..: Fotogalerie - detaily fotografie 425.951-1 ZSSK :..
 

425.951-1 ZSSK


425.951-1 ZSSKInformace o fotografii:
 - Úsek: Nový Smokovec - Starý Smokovec
 - Datum: 30.1.2011
 - Autor: Josef Petrák  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 8117 (Štrbské Pleso –
Poprad–Tatry)
 - Zobrazeno: 6445x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
01.03.2011 (0:21)  
Hranatý je lepší.
28.02.2011 (22:26)  
Pavel Ch) Nový je tak 50-75 metrů za zády fotografa a Starý je za obloukem v pravém okraji fotky. :) Když člověk chce, tak z Nového do Starého vlak doběhne, když tam má 3minutový pobyt.
28.02.2011 (21:46)  
IR > ja mam za to, ze to je proste klasicka ukazka vyvoje. Napred se vyrabely tyhle hranate - duraz byl kladen zejmena na uzitne vlastnosti, dizajn sel trochu stranou. Hranaty cumak totiz nemaji jen "elektricky" na Slovensku, viz treba http://de.academic.ru/pictures/dewiki/76/LILO_Stadler_GTW.jpg nebo http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/97/Mh_CEV_vevey_riviera.jpeg

Pak se jim to povedlo trochu zakulatit ... http://www.ttmg.org/wallpapers/tlogan/NJT-3506.jpg

... no a jak to dopadlo o dalsi vyvojovy stupen dal, vime. Delfina zname.

Nicmene faktem zustava, ze na uzkem rozchodu to celo pusobi jeste vetsi, nez v realu je :-)
28.02.2011 (21:23)  
Opravdu nádhera mám rád Tatry. Je to foceno v Novém nebo ve Starém?
28.02.2011 (19:22)  
Díky za krásné foto z V.Tater (právě jsem se odtamtud vrátil, takže je to jako "na uvítanou" :-) ). A foto se mi líbí tak, jak je. Hlavně ty syté barvy mi vyhovují (po týdnu charakteristickém stálým přízemním oparem kdy se TEŽ v podstatě nedala moc vyfotit).
Taky mě mrzí, že se kdysi nepřistoupilo na údajnou nabídku vyrábět tyhle soupravy i pro ČD. Nevím sice, proč se zvolilo to podivně ploché čelo a ne něco jako na "delfína", když jsou ty kastle v podstatě shodné, ale i tak by to byl velký pokrok. U nás třeba jezdí ze Vsetína do H.Lidče a Střelné pantografy, které jsou i ve 4-vozové variantě poloprázdné, přestože tu železnici využívá vlastně docela dost lidí. Je to pak zbytečná spotřeba elektřiny a v dopravních sedlech se potom pod dráty plouží do kopců "regína"! A tratě Val.Mez - Rožnov a VS - Karlovice si po takovéto lehké elektrifikaci přímo volají. Jezdí tam vlakem lidí habakuk a tyhle el. soupravy by dík své akceleraci i zpomalení fugovaly jeko příměstská tramvaj... Omlouvám se za OT, ale tu TEŽ Slovákům prostě upřímně závidím a některé kroky naší dopravní politiky jsou mi někdy naopak dost záhadou... :-(
registrovaný uživatel LokoL  mail  
Počet komentářů uživatele29 »fotek 0
28.02.2011 (17:22)  
Mě se tyhle elektrické jednotky, co jsou na TEŽ náhodou docela líbí...
28.02.2011 (13:12)  
Nebo to nechat popojet a riznout uz za sloupem. Proste mi ta fotka prijde subjektivne divna, i kdyz papirove muze splnovat vsechna komposicni kriteria.
28.02.2011 (13:10)  
Josef Petrak: souhlasim, kdybychom to meli, byli bychom radi .... ale stejne mi nikdo nevymluvi, ze je to asi nejskaredejsi vlak, jaky jsem videl :-)
28.02.2011 (13:07)  
Jirka) Tatranský Stadler. :) Na druhou stranu, co bychom za tohle dali na Bechyňce...

Astartoth) Obloučky na TEŽ jsou hodně ostré a to i tento támhle vzadu. Navíc prostorově to tam není nejlepší. Ale dá se to zkusit někdy, že.
28.02.2011 (12:59)  
Take se mi ta tramvaj nelibi. K fotce: zajimalo by mne, jak by vypadala tam dole v oblouku, zatimco lazensky dum by byl cely.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko