..: Fotogalerie - detaily fotografie 440.009-9 :..
 

440.009-9


440.009-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Předměřice nad Labem - Hradec Králové hlavní nádraží
 - Datum: 31.1.2013
 - Autor: Raven  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 6207
 - Zobrazeno: 8952x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
11.02.2013 (2:33)  
Ešus: ano, když jste dosud měli honeckerovu pomstu tak to je důvod k jásotu a radosti, že jste se těch krámů zbavili, no a u nás na Severu se ne přímo objevily :-(
Přesněji, objevily se sysloidi. Takže na linkách kde mají sysloidi jezdit je to výrazné pohoršení, ale na druhou stranu téměř denně za to jezdí nějaká náhrada v podobě Bdt, či Bp, takže aspoň to.
U těch Bdmtee stojí za houby úplně všechno, od nastupování po úzkých strmých schodech, přes špatná okna a totálně nepohdlné namačkané sezení až po příšerný vzhled.
Bohužel tyto vozy nejsou moc staré, takže se jimi bude šoupat z depa do depa ještě asi dlouho.
Také to má nepříjemné neregulovatelné osvětlení a 2x jsem se setkal s tím, zářivka blikala.
Sorry za OT.
10.02.2013 (23:05)  
Mně se jednotky po takřka po všech stránkách líbí, hlavní je, že jsme se na Královéhradecku zbavili Honeckerových pomst Bdmtee. Jako cestujícího s kočárkem na představku mně vždycky vadila vysoká hlučnost na představku (hlavně jakési řinčení při jízdě po rovině), a když dítě spalo, tak hlučné zavírání dveří a HLAVNĚ to, že většina průvodčích třískala s vnitřními dveřmi - tady naštěstí už nemají s čím (nicméně chápu, že je to pro ně rutina neustále otvírat a zavírat dveře). A jelikož jsme zatím jeli s kočárkem ve více lidech, nevadí mi ani ty tři schody dovnitř (pokud je ale v zastávce nebo stanici alespoň trochu vyvýšený peron, ne jako v Týništi).

Také se přidávám k tomu, že si nedokážu představit Pantera v poslední verzi najbrta. Ale nezoufejme, vždyť je tu ještě docela velká naděje na zachování nátěru, jelikož při uvedení Pantera do provozu již poslední verze existovala.
10.02.2013 (19:56)  
Mimochodem, všiml jste si někdo, že je na té fotce vidět až do Krkonoš?
10.02.2013 (21:09)  


Dobrý postřeh, i když.., je to jen taková "mlhovina". Vzdušnou čarou je to dobrých 60km a viditelnost ten den nebyla úplně ideální.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
10.02.2013 (13:51)  
Asi tak nějak no.
I když ty nový vlaky větší komfort rozhodně nepřinesly, je to nové, moderní na úrovni a po tom všichni touží, takže to efekt přínosu cestující může mít.
V případě tohoto panťáku je to nejmenší zlo, v podstatě akorát ta zavazadla člověk moc nemá kam dát. Jinak je to ok.
10.02.2013 (13:02)  
Zajímavě rozvinutá diskuse. Dovolte mi malý filosofický příspěvek. Mně přijde že se vždy prolínají tři úhly pohledu:
rozum, cit a pocit.
Rozum - to je v zásadě dopravce, hledající a poskytující co nejideálnější službu pro cestující, budující značku, povědomí atd. - ať dopravce veřejný či soukromý.
Cit - to jsme my, šotoušstvo, kteří vidí ideál klidně v tom nejméně ideálním - třeba starých dřevácích bez vytápění, tažených neefektivní parní lokomotivou.. :) Prostě romantika se vším všudy, krásně vypadající v kalendáři, ale jezdit tím do práce by nikdo? něchtěl.
Pocit - to jsou cestující. Jejich dojem z nabízené služby je z toho všeho zde nejdůležitější.

Nejlépe se v tom asi vyzná ten, kdo patří do všech tří skupin... :) Pracuje pro dopravce, je cestující a ještě ke všemu je šotouš. :)
10.02.2013 (12:17)  
Láďa Mlynařík: Jestli ty lidi něco vrátí do vlaků, tak jedině takovéhle soupravy. Ona ta psychologie dělá hrozně moc. Stačí aby měli lidé pocit, že "cestují na úrovni" a klidně to auto i nechají doma. Tohle jim prastará béčka nebo podobné vykopávky těžko nabídnou... Stačí se podívat, jak narvané jsou Elefanty ve špičkách na příměstských linkách v Praze. Troufám si tvrdit, že žáby by tu takhle narvané určitě nebyly. Samozřejmě to dělá taky půlhodinový takt. Dokud ty vlaky jezdily po hodině, nebyly tak atraktivní. To je jedno s druhým.
10.02.2013 (10:05)  
Ad Rohlick: Kdo cestuje se zavazadlem a nebo kočárkem stejně dobře by ocenil nízkopodlažní vozy, které poveze jakákoliv mašina. Je mu to úplně jedno;)
Já naopak jsem nešťastnej z každý další příchozí jednotky na traťě kde maj jezdit dlouhý pořádný vlaky...´
Jinak fotka jednoduchá, dobře provedená. Škoda, že je na ní co je na ní.
10.02.2013 (9:03)  
začínám mít pocit, že cokoliv je nevšední je špatné.....já jsem za takovou jednotku moc rád, kdo cestuje s kočárkem a nějakým zavazadlem bude souhlasit....v této sestavě v klidu nastoupit do jiného vlaku se prostě nedá....fotka je velmi dobrá, takto bych si to představoval, regionální jednotka pod dráty...ještě doporučuji vyfotiti na jaře ažbude jiná barva pole a bude okolo kolejí "čerstvá" zelená
10.02.2013 (0:23)  
Vzhled a uspořádání barev-nic moc. V Německu u DB a v Rakousku OeBB to vyřešili podstatně jednodušeji a určitě levněji. Ostatní společnosti používají takový nátěr, aby se od těch "státních" lišily a myslím si, že převládá střízlivý přístup bez zbytečných výstřelků.
viz: http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?id=1784
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
09.02.2013 (23:35)  
Střecha je dobrá, designově se to povedlo i nátěrově se to povedlo a po dlouhé době i po zvukové stránce. Interiér je v rámci současných možností také přijatelný, takže s přihlédnutím na novodobý vlak (nutnost klimatizace, textilních sedaček a jiné nutné zlo, bez kterého se soudobé vlaky neobejdou) hodnotím celkově 1- .

Edit: velmi příjemné překvapení byla ta LED diodová světla s normálním barevným odstínem. Když jsme cca před rokem a čtvrt toto řešili na K-Reportu u elefantů, našlo se sto a jedna důvodů, proč to nejde, proč se musí používat diody s tím hnusným studeným odstínem a za pár dnů Škodovka představila toto a najednou to jde......
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko