Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
470.002-7 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Praha-Smíchov - GPS: 50°3'31.198"N, 14°24'32.491"E » - Datum: 26.8.1991 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu - Zobrazeno: 14570x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
byl jsem na zeleznicnim hrbitově v čes.Třebové a vyděl jsem Krakena i Uršulu....Kraken je relativně v pořádku ale Uršula je v dezolátním stavu.....je to škoda Mám je oba rád
Karel Kovářík: Tou dobou už na hrbaté na patra frekvence pochopitelně nebyla a já je tam tou dobou už nepamatuji. O 20 let dříve přeplněno na stojáka.
U této fotky řešit patra?? A co takhle krásu Krákena? Je to parádní fotečka a je věčná škoda této jednotky....:(
vikititor: chces rici, ze na 171 jezdily nekdy za totace, nebo kratce po nem, vlaky ve spicce v patnactiminutovem intervalu? Nebo ted se na 171 jezdi jakoze moc a to je taky spatne?
Most přes Berounku se natíral v roce 1995, škoda, že není čitelné číslo toho peršana, to by mohlo taky pomoci. K už zmíněným výkonům pater na berounské trati připomenu ještě dnes už těžko opakovatelný rekreační vlak 7777/777x (x=6?) Praha-Rakovník (sobota ráno/neděle večer) se zamračenou.
Taky jsem s nima rád jezdil :o)
Taky jsem s nima rád jezdil :o)
Bpjo jsou ted ve Velenicích a čekaj na opravu.Naposledy jely loni na Křivokláty.Od té doby se neví jak to s nima dopadne,údajně by měli bejt o jeden vůz zkráceny.Krakena jsem ještě před dvěma lety vozil do Berouna.To se jezdilo,sice bez služebáku ale i tak to bylo super.
Karel Kovářík: odpovídající počet cestujících tam byl, a to takový, že na některých vlacích jezdily patra dvojmo. Je třeba mít na paměti, že na Smíchově v těch dobách fungovala mj. Tatrovka a Naftové motory, kam dojíždělo hodně lidí z oblasti Rudné a Zbuzan (povšimněte si někdy předlouhého nástupiště ve Zbuzanech na délku 2x Bpjo a obrovské dřevěné čekárny) - a nebylo metro na Zličín.
MG: patra opravdu jezdily na hrbaté?? a byl tam tomu odpovídající počet cestujících??
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko