Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
480.003-3 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Velim - Nová Ves u Kolína - Datum: 12.12.2012 - Autor: Jiří Navrátil ![]() - Pozn.: Leo Expres - Zobrazeno: 7652x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
05.01.2013 (14:42)
Nejdřív jsem si říkal co ten přesvícený bok, ale na druhou stranu je to zajímavé - sněžný odraz na černochovi se jen tak nevidí. 4*.
Koukám, že ohlasy na svižný RegioTram jsou takové jaké jsem si představoval, když jsem poprvé viděl schéma sedadel.
Mám dotaz - zkusil už někdo těl pár sedadel vyšší kvality?
Koukám, že ohlasy na svižný RegioTram jsou takové jaké jsem si představoval, když jsem poprvé viděl schéma sedadel.
Mám dotaz - zkusil už někdo těl pár sedadel vyšší kvality?
Kluba: Pokud stíhá na čas, nevidím důvod to mastit plnou rychlostí, dokonce žádný jízdní řád nepočítá s maximální rychlostí, vždy je tam rezerva na "dohánění" zpoždění...
dedaluis: Nevím, co je příčinou, ale jel jsem do Prahy 20.12. a jel max. 140, víc jsem na displeji neviděl ani jednou. Jízdní dobu stihl, ale dost mě to zarazilo (když jsem s ním jel v listopadu ještě ve zkuš. provozu, jel 160 běžně).
khunas: Leo určitě nemůže a nebude v běžném provozu jezdit 190. A je otázka, jak velkou časovou úsporu bude znamenat případné zavedení 200 km/h u Pendolina. Byl bych sice rád, kdyby se u nás jezdilo 200, ale reálné zkrácení jízdní doby Ov-Pha bude pár minut.
khunas: Leo určitě nemůže a nebude v běžném provozu jezdit 190. A je otázka, jak velkou časovou úsporu bude znamenat případné zavedení 200 km/h u Pendolina. Byl bych sice rád, kdyby se u nás jezdilo 200, ale reálné zkrácení jízdní doby Ov-Pha bude pár minut.
Nevidim duvod, proc by ausgerechnet primestske jednotky nemely umet bleskurychle akcelerovat na tuto na zapade pomerne nizkou rychlost a opet brzdit do zastavky.
Pro každého kdo jí pomlouvá-Jeli jste v ní?? Pro každého kdo odsuzuje Polsko-byli jste tam?Jestli ne jste nehorázní ubožáci
dedaluis - je to mozne protoze primestske na to nejsou stavene a uprime myslim ze pendolino slo ted hodne nahoru zlevnilo a az bude na treti 200 tak si myslim ze da vsechny do kapsi jelikos leo da jen 190 takze bude pomalejsi a rj asi novi loko nekoupi takze cd budou jeste s vetsim rozdilem rychlejsi
upřimně řečeno RJ nemusím po špatných zkušenostech ale od lea jsem čekal víc.je to opravdu souprava pro příměstskou dopravu.u mě stále vítězí CD s pendolinem.fotku hodnotím za 4.jem bych se rád zeptal co je pravdy na tom že leo má problémy s výkonem těchto souprav a nejsou schopny delší čas využít max povolené 160.díy
OT: Zarazilo mne, že v dnešní době, když už se instalují informační LCD i do městských tramvají, které upozorňují "fíru" na dění za ním a při nástupech, že tohle má ještě zpětná zrcadla...
To, že je něco z Polska, ještě automaticky nemusí znamenat, že to je šrot. Vlak je sice tramvaj, ale pro cílovou skupinu, kterou chce Leoš oslovit, to stačí. Jedná se o jeho nagelované vrstevníky, kteří brázdí silnice ve vytuněných Golfech a poflakující se po různých hypermarketech. Manažeři zůstanou věrní Pendolínu, mnozí pojedou s RJ a ještě více mnozí s klasickými vlaky ČD.
04.01.2013 (15:48)
Pardon, opravuji - Stadler Polska.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info

informacni okenko