Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
660.001-9 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 24.9.2015 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 9378x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Mně se tato jednotka vzhledově líbí. Pomáhá tomu i vhodně zvolený nátěr. Předpokládám, že všichni odpůrci, za předpokladu vlastnění auta, mají doma staré "embéčko" namísto bezpečnějších, novějších tuctových "euroaut". A s těmi slepými úhly to máte jako s kruháči na silnici - jedna linie razí, že má být vidět přes kruháč, aby měl řidič celkový přehled; druhá zase říká, že přes kruháč nemá být vidět, aby se řidič soustředil na menší, o to důležitější místa... Asi až čas ukáže, jestli se výhled strojvedoucího nezmenšuje až příliš.
Doby, kdy Škodovce záleželo na vzhledu jejích kolejových vozidel, jsou už dlouho pryč. Dnes ani nemá důvod utrácet za kvalitního designéra - všichni se zaklínají cenou na úkor ostatních kvalit a novému majiteli těchto designových skvostů, jemuž byly vyvíjeny na míru, na image zjevně nezáleží. Takže budeme prostě jezdit hnusnými vlaky s typizovanými předky podle TSI. Zajímala by mě jediná věc - jak velké má fíra tou špehýrkou, co mu zbyla místo předního okna, slepé úhly ve výhledu.
Já bych to viděl na test spolupráce několika jednotek. K čemu by se testovala tažná síla na spřahle, když to nikdy nic tahat nebude. Doby kdy 460 tahala poštovní vůz jsou dávno pryč.
12.10.2015 (9:46)
Tipuju to na tažnou sílu na spřáhle.
12.10.2015 (9:28)
Vliv neoplechování na aerodynamiku je asi tak stejný, jako stupátka na mytí oken u "kundálu" :-)
Spíš by mě zajímalo, co se tady testovalo, nevíte?
Spíš by mě zajímalo, co se tady testovalo, nevíte?
12.10.2015 (9:10)
Ad JvS:
Humus je především to, že ta střecha není oplechovaná.
Kromě odkazovaného Alstomu se můžete podívat třeba i na Siemens Desiro ML, střecha je řešená úplně stejně...
http://www.siemens.com/press/pool/de/pressebilder/mobility/sots200804-02_300dpi.jpg
...aneb jak praví Jirka Bajer, ty plechy něco váží a něco stojí. A kromě toho, že pak zhoršují "chladicí schopnosti" na střeše namontovaných komponentů (jak již psal prozměnu Zlámalík), tak taky zhoršují přístupnost těch komponentů (tj. komplikují údržbu) a může se tam držet kdejakej bordel, listím počínaje a prachovým sněhem konče. Ono to s tou aerodynamikou zas tak horký nebude, jednak je to "jenom" na 160 km/h a jednak se podívejte třeba na pendolino. A mimochodem, mně se třeba ta modrá střecha líbí, včetně toho, že je vidět výzbroj... ;-)
Humus je především to, že ta střecha není oplechovaná.
Kromě odkazovaného Alstomu se můžete podívat třeba i na Siemens Desiro ML, střecha je řešená úplně stejně...
http://www.siemens.com/press/pool/de/pressebilder/mobility/sots200804-02_300dpi.jpg
...aneb jak praví Jirka Bajer, ty plechy něco váží a něco stojí. A kromě toho, že pak zhoršují "chladicí schopnosti" na střeše namontovaných komponentů (jak již psal prozměnu Zlámalík), tak taky zhoršují přístupnost těch komponentů (tj. komplikují údržbu) a může se tam držet kdejakej bordel, listím počínaje a prachovým sněhem konče. Ono to s tou aerodynamikou zas tak horký nebude, jednak je to "jenom" na 160 km/h a jednak se podívejte třeba na pendolino. A mimochodem, mně se třeba ta modrá střecha líbí, včetně toho, že je vidět výzbroj... ;-)
JvS: jiní výrobci si s tím hlavu také tolik nelámou, viz např. zde: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/sncf050.jpg (Alstom). Má to smysl až nad 200 km/h.
Honza: střecha bude modrá tak první dva měsíce provozu.
Honza: střecha bude modrá tak první dva měsíce provozu.
12.10.2015 (6:54)
Zlámalík: A boční krycí plechy se taky dodělávat nebudou, protože za nimi jde vyšší hmotnost a cena ;-)
Sixmnin: nic se předělávat nebude, nevěřte tomu. A střecha musí být shora odkrytá, aby ty krámy chladily, takže jediné, o co můžete Škodu požádat, jsou boční krycí plechy, sice bez vlivu na aerodynamiku, ale s vlivem na šotouše ;-)
Jen doufám, že při dalších jednotkách, které se vyrobí, tak tu jedničku předělají...
JvS: Souhlasím, vypadá to divně a určitě to nějaký vliv na aerodyn. mít bude. Celé je to takové nešťastné.
JvS: Souhlasím, vypadá to divně a určitě to nějaký vliv na aerodyn. mít bude. Celé je to takové nešťastné.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko