka jak lusk! Atraktivní mašina i zátěž a zajímavá obloha.
Není mnoho lokomotivních řad, o nichž můžeme říci, že v komerčním režimu u nás jezdí jedna jediná provozní zástupkyně. Samozřejmě, už druhým rokem tu máme třetí dekádu jednadvacátého století, takže je nabíledni, aby více než šedesát let staré stroje z počátku rozmachu elektrifikace naší železniční sítě zabíraly místo jen v muzeích a vzpomínkách, ale ono je to složitější. Ústeckých jedniček z roku 1960 jezdí relativně dost, ještě starších bobin z druhé poloviny padesátých let také pár.
Žehličky měly tu smůlu, že jsou to relativně slabé stroje vhodné na posun a nenáročnou traťovou službu, a v dnešní době tak náročné na výkony v rychlé a těžké nákladní vozbě prostě nemohou svým o více než deset let starším u soukromých dopravců úspěšně jezdícím sestrám řad 121 a 140 konkurovat. Proto jsem s velkou radostí uvítal zprávu, že jedna taková žehlička řady 110 byla zachráněna ze Slovenska autogenovi z lopaty a začala být k dispozici pro různé vhodné výkony, jako například zde zachycená přeprava kolejové brusky z pražské Libně do Polska přes Lichkov.
Žehličky měly tu smůlu, že jsou to relativně slabé stroje vhodné na posun a nenáročnou traťovou službu, a v dnešní době tak náročné na výkony v rychlé a těžké nákladní vozbě prostě nemohou svým o více než deset let starším u soukromých dopravců úspěšně jezdícím sestrám řad 121 a 140 konkurovat. Proto jsem s velkou radostí uvítal zprávu, že jedna taková žehlička řady 110 byla zachráněna ze Slovenska autogenovi z lopaty a začala být k dispozici pro různé vhodné výkony, jako například zde zachycená přeprava kolejové brusky z pražské Libně do Polska přes Lichkov.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko