Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
452.015-1 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Kralupy nad Vltavou - Datum: 9.5.2006 - Autor: DavidŠ - Zobrazeno: 3048x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Vzhledem k tomu, že jednotky 451/452 mě zrovna dvakrát neuchvacují, musím dát 4
Je to velmi pěkné místo, ale Bastardovi to tu slušelo více - tenhle zašlej Žabotlam - no nevím nevím - moc se tam nehodí. Ale to je otázka názorů.
Co se týče "ošklivosti" 451/2, neviděl bych to rozhodně tak černě jako Pizzaman. Mnohé země Evropy jsou na tom se vzhledem vlastních drážních vozidel nepoměrně hůře, nehledě např. konkrétně na el. jednotky. V porovnání s našimi panťáky to taky není tak zlé - Žabí tlama má mnoho příznivců, kteří jeho zevnějšek "zbožňují (možná také hrstku odpůrců). Třeba mně se celkem líbí : vždyť třeba Kraken 470, dokonce i některé Ešusy bych považoval (co se týče vnějšího vzhledu a prvotního dojmu) za přinejmenším kontroverzní. Mějme tedy k 451/2 úctu - vždyť jsou to nejdéle sloužící el. jednotky u nás ! Já bych jim jistě popřál mnoho úspěchů a spolehlivosti k tomu, aby ještě pár let mohli věrně sloužit na našich zadrátovaných tratích (pro odpůrce je tu dobrá zpráva : na koridorech si po dodání všech 471 asi moc nezajezdí). Určitě bych se jich zastal na vozebním rameni Pha-Lysá-Nbk-Kln či bych se zasadil o to, aby zajížděli i do HK (tady je trať rozhodně svými parametry nezaskočí).
Co se týče "ošklivosti" 451/2, neviděl bych to rozhodně tak černě jako Pizzaman. Mnohé země Evropy jsou na tom se vzhledem vlastních drážních vozidel nepoměrně hůře, nehledě např. konkrétně na el. jednotky. V porovnání s našimi panťáky to taky není tak zlé - Žabí tlama má mnoho příznivců, kteří jeho zevnějšek "zbožňují (možná také hrstku odpůrců). Třeba mně se celkem líbí : vždyť třeba Kraken 470, dokonce i některé Ešusy bych považoval (co se týče vnějšího vzhledu a prvotního dojmu) za přinejmenším kontroverzní. Mějme tedy k 451/2 úctu - vždyť jsou to nejdéle sloužící el. jednotky u nás ! Já bych jim jistě popřál mnoho úspěchů a spolehlivosti k tomu, aby ještě pár let mohli věrně sloužit na našich zadrátovaných tratích (pro odpůrce je tu dobrá zpráva : na koridorech si po dodání všech 471 asi moc nezajezdí). Určitě bych se jich zastal na vozebním rameni Pha-Lysá-Nbk-Kln či bych se zasadil o to, aby zajížděli i do HK (tady je trať rozhodně svými parametry nezaskočí).
Pizzman: Tyto panťáčky nejsou špatné, neříkam, že jsou extra hezké, ale ujdou a jsou to historické vozy.
Pizzaman: neblbni, čim bysme pak jezdili, 471 je zatim málo. Na to jak jezděj dlouho, jsou to už historický vozidla.
31.05.2006 (17:45)
tyto jednotky: Spálit, vyhodit ,zlikvidovat. :-)
Foto v pohodě. 4*
Foto v pohodě. 4*
31.05.2006 (17:40)
výborná kvalita fotky, také bych chtěl vlastniti jednu zrcadlovku:-)
Dle MÉHO názoru,tak jak to vidím já bych dal tuto známku:
1) místo focení 4
2) typ vlaku 3
3) záběr 3,5
4) kvalita 4
5) obsah fotky 3
Průměrná známka 3,5
Jsem na vážkách.Ale asi mam dneska tak špatnou náladu,že jinejm udelám radost.4,ale příště bych si přál lepší vlak.Ne, i tento má něco do sebe.
1) místo focení 4
2) typ vlaku 3
3) záběr 3,5
4) kvalita 4
5) obsah fotky 3
Průměrná známka 3,5
Jsem na vážkách.Ale asi mam dneska tak špatnou náladu,že jinejm udelám radost.4,ale příště bych si přál lepší vlak.Ne, i tento má něco do sebe.
31.05.2006 (8:18)
Na tomto místě jsou většinou fotky 371.Je to dobrá změna,proto dávám *****
31.05.2006 (1:40)
Od pohledu David...hezké, čtyřkové, ale jetej flek a chybí tomu něco navíc, co by to vykompenzovalo...4,2
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko