Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Push-pull | |
Informace o fotografii: - Úsek: Šenkvice - Báhoň - GPS: 48°17'30.84"N, 17°22'6.24"E » - Datum: 1.11.2011 - Autor: tomi - Pozn.: Os 3015 - Zobrazeno: 7784x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Samozřejmě nové soupravy drtivá většina cestujících ocení.Ale o tomhle můj negativní názor na push-pull není.
Jinak co se týče degradace lokomotivy,tak mně prostě příjde nepřirozené,že klasická konvenční mašina vlak sune a je řízená z jiného vozu. Chápu,že ono to je docela praktické řešení,ale mně nepředěláte. Ostatně s mými názory souhlasit nemusíte.
Jinak co se týče degradace lokomotivy,tak mně prostě příjde nepřirozené,že klasická konvenční mašina vlak sune a je řízená z jiného vozu. Chápu,že ono to je docela praktické řešení,ale mně nepředěláte. Ostatně s mými názory souhlasit nemusíte.
24.12.2011 (5:08)
Nasazování push-pull souprav je degradace lokomotiv :-D No co se zde člověk nedočte...
Trakia: osobák jako osobák. A radši tohle než nějaký Bdt nebo Bp a tak...
Jako fotka to je docela dobrý,ale já tyhle soupravy zrovna nezbožňuju,protože to je úplná degradace lokomotiv. U řady 263 mně to zvlášť mrzí,protože tyhle mašiny byly v drtivé většině nasazovány na obyčejné osobáky. Jenom rameno Bratislava - Zvolen páru roků a nemnoho R a Ex bylo vyjímkou. A ani jich nevyrobili zrovna přehršel. Hold to je život...
Perfektní obraz... Opět jedna z velmi podhodnocených fotek.
To už jsou tady všichni tak rozmlsaní?
To už jsou tady všichni tak rozmlsaní?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko