..: Fotogalerie - detaily fotografie 660.108-2 :..
 

660.108-2


660.108-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Brandýs nad Orlicí - Bezpráví
 - GPS: 49°59'50.858"N, 16°19'45.381"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 22.6.2017
 - Autor: Stanislav Lopata  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4443x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

30.06.2017 (12:02)  
Věci, stavěné primárně za účelem podojení eráru, nemají zvláštní důvod být hezké ani dobré. Prostě jsou a my můžeme být ještě rádi, že do nich aspoň neprší. Však oni si Kypřani ohlídali, aby jim nikdo nekoukal pod ruce, z čeho ty svoje zázraky stavějí. Hlavně že se domluvili s příslušným úředníkem na tom správném znění výběrového řízení. Už aby to koupila Čína a provedla tam zásadní změny. Ty miliardy na vývoj vlaků, které se měly stát (a kupodivu nestaly) vývozním trhákem, už státu nikdo nevrátí, kdo Škodovku celou dobu vlastnil se taky asi nedozvíme (a můžeme poslat poděkování politikům, kteří zhatili pokus o zrušení akcií na doručitele), tak ať už aspoň erár nepřichází o další peníze a na české koleje proboha už nic dalšího v kvalitě, kterou Kypr aktuálně předvádí. Ještě, že nám messerschmittové aspoň nedělají ostudu v zahraničí.
30.06.2017 (7:17)  
On to není vysloveně špatný vlak, ale ať mu fandím jak chci, čiší z něj láce. Kupodivu ne nedomyšlenost. Ty dveře, co jsem o nic psal, jsou evidentně domyšlené, i když podle mě až příliš, první třída je vlastně taky na těch nejlepších místech, tj. nikoliv nad neklidným podvozkem a zároveň podle zvyku (zhruba) vepředu nebo vzadu), ale výsledek je takový... škodovkovitý, myslím z dob Š105/120 a Favoritů.
"Za volantem" jsem pochopitelně v životě neseděl, ale i kdyby mě tam někdo pustil, nemám srovnání.
29.06.2017 (23:07)  
Jenže kdyby v tomhle vehiklu byla 1. třída nad krajním podvozkem, stejně by tam vlezlo jen minimum lidí - hrká to tam, dole sedí lidé jako na hanbě, výzbroj hučí a cvaká...
29.06.2017 (18:33)  
Mně se tyhle vlaky líbí, ale první třída je zde zcela k ničemu. Protože je to průchoďák, tak se ztrácí jedna z hlavních výhod první třídy, tedy více klidu a soukromí. Pokud tamtudy co chvíli někdo leze, je soukromí pryč. A když popáté absolvujete situaci: "Hele, mámo, tady je volno.", ukýblování rodinky na sedadlech a po příchodu průvodčího "Jó, to je první třída? A kolik by stál ten doplatek? Hm, tak to teda ne." a následné odkýblování rodinky do správné třídy, tak fakt ztrácíte chuť si za tenhle "komfort" příště připlácet. Jak není první třída na konci/začátku vlaku a neprůchozí, ztrácí smysl.
29.06.2017 (17:36)  
Díky, určitě na to kouknu z tohoto hlediska. Už teď jsem si ale poměrně jist, že první třída má z každé strany jiné dveře. Tedy ten oddíl, na který si myslím :-).
29.06.2017 (16:32)  
Ad Lapil:
Co mě na těchhle soupravách naprosto fascinuje, jsou vnitřní dveře. Obvykle mezi nastoupením a vystoupením projdu troje, z toho jedny na kliku, jedny na knoflík a jedny úplný automat. Říká se, že každá naprostá kravina má nejméně jeden rozumný důvod; co vedlo k téhle kombinaci, to si fakt nedovedu představit...
Dle informací, které jsem zaslechl, má tato "záhada" velmi prosté vysvětlení: zákazník to tak chtěl. A dokonce v tom chtění lze do určité míry vysledovat i stopy logiky. Otvírání na fotobuňku je standard. Tam, kde je umístěn dětský oddíl, je však otvírání na fotobuňku nežádoucí, a proto je zde tlačítko (tak je to ostatně řešené i v railjetech). No a ta klika prý má sloužit k uvědomění si, že vstupujete do jiné vozové třídy...
29.06.2017 (15:25)  
Příjemná fotka, a vlakovi to docela sluší. Začínám si zvykat, i když snad v pondělí jsem tím jel, a bylo to o strach, ve 155km/h dělal dojem, že opustí koleje a půjde pěšky. Rychleji se fíra evidentně neodvážil.
Co mě na těchhle soupravách naprosto fascinuje, jsou vnitřní dveře. Obvykle mezi nastoupením a vystoupením projdu troje, z toho jedny na kliku, jedny na knoflík a jedny úplný automat. Říká se, že každá naprostá kravina má nejméně jeden rozumný důvod; co vedlo k téhle kombinaci, to si fakt nedovedu představit, leda že by jedna fabrika nestíhala, tak to rozdělili a dostali tři nejlevnější nabídky.
P.S. Vsadím se, že už vím: v prototypu udělali trojí řešení, že aby SE vybralo optimální, a pak na to SE zapomnělo. Nebo tak něco.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko