Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
951.002-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Považany - Nové Mesto nad Váhom - Datum: 17.4.2012 - Autor: Juraj Michalka - Pozn.: Zr 1711 "Karpaty" (Bratislava hl. st. - Nové Mesto nad Váhom) - Zobrazeno: 9188x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
14.08.2012 (9:32)
Karel Kovařík, Lobster ....řekl bych, že problém rušení byl myšlený v souvislosti s HDV.
Ř.263 je brána jako nejmodernější použitelná z hlediska nerušení obvodů, novější varianta =380 (resp.381 ZSSK) má obecně známé problémy s rušením některých KO. Pokud se pletu, prosím znalejší o korekci...
Ř.263 je brána jako nejmodernější použitelná z hlediska nerušení obvodů, novější varianta =380 (resp.381 ZSSK) má obecně známé problémy s rušením některých KO. Pokud se pletu, prosím znalejší o korekci...
nechapu proc tohle davno nejezdi na ceskych neelektrifikovanych tratich..napr 210 posazavsky pacifik misto dnesnich prisernych starych patraku
Martin Utajeý
To teda nevím, jak může Ešus v tomhle uspořádání táhnout nějakou lokomotivu? To odebírá proud indukcí nebo nějakým modernějším způsobem? Rád se poučím.
To teda nevím, jak může Ešus v tomhle uspořádání táhnout nějakou lokomotivu? To odebírá proud indukcí nebo nějakým modernějším způsobem? Rád se poučím.
Vecná odpoveď- To "rušenie" nie je v zmysle že by to ešus rušil, rušenie v zmysle náhrady za modernejšie ZZ, nie? Priznám sa, v tejto tematike nie som príliš odborník, tak snáď sa vyjadrí niekto múdrejší :)
A skoro som zabudol- skvelá fotka, ale na to som si už u Juraja zvykol :)
Ja viem, že asi tu dosť ľudí nesleduje podrobne slovenské železnice ale ako sa tak pozerám, v komentároch sa objavujú hrubé nevedomosti až "perly" :D Tak v jednoduchosti: Projekt s vratnou push-pull súpravou+263 bol pred ucelenými súpravami uprednostnený preto, lebo oblasť nasadenia nie je len zmodernizovaný koridor ale aj BA-Nové Zámky, BA-Kúty, kde je problém s koľajovými obvodmi a neviem čím všetkým ešte. Citujem: "Je nám to ľúto, ale nevieme to inak riešiť, ak máme pokryť spádovú oblasť Bratislavy, kde skôr ako do 5 rokov nebude doriešené rušenie koľajových obvodov – a to je príliš dlhá doba na čakanie. Museli sme sa teda rozhodnúť pre jednu sériu existujúcich rušňov a 263 sú najnovšie." Zatiaľ je s týmito súpravami dosť problémov, no snáď sa vychytajú chyby a budú spoľahlivé ako samotné princezny predtým :) (a dúfam že prvá veta nevyznela arogantne).
Wegacz : K vloženému linku na fotografii k syslovi... Myslí, že by fíra jel dopředu s rozvícenými koncákami ? :D
Vitezstvi olifanta nad protihlukovou stenou, shora je videt pres ni :)
Koudy: Pokud vím, tak zde je možnost jednoduše soupravu prodlužovat nebo zkracovat po jednom vozu. Nevím, jestli by to šlo u Elefantu, možná také. Jestli to není pravda, tak mě někdo opravte.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko